(عکس) سوناتا ۲۰۲۵ هم قیمت ماشین‌های چینی بازار ایران!

هیوندای سدان سوناتا را برای سال ۲۰۲۴ با به‌روزرسانی کاملی در طراحی معرفی کرد. این خودرو در آستانه ورود به بازار، دستخوش افزایش قیمت جزئی در تریم‌های بالاتر و همچنین کاهش قیمت در تیپ ابتدایی خود شده است.

شناسه خبر: ۴۱۲۶۸۴
(عکس) سوناتا ۲۰۲۵ هم قیمت ماشین‌های چینی بازار ایران!

هیوندای سوناتا جدید در تریم SE نسبت به مدل قبلی ارزان‌تر شده است. قیمت سوناتا ۲۰۲۵ اکنون از ۲۷۸۰۰ دلار (یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان) شروع می‌شود که ۸۵۰ دلار ارزان‌تر از مدل SEL ۲۰۲۴ است.

سوناتا2

سوناتا SE همان پیشرانه SEL را دارد؛ یک پیشرانه ۲٫۵ لیتری ۴ سیلندر ۱۹۱ اسب بخاری که به یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک متصل می‌شود. از ویژگی‌های استاندارد مدل پایه جدید می‌توان به رینگ‌های آلیاژی ۱۶ اینچی و چراغ‌های جلو و عقب LED اشاره کرد.

سوناتا3

در داخل، تریم SE دارای سیستم تهویه مطبوع دو کاناله و اتوماتیک، استارت دکمه‌ای، اندروید اتو و اپل کارپلی، صفحه‌نمایش ۱۲٫۳ اینچی اطلاعات سرگرمی و چهار درگاه شارژ USB-C (دو پورت جلو و دو پورت در عقب) است. موارد ایمنی شامل ۹ کیسه هوا، سیستم کمکی حفظ خودرو بین خطوط، جلوگیری از برخورد از جلو با تشخیص عابر پیاده و دوچرخه و سیستم نقطه کور است.

بقیه تریم‌های سوناتا ۲۰۲۵ شامل SEL، N Line، و مدل‌های هیبریدی SEL و Limited شاهد افزایش چند هزار دلاری در قیمتشان هستند. سیستم چهار چرخ محرک نیز برای تریم SEL موجود شده و سوناتا N Line با قدرت ۲۹۰ اسب بخاری همچنان در خط تولید باقی مانده است. مدل‌های هیبریدی همچنان از موتور ۲٫۰ لیتری چهار سیلندر ۱۹۲ اسب بخاری و گیربکس شش سرعته استفاده می‌کنند.

 

منبع : خبر آنلاین
نظرات
پربازدیدترین خبرها