بهترین کرم ضد آفتاب بی رنگ ایرانی

بهترین برند کرم ضدآفتاب ایرانی با تاثیرگذاری فراوان و مناسب با پوست چرب در این مطلب معرفی می‌شود+ پیشنهادهای دیگر!

شناسه خبر: ۴۰۴۰۲۳
بهترین کرم ضد آفتاب بی رنگ ایرانی

راهنماتو- استفاده از کرم ضدآفتاب به‌عنوان اولین لایه‌ زیر لوازم آرایش زیرساز، می‌تواند از ورود و برخورد اشعه‌های مضر نور خورشید به پوست جلوگیری کنید. اگر بدانید که درصد بسیار زیادی از لک‌ها، چروک‌ها و عیوب پوستی در سنین بالا، نشات گرفته از اشعه‌های نورخورشید است بدون شک همین حالا یک کرم ضدآفتاب مناسب برای خود تهیه می‌کنید. اگر فکر می‌کنید کرم ضد آفتاب رنگ کرمپودر شما را خراب می‌کند می‌توانید از کرم ضدآفتاب بی‌رنگ استفاده کنید و اگر حس می‌کنید که پوستتان با استفاده از کرم ضدآفتاب چرب و مستعد جوش و آکنه می‌شود از کرم ضدآفتابی استفاده کنید که مناسب برای پوست چرب است. در این مقاله راهنماتو بهترین کرم ضدآفتاب بی‌رنگ ایرانی را به شما معرفی می‌کند.

1

پیشنهاد ما: کرم ضدآفتاب و ضد لک بی رنگ لافارر (قیمت: 460000 تومان)

به گزارش راهنماتو، کرم ضدآفتاب و ضد لک بی رنگ لافارر یک ضدآفتاب ایرانی با تاثیرگذاری فراوان است که استفاده مکرر از آن به ترمیم پوست و از بین رفتن لک‌ها نیز کمک می‌کند. SPF این کرم ضدآفتاب 50 است و به راحتی اشعه‌های مضر نور خورشید را از پوست دور می‌کند. نکته این است که جذب این کرم به شدت فوری است و عاملی برای چرب شدن پوست نخواهد بود.

1

چرا کرم ضدآفتاب و ضد لک بی رنگ لافارر بهترین انتخاب است؟

یکی از دلایلی که کرم ضدآفتاب و ضد لک بی رنگ لافارر را به عنوان بهترین کرم ضدآفتاب ایرانی معرفی کردیم، رد سفید ننداختن روی صورت است. دلیل دیگر آن حجم آن است که 40 میلی‌لیتر بوده و تقریبا 3 الی 6 ماه برای شما باقی می‌ماند و خریدتان را به صرفه می‌کند. بعلاوه، عصاره‌هایی مثل شیرین بیان، بیربری، سارمنتوزا ساکسی فراگا ، آلوئه ورا و پاپایا در این ضدآفتاب ایرانی وجود دارند که هرکدام به آبرسانی، لطافت و سلامت پوست ما کمک خواهند کرد.

اگر کرم ضدآفتاب و ضد لک بی رنگ لافارر را نپسندیدید به گزینه‌های زیر نگاهی بیاندازید:

1

ضدآفتاب بی رنگ سینره (قیمت: 350000 تومان)

فاقد چربی، فاقد پارابن، بدون چربی و کاملا مات، دارای فاکتور محافظتی +++ PA، SPF 50، بافت سبک، ضدلک و ترمیم کننده.

1

ضد آفتاب بی‌رنگ درماتیپیک (قیمت: 350000 تومان)

روی پوست رد سفید نمی‌اندازد، ضدآب، SPF 50، فاقد چربی و مناسب برای پوست‌های جوش‌دار، جلوگیری از از تخریب DNA سلولی.

1

کرم ضد آفتاب بی رنگ سان سیف (قیمت: 170000 تومان)

فاقد چربی، فاقد پارابن، مناسب برای پوست مختلط، محافظ مناسب برای اشعه‌های UVA و UVB، SPF 50، ورن 50 گرم.

نظرات
پربازدیدترین خبرها