کشتی کج در قفس /بلادلاین و رستگاری سی ام پانک در شب بازگشت دواین جانسون!

گونتر به استیج رفت و گفت که برای بردن این کمربند مشتاق است. هواداران، قهرمان سنگین وزن جهان را هو کردند. گونتر در ادامه به تمسخر گلدبرگ پرداخت و گفت حرف چند هفته پیش خود را درباره اینکه او قهرمان بچگی‌اش بود، پس می‌گیرد.

شناسه خبر: ۴۱۸۳۴۷
کشتی کج در قفس /بلادلاین و رستگاری سی ام پانک در شب بازگشت دواین جانسون!
بیانکا بلر، جید کارگیل و نیئومی برای خوش‌آمدگویی داخل رینگ بودند و اعلام کردند که بازی قفسی HIAC، اولین مسابقه شب خواهد بود. همچنین مطلع شدیم که تریپل اچ در ادامه برای اعلام یک خبر مهم به استیج خواهد آمد.
 

درو مک اینتایر vs سی ام پانک | قفس HIAC

بازی به کندی شروع شد و هر دو به رد و بدل کردن تک ضربات مشغول شدند. پانک در ادامه حریف را به گوشه رینگ برد، او را به بیرون رینگ انداخت و در نهایت به دیواره قفس کوبید. پانک موفق شد آیریش ویپ را بدل کند و سپس باری دیگر درو را به قفس کوبید و اینبار سر او را نیز با سختی قفس آشنا کرد. پانک یک میز و صندلی از زیر رینگ بیرون کشید، اما این درو بود که از همان صندلی بر علیه او استفاده کرد. درو سپس سر پانک را به پلکان کوبید. مک اینتایر یک جعبه ابزار از رینگ رینگ بیرون کشید، اما وقتی سعی داشت با آچار به پانک ضربه بزند، با جای خالی او مواجه شد. پانک سپس با همان سلاح، به پیشانی درو ضربه زد.
نمایی از سی ام پانک و درو مک اینتایر در قفس HIAC
 
 
 
کشتی کج در قفس
 
درو پایه‌ی میز را درآورد، اما این پانک بود که موفق شد ابتدا او را به از ناحیه گلو روی لبه میز اندازد و سپس با همان پایه به او ضربه بزند. درو اجازه زدن GTS را در بیرون رینگ نداد و سپس با یک کلیمور پانک را نقش بر زمین کرد. او در ادامه پانک را با صورت به دیواره قفس پرتاب کرد. پانک دچار خونریزی شد و درو با پلکان مستقیم به سر او ضربه زد.
 
درو با یک آچار روی زخم پانک فشار آورد و سپس یک میز دیگر را در گوشه رینگ قرار داد. پانک با یک ضربه زانو به سر حریف به بازی برگشت و سپس یک ax-handle از طناب بالایی اجرا کرد. درو، حرکت بعدی پانک را با یک سوپلکس بدل کرد و سپس پانک برای جای خالی دادن از کلیمور از رینگ بیرون رفت. پانک با جعبه ابزار سه مرتبه به درو ضربه زد و حالا مک اینتایر هم دچار خونریزی شد.
 
پانک چند ضربه زانو زد و آن را با بولداگ همراه ساخت، اما درو اجازه اجرای GTS را نداد. پانک در تلاش بعدی خود موفق شد GTS را بزند، اما درو به بیرون رینگ فرار کرد. مک اینتایر با یک کلیمور در داخل رینگ به بازی برگشت، اما پانک پین نشد. مک اینتایر در اجرای کلیمور بعدی ناکام ماند و پانک مایه شارپ شوتر را در اختیار گرفته بود که درو با آچار به او ضربه زد و از سابمیشن خلاص شد. داور مجبور بود تا خون صورت درو را با حوله پاک کند تا بازی را ادامه دهد. درو یک سوپرپلکس روی پانک اجرا کرد و او را در بیرون رینگ روی میز کوبید.
 
درو سپس نیمی از پلکان را بلند کرد و به داخل رینگ انداخت، اما به وضوح از ناحیه کمر دچار درد بود. به رینگ برگشتیم، پانک یک GTS دیگر اجرا کرد و سپس مک اینتایر به دنبال اجرای یک وایت نوز، او را روی پلکان کوبید. پانک یک فن درو را به آناکوندا بدل کرد و سپس با آچار به صورت او ضربه زد. مک اینتایر از پانک التماس کرد که به او رحم کند، اما ناگهان به بین پاهای او ضربه زد. درو یک کیسه از زیر رینگ بیرون کشید که در آن مهره‌های دستبند پانک قرار داشت.
 
