
شوهی یوشیدا، پیشکسوت صنعت بازیها، امروز در Future Games Show – Summer Showcase این بازی را معرفی کرد. nDreams اعلام کرده که Reach به دنبال دستیابی «هیجان و اهمیت بالا، مقیاس سینمایی و غوطهوری کامل» است.
در نقش یک قهرمان اتفاقی، شما سفری خطرناک با «تعاملات عمیقاً تاکتیکی» را تجربه میکنید که در آن اسرار یک تمدن زیرزمینی را کشف میکنید. با وعده فیزیک پیشرفته و حرکتهای مبتنی بر ژست، شما باید با استفاده از ابزارهای مختلف با تهدیدات افسانهای روبرو شوید. شرکت nDreams تأکید کرده که هر عملی مستقیماً بر این ماجراجویی تأثیر میگذارد.
گلن بریس، رئیس استودیوی nDreams Elevation، در بیانیهای اینگونه توضیح داد که:
ما قصد داشتیم یک اکشن-ماجراجویی خلق کنیم که در آن بازیکنان احساس حضور، قدرت و کنترل کامل بر هر عمل را داشته باشند. فلسفه استودیوی ما همیشه پیشبرد گیمپلی VR از طریق تعامل فیزیکی غنی و عملکرد نقشآفرینی بازیکن بوده است و Reach نتیجه این تلاشهای ماست.
بازی Reach اواخر امسال برای کنسول Quest 3 و 3S، استیم و پلی استیشن VR2 منتشر میشود.