(تصاویر) ایده های دکوراسیون جذاب برای استقبال از پاییز

در ادامه با معرفی ایده های جذاب برای ایجاد یک دکوراسیون پاییزی زیبا با ما همراه باشید.

شناسه خبر: ۳۶۹۲۶۸
(تصاویر) ایده های دکوراسیون جذاب برای استقبال از پاییز

راهنماتو- یک ماه دیگر پاییز می شود و باز هم برگ های زرد و نارنجی خیابان ها را می پوشانند. زیبایی این فصل بر هیچ کس پوشیده نیست و این رنگ بندی و زیبایی طبیعت می تواند الهام بخش طراحی و دکوراسیون جدید منزل باشد. برای استقبال از فصل پاییز هیچی چیزی بهتر و جالب تر از تزئین خانه با ایده های پاییزی نیست. می توانید با چند تغییر کوچک در دکوراسیون منزل، حس و حال پاییز را به خانه بیاورید. در ادامه با معرفی ایده های جذاب برای ایجاد یک دکوراسیون پاییزی زیبا با ما همراه باشید.

1- از درب ورودی شروع کنید

به گزارش راهنماتو، دکوراسیون جدید خود را از درب ورودی آغاز کنید. کاری کنید که مهمانان از ابتدای ورود به منزل حس و حال پاییزی منزل شما را حس کنند. یک تاج گل از شاخ و برگ‌های خشک و گل‌های زرد و نارنجی ایده خوبی برای نصب بر روی دیوار یا درب ورودی است. حتی می توانید گل های این تاج گل را در هر فصل تغییر داده و متناسب با همان فصل تزئین کنید.

دکوراسیون

2- دیوارها و میز را با گل ها و شاخه های پاییزی تزئین کنید

ساده ترین راه تزئین دیوارها، استفاده از عناصر طبیعت است. می توانید از گل های فصلی، برگ های خشک قاب شده و قلمه‌هایی از بهترین درختان برای این کار استفاده کنید. همچنین می توانید این گل ها را درون گلدان قرار دهید و میز خود را با آن تزئین کنید.

دکوراسیون

3- دیوارها را با رنگ های گرم پاییزی رنگ آمیزی کنید

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای ایجاد یک دکوراسیون جذاب پاییزی در منزل، رنگ کردن دیوارها با رنگ های گرم پاییزی است. رنگ های بورگوندی، سفالی و اُخرایی حس و حال پاییزی فوق العاده ای به خانه می آورند. می توانید با نصب یک تابلو نقاشی جذاب بر روی دیوار، عمق و بافت بیشتری به دکوراسیون پاییزی خود ببخشید.

دکوراسیون

4- با نورپردازی مناسب حس و حال پاییز را به خانه بیاورید

با کوتاه شدن روزها و تاریک شدن زود هنگام هوا در پاییز، دلگیری این فصل بیشتر می شود. می توانید با استفاده از چراغ های آویز یا دیوارکوب نورپردازی، عمق و بافت بیشتری در ورودی منزل خود ایجاد کنید.

دکوراسیون

5- از فرش های مناسب پاییز استفاده کنید

فرش های بافت دار با رنگ های شرابی، نارنجی، سبز تیره و قهوه ای انتخاب مناسبی برای دکور کردن خانه در فصل پاییز هستند. انتخاب یک فرش مناسب پاییزی عمق و جذابیت بصری فوق العاده ای ایجاد می کند و حس و حال پاییز را به خانه شما می آورد.

دکوراسیون

6- از عناصر روستایی کمک بگیرید

هیچ چیز مانند عناصر طراحی روستایی نمی تواند پاییز را معرفی کند. می توانید از سبدهای بافته شده، فانوس های زیبا، خوشه های گندم خشک شده یا سبدی از میوه های پاییزی برای تزئین میز، کنسول یا قفسه استفاده کنید.

دکوراسیون

7- از شومینه استفاده کنید

هیچ چیز مانند آتش نمی تواند گرمی را به خانه بیاورد. یک شومینه در کنار یک قالیچه کوچک و یک صندلی تابی تمام چیزهایی هستند که برای ایجاد یک فضای آرامش بخش نیاز دارید. این ایده در شب های سرد پاییزی گرمابخش خانه شما خواهد بود.

دکوراسیون

8- از ظروف مسی استفاده کنید

ظروف مسی علاوه بر کاربرد ویژه ای که در سرو غذا دارند، یکی از بهترین آیتم‌های دکوراسیون نیز می باشند. این ظروف به دلیل رنگ خاصی که دارند، بسیار مناسب فصل پاییز هستند.

دکوراسیون

9- از کدو تنبل های تزئینی استفاده کنید

هر سال با ورود پاییز سروکله کدو تنبل های نارنجی با بافتی نرم و طعمی شیرین پیدا می شود. می توانید با رنگ آمیزی این کدو تنبل های زیبا با رنگ های مختلف، دکوراسیون زیبایی پاییزی منزل خود را تکمیل کنید.

دکوراسیون

10- به کمک خوشه های گندم پاییز را به خانه بیاورید

خوشه های گندم، فصل برداشت آنها یعنی پاییز را به یاد ما می آورند. می توانید با روش های خلاقانه ای از این خوشه ها برای تزئین شمعدان ها استفاده کنید و آنها را بر روی میز ناهارخوری، بوفه یا میز ورودی خود قرار دهید.

دکوراسیون

نظرات
پربازدیدترین خبرها