نقشه راه جدید بازی Star Wars Outlaws رونمایی شد

یوبیسافت نقشه راه جدیدی را برای Star Wars Outlaws منتشر کرده که به برنامه‌های فعلی بازی از هم اکنون تا انتشار بازی در استیم و اولین بسته الحاقی آن می‌پردازد.

شناسه خبر: ۴۱۶۸۸۳
نقشه راه جدید بازی Star Wars Outlaws رونمایی شد

نقشه راه شامل سه به‌روزرسانی عنوان بین ۳ اکتبر تا ۲۱ نوامبر (۱۲ مهر تا ۱ آذر) است. سازندگان از طریق رسانه‌های اجتماعی گفتند:

تیم ما در حال حاضر سخت در تلاش است تا به بازخورد شما و ارائه محتوای جدید بپردازد. به‌روزرسانی‌های بیشتری در هفته‌های آینده همراه با انتشار اولین بسته الحاقی داستانی در ۲۱ نوامبر در راه خواهد بود.

به‌روزرسانی بعدی، Title Update 2، روی رفع اشکالات و بهبودها تمرکز خواهد کرد و در روز ۱۲ مهر عرضه می‌شود. در ۲۴ اکتبر (۳ آبان)، Title Update 3 روی بهبود کیفیت زندگی (QoL) بازی تمرکز خواهد کرد. در نهایت، Title Update 4 در ۱ آذر منتشر می‌شود و شامل به‌روزرسانی‌هایی برای مبارزه و مخفی‌کاری و اضافه کردن قراردادهای اضافی رایگان است.

photo_2024-09-27_19-34-17-1024x576

همانطور که در بالا ذکر شد، اولین بسته داستانی DLC بازی در ۱ آذر عرضه می‌شود. کی و نیکس در بسته الحاقی Star Wars Outlaws: Wild Card به یک تورنمنت پرمخاطره Sabacc نفوذ خواهند کرد و در آنجا با لاندو کالریسیان افسانه‌ای روبرو خواهند شد.

جزئیات کامل تمام به‌روزرسانی‌های مهم Star Wars Outlaws از نقشه راه، در روزها و هفته‌های آینده منتشر خواهند شد. یوبیسافت اخیرا به‌روزرسانی اهداف مالی خود را منتشر و رسما تایید کرد که این عنوان نتوانسته انتظارات داخلی این شرکت را برآورده کند. 

منبع : ویجیاتو
نظرات
پربازدیدترین خبرها