تاریخ عرضه بازی No More Room in Hell ۲ اعلام شد

سال‌ها پس از معرفی و تاخیرهای فراوان، استودیو Torn Banner اعلام کرد که بازی No More Room in Hell ۲ در روز ۲۲ اکتبر (۱ آبان) به صورت دسترسی اولیه در استیم عرضه می‌شود.

شناسه خبر: ۴۱۵۹۴۷
تاریخ عرضه بازی No More Room in Hell 2 اعلام شد

به عنوان دنباله‌ای بر اثر ترسناک بقا محصول سال ۲۰۱۳ (که خود در ابتدا به عنوان یک ماد Half-Life 2 شروع به کرد)، جنبه کوآپ ۸ نفره و کشتار زامبی‌ها را حفظ کرده است. تریلر جدید زیر را برای گیم‌پلی کوتاه تماشا کنید.

یوتیوب

در استیم، توسعه‌دهنده تایید کرد که قصد دارد «حداقل ۱ سال» در دسترسی اولیه باقی بماند. این شامل شخصیت‌های permadeath، چندین نوع دشمن، لحظه‌های منحصر به فرد «برخورد با دشمن»، سلاح‌های مختلف از نزدیک و از دور، سیستم قطع عضو زامبی‌ها، تله‌ها، مواد منفجره و روایتی در حال تکامل است.

photo_2024-08-20_22-24-27-910x600

در ابتدا تنها یک نقشه، Power Plant، در دسترس است، اما در ادامه بیش از ده‌ها مکان دیدنی با اهداف و پاداش اضافه خواهد شد. استودیو Torn Banner قصد دارد نقشه‌های اضافی، سلاح‌ها، داستان‌ها و سفارشی‌سازی را در نسخه کامل اضافه کند.

با توجه به اطلاعات صفحه استیم، هر ۸ بازیکن از نقاط مختلف نقشه شروع می‌کنند، ارتباط برقرار می‌کنند، اقلام جمع‌آوری می‌کنند و برای زنده ماندن از حمله زامبی‌ها با یکدیگر ملاقات کنند. مردگان به شدت نسبت به سر و صدا واکنش نشان می‌دهند و از آنجایی که permadeath یک ویژگی بزرگ است، هر مرگ واقعا شانس بقای انسان‌های باقی مانده را تهدید می‌کند.

در حالی که قیمت دسترسی زودهنگام No More Room in Hell 2 هنوز اعلام نشده، اما گفته شده قیمت آن «معقول» خواهد بود (با افزایش مورد انتظار در مسیر نسخه کامل).

منبع : ویجیاتو
نظرات
پربازدیدترین خبرها