این ماشین لوکس در ایران از امارات ارزان‌تر است؟

هونگچی E-QM۵ یکی از سدان‌های لوکس و الکتریکی جدید بازار ایران است که گروه بهمن به‌صورت وارداتی در کشورمان عرضه کرده است.

شناسه خبر: ۴۱۵۰۷۸
این ماشین لوکس در ایران از امارات ارزان‌تر است؟

درحال‌حاضر قیمت هونگچی EQM۵ در ایران از امارات کمتر است.

آگهی‌های موجود در پلتفرم‌های آنلاین خریدوفروش خودرو در کشورهای عربی نشان می‌دهد قیمت هونگچی E-QM۵ در امارات متحده عربی حدود ۱۵۵ هزار درهم معادل ۲ میلیارد و ۵۲۶ میلیون تومان است اما برای خرید هونگچی E-QM۵ در بازار ایران، به حدود ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان نیاز خواهید داشت. به عبارتی، قیمت هونگچی EQM۵ در ایران نسبت به امارات متحده عربی ۴۰۰ میلیون تومان (۶۷۰۰ دلار یا ۲۴۵۵۰ درهم) ارزان‌تر است.

این ماشین لوکس در ایران از امارات ارزان‌تر است

زیرشاخه وارداتی بهمن‌موتور، بی‌ام کارز، قیمت هونگچی EQM۵ را در شرایط فروش رسمی خود یک‌میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان اعلام کرده است. این مبلغ به قیمت هونگچی E-QM۵ در بازار چین بسیار نزدیک است؛ جایی که این خودرو با قیمت ۲۰۷,۸۰۰ یوان معادل یک‌میلیارد و ۷۴۶ میلیون تومان به فروش می‌رسد؛ بنابراین همچنان این خودرو در بازار آزاد ایران گران‌تر از چین خریدوفروش می‌شود اما قیمت آن در مقایسه با امارات کمتر است. البته این قیمت خودرو صفرکیلومتر مدل ۲۰۲۴ است. قیمت نسخه‌های کارکرده در کشورهای حاشیه خلیج فارس افت قابل‌توجهی می‌کند، حتی خرید این نسخه‌ها با قیمت تقریبی ۲۰ هزار دلار (معادل ۱.۲ میلیارد تومان) ممکن‌ است.

منبع : دیجیاتو
نظرات
پربازدیدترین خبرها