او سپس در اجرای کلیمور ناکام ماند و با کمر روی پلکان افتاد. سی ام پانک یک زنجیر به دور زانوی خود بسا و سپس مشتی از آن مهره‌های پلاستیکی را در دهان درو ریخت و در نهایت به دنبال اجرای یک GTS موفق شد کار درو را تمام کند.
 
پس از مسابقه و در حالیکه سی ام پانک در حال حرکت به سمت بک‌استیج بود، ناگهان روی زمین افتاد و تیم پزشکی برای بررسی وضعیت او دست به کار شدند. درو نیز درون قفس از جای بلند شد و سپس به تبلیغات رفتیم.
 
نایا جکس موفق شد برابر بیلی از کمربندش دفاع کند. دخالت تیفانی استرتون در لحظات پایانی این دیدار کمک زیادی به نایا جکس کرد. با این وجود، تیفانی در دقایقی برای کش کردن روی نایا تردید کرد و همین سبب شد تا نایا از دست او عصبانی شود.

دمین پریست vs فین بلر

پریست کار را بهتر شروع کرد و بلر را به گوشه رینگ برد. قهرمان تگ‌تیم در ادامه با چند ضربه لگد به بازی برگشت و آن را در گوشه رینگ با سوئینگ بلید همراه ساخت. بلر چند هوک راست خورد و سپس اسیر یک بروکن ارو شد، اما پریست در پین کردن ناکام ماند. بلر با یک ضربه لگد به سر به بازی برگشت و سپس پریست اقدام به اجرای ریزور اج کرد.
 
بلر روی میز گزارش افتاد و سپس یک ریزور اج دیگر، او را به لبه رینگ کوبید. کارلیتو برای پرت کردن حواس داور آمد و جی دی مکدونا با نگه داشتن پریست سبب شد تا بلر بتواند کودگراس را با موفقیت اجرا کند. کارلیتو دوباره سعی در ایجاد حواس‌پرتی داشت و جی دی یک صندلی به داخل رینگ انداخت، اما پریست موفق شد بلر را روی آن بکوبد و در ادامه اعضای جاجمنت دی را از سر راه برداشت. بلر با دو استامپ سعی در برگشت به بازی داشت، اما در نهایت اسیر سوث آو هون چوکسلم شد.
 
ورود خاص فین بلر به استیج بدبلاد 2024
ورود خاص فین بلر به استیج

اطلاعیه مهم تریپل اچ

تریپل اچ به استیج آمد و اعلام کرد که او در سال 1994 ساکن آتلانتا بود. او ادامه داد که در رویداد کرون جول عربستان یک بازی برای کمربند برگزار خواهد شد که طی آن قهرمان سنگین وزن باید به مصاف قهرمان WWE برود. هیچ یک از کمربندها بین طرفین جابجا نخواهد شد، اما به فرد پیروز یک کمربند نمادین بزرگ که روی آن با الماس تزئین شده بود، اهدا خواهد شد.
 
گونتر به استیج رفت و گفت که برای بردن این کمربند مشتاق است. هواداران، قهرمان سنگین وزن جهان را هو کردند. گونتر در ادامه به تمسخر گلدبرگ پرداخت و گفت حرف چند هفته پیش خود را درباره اینکه او قهرمان بچگی‌اش بود، پس می‌گیرد.
 
گلدبرگ که دیگر از حرف‌های گونتر به ستوه آمده بود، از حفاظ تماشاگران پرید و قصد درگیری با او را داشت که تیم امنیتی WWE جلوی او را گرفتند. ناگهان سمی زین به رینگ رفت و به گونتر حمله کرد. تیم امنیتی در ادامه آنها را از یکدیگر جدا کردند. در نهایت تریپل اچ و گلدبرگ تنها در رینگ ماندند و گلدبرگ به ابراز احساسات تماشاگران پاسخ داد.
 
