شش رنگ لباسی که به همه رنگ پوستی میاد!

امروز قصد داریم ۶ رنگ خنثی که با هر نوع تناژ پوستی سازگار هستند، به شما معرفی کنیم.

شناسه خبر: ۳۹۷۹۸۴
شش رنگ لباسی که به همه رنگ پوستی میاد!

راهنماتو- رنگ های خنثی یکی از اصلی ترین رنگ ها در کمد لباس هر فرد هستند که می توان هم برای استایل اصلی و هم به عنوان یک پایه برای رنگ های پرجنب و جوش از آنها استفاده کرد. این رنگ ها بسیار همه کاره هستند و می‌توانند به راحتی با طیف وسیعی از رنگ‌ها و الگوهای دیگر ترکیب و هماهنگ شوند. رنگ های خنثی هرگز از مد نمی افتند و بسیاری از آنها با هر رنگ پوستی سازگار هستند. اگر از این رنگ ها به عنوان رنگ پایه در استایل خود استفاده کنید، می توانید به راحتی و با چند اکسسوری زیبا استایلی متفاوت خلق کنید. از طرفی، رنگ های خنثی بر خلاف رنگ های مد روز و رنگ های تند، در هر فصلی قابل استفاده هستند و به عنوان یک سرمایه گذاری قابل اعتماد در کمد لباس شما محسوب می شوند.

به گزارش راهنماتو، یک طراح لباس می گوید: «رنگ‌های خنثی‌تر مانند قهوه‌ای، رنگ های نود و صورتی ملایم برای افرادی که ته رنگ پوست خنثی دارند، مناسب هستند. در حالی که رنگ هایی مانند شنی و کاراملی برای افرادی که ته رنگ پوستشان گرم است، مناسب هستند.» امروز قصد داریم 6 رنگ خنثی که با هر نوع تناژ پوستی سازگار هستند، به شما معرفی کنیم.

1- مشکی

مشکی یک رنگ همه کاره است که با هر رنگ پوستی سازگار است و در هر زمان و مکانی می توان از آن استفاده کرد. بسیاری از افراد از مشکی به عنوان یک رنگ لاغر کننده استفاده می کنند. این رنگ ظاهری جسورانه، جدی، با اعتماد به نفس، قوی و برتر برای شما به ارمغان می آورد. استفاده از اکسسوری های رنگارنگ و متالیک در کنار رنگ مشکی زیبایی خاصی به استایل شما می بخشند.

مشکی

2- خاکستری زغالی

اگر نگران این هستید که مشکی بیش از اندازه خشن و غمگین به نظر برسد، می توانید از یک لباس به رنگ خاکستری زغالی استفاده کنید. این رنگ به ویژه برای افرادی که پوست فوق العاده روشن دارند، رنگ مناسب تری نسبت به مشکی است. خاکستری زغالی ابعاد بیشتری نسبت به مشکی دارد و همیشه لوکس به نظر می رسد. کت و شلوار خاکستری زغالی را می توان در مجالس رسمی پوشید و یا یک کت تک خاکستری تیره را با یک شلوار جین ست کرد. شما همچنین می توانید دو رنگ خاکستری روشن و خاکستری زغالی را با هم ست کنید.

 خاکستری زغالی

3- سفید استخوانی

سفید استخوانی یک رنگ مایل به قهوه ای است که بسیار روشن تر از قهوه‌ای و کمی روشن‌تر از کرم می باشد. این رنگ بین سفید و کرم قرار می گیرد و با هر نوع رنگ پوستی سازگار است. به دلیل کنتراست ملایمی که این رنگ در برابر رنگ‌های تیره‌تر ایجاد می‌کند، به پوست های روشن تر کمی گرما می بخشد. استخوانی با رنگ های بسیاری از جمله سبز جنگلی، سرمه‌ای، ارغوانی، قهوه‌ای و سفالی بخوبی هماهنگ می شود. ترکیب رنگ استخوانی با رنگ‌های روشن‌تر و پاستلی نیز عالی به نظر می رسد.

سفید استخوانی

4- سرمه ای

سرمه ای یکی دیگر از رنگ های شیک و کلاسیک است که با هر رنگ پوستی هماهنگ می شود. این رنگ نیز مانند رنگ مشکی شما را لاغرتر نشان می دهد و با بسیاری از رنگ ها ست می شود. ترکیب رنگ سرمه ای با سفید، بژ یا خاکستری در کنار جواهرات نقره ای یا طلایی عالی به نظر می رسد. می توانید یک کت یا پیراهن سرمه ای برای حضور در محل کار به تن کنید. سرمه ای همچنین می تواند به عنوان یک رنگ پایه برای اکسسوری های رنگ روشن یا متالیک عمل می کند.

 سرمه ای

5- شتری

شتری یک رنگ گرم و خنثی است که صرفنظر از رنگ پوست، به هر چهره ای می آید. رنگ شتری برای هر فصلی مناسب است و می توان آن را با هر رنگ لباسی به غیر از رنگ های نئونی پوشید. این رنگ به خصوص در کنار رنگ های زمینی، جواهری و بسیاری از رنگ های خنثی چشمگیر به نظر می رسد. این رنگ گرم و خنثی درخشندگی خاصی به هر رنگ پوستی می بخشد و برای محل کار بسیار مناسب است. می توانید با پوشیدن لباس های بافت دار شتری و لایه بندی مناسب در کنار اکسسوری های طلایی و برنزی، ظاهر این رنگ لباس را زیباتر جلوه دهید.

شتری

6- شکلاتی

شکلاتی هم با رنگ های سرد و هم رنگ های گرم هماهنگ می شود و جایگزین مناسبی برای لباس مشکی است. می توانید یک شلوار مشکی را با یک پوتین شکلاتی و پیراهن استخوانی ست کنید. با اکسسوری هایی به رنگ آبی، سبز مریم گلی یا صورتی می توانید کمی رنگ به استایل خود ببخشید.

شکلاتی

نظرات
پربازدیدترین خبرها