تبلت‌های جدید شیائومی به بازار می‌آید | جانشینی برای Pad ۶S Pro با پردازنده‌ای قوی‌تر

شیائومی در آستانه معرفی دو تبلت جدید به نام‌های پد ۷ و پد ۷ پرو است، بنابراین اگر می‌خواهید بدانید این کمپانی قصد دارد چه چیزی به بازار عرضه کند می توانید اینجا در جریان آخرین اطلاعات در این خصوص باشید که به طور مستقیم از چین به بیرون درز کرده است.

شناسه خبر: ۴۱۹۹۴۶
تبلت‌های جدید شیائومی به بازار می‌آید | جانشینی برای Pad ۶S Pro با پردازنده‌ای قوی‌تر

شیائومی به زودی دو تبلت جدید Pad ۷ و Pad ۷ Pro را به بازار عرضه خواهد کرد. مشخصات اصلی آنها نیز در چین فاش شده است. البته اگر منتظر جانشینی برای Pad ۶S Pro بوده اید، اینها نمی توانند خواسته شما را برآورده کنند.

1

خصوصیات سخت‌افزاری

همان طور که از نامگذاری تبلت های جدید شیائومی پیداست، آنها قرار است جایگزین پد ۶ و پد ۶ پرو شوند که در آوریل ۲۰۲۳ عرضه شدند.

دنباله‌های پد ۶ و پد ۶ پرو از نظر سخت‌افزاری در همان رده میان‌رده باقی خواهند ماند، اما به چیپ‌ست‌های جدیدتری مجهز خواهند بود. . به عنوان مثال، گفته می شود که پد ۷ دارای چیپست کوالکام اسنپدراگون ۷ نسل ۳ است؛ در حالی که پد ۷ پرو، از پردازنده بسیار قدرتمندتر اسنپدراگون ۸s نسل ۳ کوالکام استفاده می کند.

شارژ سیمی ۶۷ واتی

به گزارش Gsmarena ظاهراً شیائومی پد ۷ از چیپست اسنپدراگون ۷ نسل ۳ کوالکام قدرت می گیرد و از شارژ سیمی ۴۵ واتی پشتیبانی می کند.
از سوی دیگر، پد ۷ پرو دارای اسنپدراگون ۸s نسل ۳ خواهد بود که با پشتیبانی از شارژ سیمی ۶۷ واتی همراه است.

 

2
صفحه نمایشی با ۱۴۴ هرتز

ظاهراً هر دو تبلت صفحه نمایش ۱۱.۱۶ اینچی LCD با نرخ رفرش ۱۴۴ هرتز دارند. ۶S Pro همچنان در فروش باقی خواهد ماند زیرا همچنان برترین تبلت شیائومی خواهد بود. البته دقیقاً مشخص نیست که چه زمانی پد ۷ و پد ۷ پرو معرفی خواهند شد. ممکن است به محض معرفی شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو در اواخر این ماه باشد.

منبع : همشهری
نظرات
پربازدیدترین خبرها