Capcom طرفدارای نسخه های ریمیک Resident Evil رو با این خبر خیلی خوشحال کرده

کپکام تونسته با عرضه ریمیک هایی از سری بازیهای Resident Evil طرفدارای جدیدی رو به این سری جلب کنه و هم فرصتی دوباره برای تجربه بازیهای قدیمی رو به طرفداراش بده

شناسه خبر: ۳۸۷۸۳۹
Capcom طرفدارای نسخه های ریمیک Resident Evil رو با این خبر خیلی خوشحال کرده

راهنماتو- به نظر میاد که کپکام از روندی که در مورد ریمیک نسخه های قدیمی فرنچایز Resident Evil گرفته خیلی خوشحاله و قرار نیست حالاحالا‌ها دست از ریمیک کردنشوم بگیره. این خبر به تنهایی تونسته تمام طرفدارای قدیم و جدید این سری رو هیجان زده کنه.

به گزارش راهنماتو، کپکام تایید کرده که علاوه بر ریمیک Resident Evil 4، قصد داره نسخه‌های دیگه‌ای از بازی‌های Resident Evil رو هم ریمیک کنه. این تصمیم بعد از موفقیت بزرگ سه ریمیک اول گرفته شده و باعث شده کپکام این روند رو ادامه بده و بیشتر بازی‌های قدیمی خودش رو دوباره منتشر کنه.

البته کپکام اعلام نکرده که بازی بعدی فعلا کدومشونه، ولی گزینه‌هایی که خیلی از طرفدارای دنبالشن، Resident Evil 5 و یا Resident Evil - Code: Veronica هستن. ولی تا به این لحظه، مشخص شده که Code: Veronica قرار نیست ریمیکی ازش ساخته بشه چرا که کپکام از Resident Evil 3 مستقیماً به 4 رفته، اما با تمرکز فعلی بر روی ریمیک‌ها، ممکنه استودیو دوباره به عنوان یک انتخاب کنارگذاشته شده این بازی رو در آینده ریمیکش رو منتشر کنه.

capcom-will-remake-all-of-the-old-re-games

در گفت‌وگویی که کارگردان Resident Evil 4 Remake یاسوهیرو آنپو با رسانه‌ها داشته، گفته که خیلی از مسیری که پیش گرفتن خوشحال هستن و اینکه: "تا الان سه ریمیک منتشر کردیم و همه آن‌ها خوب پذیرفته شدند. این امر به جامعه مدرن این امکان رو می‌دهد که این بازی‌ها رو امتحان کنند، چیزی که من به عنوان یک عاشق بازی‌های قدیمی خوشحالم که انجام بدم، و می‌خواهیم ادامه بدیم."

Resident Evil 4 Remake تقریباً سه سال پس از Resident Evil 3 Remake منتشر شدش. اما فاصله زمانی بین دو ریمیک اول یک سال و چند ماه بود، بنابراین واضح نیستش که چقدر باید منتظر بازی بعدی بمونیم، هر چی هم که باشه.

در مورد بازی بعدی هم آنپو هیچ راهنمایی‌ای رو نمی‌ده: "این که کدام بازی رو در آینده ریمیک می‌کنیم چیزیه که می‌خواهیم در آینده اعلام کنیم، پس منتظر اخبارش باشید." در حال حاضر، بیشتر طرفدارا باور دارن که Resident Evil 5 بازی بعدی‌ای هستش که ریمیک میشه. این نظریه حتی بعد از ادعاهایی که می‌گن تو بسته الحاقی Separate Ways برای Resident Evil 4 بهشون اشاره شدش حتی بیشتر هم محبوب شده. اما برای طرفدارای Code: Veronica این برنامه زمانبندی مثل همیشه به نظر میاد. به نظر میاد که کپکام علاقه‌ کمتری به بازی‌های جانبی این سری داره. با این حال با توجه به اینکه استودیو کاملاً روی ریمیک‌ها تمرکز داره، ممکنه یک سری به بازی‌های قدیمی‌تری بزنه و شاید حتی یک دستی هم به Code: Veronica بزنه ولی خب فعلا نباید انتظار داشته باشیم که این اولویتش باشه نسبت به Resident Evil 5.

capcom-will-remake-all-of-the-old-re-games

کپکام به روندی که داره پایبنده و دلیلش هم مشخصه چرا که نیاز به منتظر موندن برای بازخورد گیمرها نیستش و با توجه از حس نوستالژی‌ای که خیلی‌ها دارن مطمئنه که ریمیک‌ها فروش خودشو رو دارن. هر چند که Resident Evil 3 Remake اون اولا به خاطر کوتاه بودنش خیلی مورد انتقاد قرار گرفت، اما ریمیک‌های Resi 2 و 4 خیلی مورد تحسین قرار گرفتن، هم از طرف طرفدارا و هم از طرف منتقدا. تازه این بازی به حدی تونست خوب عمل کنه که حتی نامزد بهترین بازی سال در مراسم The Game Awards 2023 هم شده. بازی‌ای که نسخه اصلیش سال 2005 عرضه شده، امسال نامزد بازی سال شده!!!

این امر، مسلماً نشون از علاقه کپکام به بازسازی و بهبود تجربه بازیکنان در دنیای Resident Evil داره. با این حال، آیا Resident Evil 5 یا Code: Veronica بعدی خواهند بود، هنوز مشخص نیست. به نظر می‌رسه که تصمیم نهایی بر اساس علاقه و بازخورد جامعه طرفدارای این سری انجام می‌شه.

با تأیید این موضوع از طرف کارگردان Resident Evil 4 Remake، احتمالاً طرفدارا باید صبور باشند و منتظر انتشار اطلاعات بیشتری در مورد آینده ریمیک‌های این سری باشن. چون همونطور که گفتیم، یاسوهیرو آنپو می‌گه: "در مورد اینکه آینده چه بازی‌هایی را ریمیک خواهیم کرد، چیزیه که ما می‌خواهیم در آینده اعلام کنیم، پس لطفاً منتظر باشید."

نظرات
پربازدیدترین خبرها