چطوری میتونین عضو بتای Counte-Strike ۲ بشین

بالاخره بعد از گذشت ده سال ولو بالاخره نسخه جدید Counter Strike رو معرفی کرد.

شناسه خبر: ۳۷۹۵۰۲
چطوری میتونین عضو بتای Counte-Strike 2 بشین

راهنماتو- کانتر-استرایک 2، دنباله‌ای برای بازی CS:GO، در حال حاضر در مرحله‌ی بتا قرار داره تا بتونه قبل از عرضش تمامی مشکلاتی که بازی باهاش مواجهه رو رفع کنه و یک بازی کامل و بدون نقض رو تحویل طرفدارای این سری از بازی های شوتر خاطره‌انگیز برای خیلی‌ها بده. در ادامه به تمام سوالایی که میتونه براتون پیش بیاد جواب میدیم و در کنارش در مورد اینکه چطوری میتونین بخشی از بتای محدود این بازی بشین اطلاعاتی رو باهاتون در میون میزاریم؛ پس با راهنماتو همراه باشین .

به گزارش راهنماتو، بعد از اینکه Valve با انتشار سه ویدئو در یوتیوب نبه طور رسمی نسخه جدید Counter Strike رو معرفی کرد، به دنبالش اعلام کرد که بتای محدود این بازی از همون روز، یعنی ۲۲ مارس، شروع میشه. همچنین، تاریخ انتشار رسمی کانتر-استرایک 2 هم برای تابستان سال 2023 تایید شد. البته کسایی که به بتای بازی دسترسی پیدا کنن، نیازی ندارن که منتظر انتشار کامل بازی باشند.

اما مشکل اینجاست که بتای CS2 از نظر دسترسی محدوده و به همین دلیل تعداد کمی از بازیکنان می‌تونن تجربش کنن. در ادامه همه چیزی که تا اینجا درباره‌ی بتای محدود کانتر-استرایک 2 می‌دونیم و اینکه چطوری میتونیم بهش دسترسی پیدا کنیم رو آوردیم.

بتای محدود Counter Strike 2 کی شروع شد؟

تست بتای بازی از تاریخ 22 مارس آغاز شد و تا الان تاریخ عرضه دقیقی براش مشخص نشده. گیمرها می‌تونن خبرهای مربوط به بتا رو از پست های بلاگ کانتر-استرایک 2 دنبال کنند.

قرار شده که این بازی تا آخر تابستون 2023 منتشر بشه، بنابراین باید منتظر تموم شدن بتا تا قبل از پایان ماه سپتامبر باشیم.

چطوری میتونیم به بتای Counter Strike 2 دسترسی داشته باشیم؟

اگر برای شرکت در بتای کانتر-استرایک 2 انتخاب بشین، یک اعلان در منوی اصلی بازی CS:GO دریافت میکنین. قرار شده که تعداد بیشتری از بازیکنا به تدریج به بتا اضافه بشن. در ضمن هیچ کلید یا کدی برای دسترسی به بتای CS2 وجود نداره.

توسعه‌دهندگان اینطوری توضیح دادن که فاکتور های متعددی برای انتخاب دسترسی به بتای بازی رو در نظر دارن، مثل مقدار زمان بازی کردن در سرورهای رسمی ولو، نشان اعتماد و وضعیت حساب استیم.

اگر دعوت‌نامه‌ای رو دریافت کنین، میتونین همونجا گزینه ثبتنام رو بزنین و دانلود بازی رو شروع کنین.بر اساس آمار مختلف، تقریباً کمتر از 1% از پلیرهای CS:GO تونستن به تست دسترسی داشته باشن.

ولو می‌گه که تعداد بیشتری به مرور زمان اضافه میشن و باید تا اون موقع چشم انتظار خبر در منوی CSGO باشن.

بتای Counter Strike 2 شامل چه چیزهایی میشه؟

تست اولیه کانتر-استرایک 2 شامل حالت‌های Deathmatch و Casual در تمام نقشه‌های رقابتی، به استثنای Inferno و Italy، می‌شه. حالت‌های رقابتی از تاریخ 15 آگوست هم از بازی حذف شدن.

Italy جایگزین نقشه‌های Ancient و Anubis شده که در دوره‌ی آزمایشی به تست گذاشته شده بودن. هنوز هم یک نقشه رقابتی وجود داره که تا الان تست نشده، یعنی Inferno. پس از اضافه شدن این نقشه به بتا، می‌تونیم تارخ انتشار بازی رو حدس بزنیم.

ولو گفته که آپدیت های آینده‌یبتا حالت‌ها، نقشه‌ها و ویژگی‌های دیگری رو در اختیار بازیکنان قرار میدن. در تست بتای گذشته، حالت‌های رقابتی و Wingman نیز وجود داشت.

آیا در بتای محدود کانتر-استرایک 2 اسکین‌هامون میتونیم استفاده کنیم؟

شما می‌تونید تمام اسکین‌ها و اقلام دیگر خودتون از بازی CS:GO رو در این بتا استفاده کنین. اگرچه تمام اسکین‌ها، استیکرها، دستکش‌ها و چاقوها مشابه هم هستن،ولی بعضیاشون به طور ظاهری یکم تغییر می‌کنن، به ویژه در زیر نور جدید و نورپدازی که به بازی اضافه شده.

با این حال، با وجود تمام اقلام در دسترس، قادر به اعمال تغییری در اونا نیستین، مثل افزودن یا کندن استیکرها. این کار باید در CS:GO انجام بشه. قراردادهای تبادل هم در بتای محدود در دسترس نیستن.

نظرات
پربازدیدترین خبرها