بازی جی تی ای جدید چه زمانی به بازار خواهد آمد؟

شرکت Take-Two Interactive در گزارش سالانه ۲۰۲۴ خود این موضوع را تأیید کرده است که بازی GTA ۶ همچنان برای عرضه در پاییز سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده است.

شناسه خبر: ۴۱۵۷۳۰
بازی جی تی ای جدید چه زمانی به بازار خواهد آمد؟

 در قسمتی از این گزارش که به بازی‌های راک‌استار گیمز اختصاص دارد، آمده است: «راک‌استار گیمز همچنان به سرمایه‌گذاری بر روی این سری ادامه می‌دهد و می‎خواهد بازی جی تی ای ۶ را در پاییز ۲۰۲۵ منتشر کند.»

این شرکت همچنین اعلام کرده است که به‌مرور اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر خواهد شد. در بخش دیگری از گزارش تحت عنوان «نکات برجسته انتشار محتوا» هم چنین پیامی تکرار شده است.

5065217

از ماه مارس ۲۰۲۴ شایعات زیادی درباره تأخیر انتشار GTA 6 تا سال ۲۰۲۶ مطرح شده بود؛ با اینکه امکان تأخیر همیشه وجود دارد، وضعیت کنونی این بازی همچنان مانند اوایل سال جاری است و همه چیز طبق برنامه برای انتشار در سال آینده پیش می‌رود.

اولین تریلر جی‌تی‌ای ۶ در آذر ماه سال گذشته منتشر شد و رکورد بازدید را در یوتیوب شکست؛ اما از آن زمان تاکنون، اطلاعات بیشتری منتشر نشده است.

با نزدیک شدن به نخستین سالگرد انتشار تریلر، انتظار می‌رود که راک‌استار کمپین بازاریابی یکی از مورد انتظارترین بازی‌های ویدیویی تاریخ را آغاز کند.

منبع : همشهری
نظرات
پربازدیدترین خبرها