تیم امنیتی WWE سعی در جلوگیری از درگیری بیل گلدبرگ و گونتر دارند
بیل گلدبرگ و گونتر

ریا ریپلی vs لیو مورگان | قهرمانی کمربند WWE

دامنیک داخل یک قفس کوچک حبس بود و سپس ریا ریپلی با گفتن اینکه، او از ارتفاع می‌ترسد از مسئولین خواست که قفس او را بلند کنند. مورگان در ابتدا اسیر حرکات ریا شده بود و به بیرون رینگ افتاد، اما در ادامه توانست ریا را به پلکان بکوبد. ریا توانست آبلیوین را با موفقیت بدل کند، اما لیو هم اجازه زدن رپتاید را نداد. مورگان به صورت ریپلی سیلی زد و سپس سعی در اجرای تری آمیگوس داشت که ریپلی اجازه اجرای سومی را نداد و خود یک ریزور اج زد. دامنیک به هر ترتیب توانست درب قفس را باز کند، اما ریا با تمسخر او اقدام به اجرای فراگ اسپلش روی لیو کرد.
 
درگیری لیو و ریا به زیر قفس دامنیک کشید و ریپلی موفق شد قهرمان را به حفاظ تماشاگران بکوبد و سپس با یک رپتاید او را نقش بر زمین کرد. دامنیک از قفس افتاد، اما به واسطه یک زنجیر از آن آویزان مانده بود. ریا ریپلی یک کندواستیک برداشت و با استفاده از آن چند ضربه به دامنیک میستریو زد. راک رودریگز ناگهان آمد و به ریا ریپلی حمله کرد. راکل، ریا را به داخل رینگ انداخت و سپس با یک تکسانا بامب او را هدف گرفت. داور بازی را به نفع ریا دیسکوالیفه اعلام کرد، اما همچنان کمربند در دستان لیو باقی ماند.
 

بلادلاین vs رومن رینز و کودی رودز

 رودز و فاتو آغازگر بازی بودند و فاتو موفق نشد کودی را به زمین بزند و در ادامه هر دو تیم داخل رینگ به هم خیره شدند. سولو و رومن به داخل تگ کردند. رومن چند ضربه خورد، اما در ادامه سولو را به گوشه رینگ فرستاد و چند هوک راست به او زد. رومن در ادامه با کودی تگ کرد و قهرمان کنترل بازی را به دنبال اجرای یک پاوراسلم و بایونیک البو روی فاتو به دست گرفت.
 
رودز یک کودی کاتر زد و سپس سولو و فاتو او را در محاصره داشتد. فاتو چندین ضربه به کودی زد و سپس با سولو تگ کرد تا او با هیپ اتک دو مرتبه به کودی حمله کند. کودی با بالاآوردن زانوهایش، سوانتان بامب فاتو را بدل کرد و سپس هر دو به خارج تگ کردند. رینز با یک کلوزلاین سولو را زمین زد و سپس مشغول تنبیه او بود که فاتو به او حمله کرد و دوتایی با اجرای سوپرکیک و دایو رومن را هدف گرفتند. رودز موفق شد فاتو را به پلکان بکوبد و سپس روی میز گزارش را خالی کرد.
 
دابل سوپرکیک از جیکوب فاتو و سولو سیکوا بر روی رومن رینز
کشتی کج رومن رینز و بلادلاین و سولو سیکوا
 
فاتو به حفاظ تماشاگران کوبیده شد و سپس کودی با یک کراس رودز در بیرون رینگ او را نقش بر زمین کرد. کودی چند ضربه لگد زد و سپس فاتو را روی میز گزارش انداخت تا با یک اسپلش زیبا از تیرک رینگ بر روی او بپرد.
 
داخل رینگ، رومن یک سوپرمن پانج زد و سعی در اجرای اسپیر داشت که تانگا لوا و تاما تانگا دخالت کردند. فردی که یک هودی بر تن داشت، از کنار رینگ به تانگاها حمله کرد و سپس دیدیم که او کسی جز جیمی اوسو نبود. جیمی به سولو خیره بود که ناگهان رینز با یک اسپیر، سولو را هدف گرفت و موفق شد او را پین کند.
 
رومن رینز و جیمی اوسو به جشن گرفتن مشغول بودند که کودی به سمت آنها رفت و سری برای رئیس قبیله به علامت تایید تکان داد. رینز و جیمی رینگ را ترک کرده بودند که بلادلاین ناگهان به کودی حمله کردند. رینز و جیمی برای کمک به کودی به رینگ رفتند و بلادلاین عقب نشینی کرد.
 
رینز در ادامه کمربند آندیسپیوتد را برداشت و آن را به کودی تقدیم کرد. درحالیکه شو به نظر به پایان رسیده بود؛ ناگهان شاهد ورود دواین جانسون به استیج بودیم. راک بدون هیچ حرفی، تنها تا با دست تا 3 شمرد و سپس از استیج خارج شد.

 

منبع : عصرایران
نظرات
پربازدیدترین خبرها