
در گفتگو با IGN در مصاحبه پیش از اکران فیلم «۲۸ سال بعد»، کارگردان فیلمهای «Ex Machina» و «Civil War» فاش کرد که از میان تمام دشمنان و باسهای مشهور Elden Ring، کدام یک را از همه دشوارتر میداند. او توضیح داد:
باس ملینیا (Malenia)، سختترین باس این بازی است. من الان در چرخه هفتم (NG+7) بازی هستم. سطحم را بالا بردهام، قدرت زیاد و یک شمشیر باحال نیز دارم و با این وجود، همچنان آنها (دشمنان بازی) را به چالش میکشم، دوباره دوباره و دوباره. این تکنیکی است که از سری Dark Souls یاد گرفتهام. در واقع، اینگونه نیست که شما در این بازی بهتر میشوید، بلکه مثال آن مانند قضیه میمونها و ماشین تایپ است. شما مکرراً آن را انجام میدهید تا در نهایت دشمنانتان خواهند مرد.
لازم است بدانید که مثال «میمونها و ماشینتایپ»، به فرضیهای ارتباط دارد که در آن گفته میشود که اگر به بینهایت میمون، بینهایت زمان بدهید، پس از گذشت مدتی یک میمون خواهد توانست آثار شکسپیر را به صورت تصادفی تایپ کند. اشاره به این موضوع، به معنای آن است که گارلند به «تکرار مجدد و تسلیم نشدن» در بازیهای سولزلایک باور دارد. شخصاً نمیتوانم اون را بابت این موضوع سرزنش کنم، زیرا این استراتژی، همان روشی بود که من به واسطه آن موفق شدم این باس منفور را شکست دهم.
اما به نظر میرسد، گارلند هرگز با باس Starscourge Radahn مشکل چندانی نداشته است و در عوض یک راهنمایی نیز از چگونگی شکست دادن این باس ارائه داد:
Radahn واقعاً آسان است. من فکر میکردم Radahn کاملاً آسان بود، زیرا تا زمانی که افرادی را که میتوانند در آن مبارزه به شما کمک کنند احضار کنید، آنها به مبارزه با او ادامه داده و حدود نیمی از جان او را از بین میبرند و شما کار او را تمام میکنید. همه چیز به فعال کردن آن علائم احضار کوچک که در اطراف میدان نبرد پراکنده شدهاند، بستگی دارد.
تا به این لحظه، اطلاعات خاصی نظیر زمان اکران یا ماهیت کلی فیلم Elden Ring در دست نیست. با این وجود، تایید شده است که جرج آر. آر. مارتین، نویسنده «بازی تاج و تخت» که در خلق داستان اصلی Elden Ring با FromSoftware و میازاکی همکاری داشت، به عنوان تهیهکننده در این فیلم حضور دارد.