بهترین نقاط فرود در COD Mobile

با این آموزش به شما قصد معرفی بهترین نقاط برای فرود در COD Mobile رو داریم.

شناسه خبر: ۳۷۹۶۵۲
بهترین نقاط فرود در COD Mobile

راهنماتو- اگر شما هم مثل خیلی دیگه یک گیمر علاقمند به بازی‌های شوتر هستین، قطعاً نام Call of Duty یا به اختصار COD براتون باید خیلی آشنا باشه. میشه گفت طی 20 سال گذشته این فرنچایز تونسته در سطح جهانی خودش رو معرفی کنه و به راحتی به بخشی از فرهنگ گیمری تبدیل بشه.

به گزارش راهنماتو، این شهرت به حدی بود که در سال 2019 نسخه موبایلی رو از این فرنچایز محبوب و همچنین بیشتر کردن طرفدارای این سری عرضه شد و کاربرای دستگاه‌های همراه با هیجان به استقبال این عنوان رفتن. میشه گفت نسخه موبایلی هم از نسخه های دیگه عقب نیفتاد و همچنان تجربه‌ای هم تراز با بازی های کنسولی و کامپیوتری به صورت هیجان‌انگیزی ارائه داد.

یکی از مواردی که با عرضه COD Mobile بهش اضافه شد حالت پرطرفدار BattleRoyale بود که تونست به پرطرفدار ترین حالت این بازی تبدیل بشه. ایده حالت بتل رویال نسبتا سادس؛ شما فقط لازمه بتونین بیشتر از حریفاتون توی مسابقه دووم بیارین،ولی در مقابل این ایده ساده کلی مهارت و دانش کافی از بازی نهفتس. قسمت کوچیکی از این دانش به انتخاب نقطه صحیح برای لندینگ یا فرود مربوط میشه. به همین دلیل، در ادامه به بررسی جامع این موضوع می‌پردازیم.

بهترین نقاط لندینگ در COD Mobile

لندینگ یا فرود در بازی COD Mobile یکی از اصولی‌ترین نکاتیه که باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشید. علاوه بر تکنیک‌های خاص خود، مکانی که برای فرود انتخاب می‌کنید نیز در ابتدای بازی میتونه تاثیر گذار باشه. به همین دلیله که اگر مکان لندینگ خودتون رو به درستی انتخاب نکنید، ممکنه که این کار به ضررتون تموم بشه. واسه همین هم برای اینکه بتونیم کمکتون کنیم تا مچ های بیشتری رو در بتل رویال این بازی برنده بشین، در ادامه راهنما‌ای برای انتخاب بهترین لندینگ‌زون رو براتون آماده کردیم:

best-cod-mobile-landing-zone1

1. Dock (بندر)

اولین مکانی که باید باهاش آشنا بشین قسمت بندری مپ بازی هست، بندر یا Dock جاییکه که بهترین مکان لندینگ در COD Mobile است. انتخاب Dock به عنوان مکان لندینگ، شروعی عالی برای مسابقه‌ها خواهد بود. این مکان به علت دسترسی به تجهیزات و مهمات متنوع، محبوبیت و جذابیت زیادی داره. تجهیزاتی همچون کریت‌های سلاح، کریت‌های سلامتی، قایق‌ها و حتی هلیکوپترها در اینجا وجود دارن. به علاوه، این مکان موقعیتی استراتژیک داره که از اونجا به راحتی می‌تونید به نقاط دیگر حرکت کنین.

best-cod-mobile-landing-zone2

2. Nuclear Plant (نیروگاه هسته‌ای)

Nuclear Plant یکی دیگر از بهترین مکان‌های لندینگ در COD Mobile است. این مکان با تعداد زیادی ساختمان، تجهیزات کیفی از جمله کریت‌های سلاح و سلامتی و دو هلیکوپتر در اختیارتون میزاره. انتخاب این مکان، به شما کمک می‌کنه تا بازی خود را بهتر کنید و همچنین، وجود برجی در وسط این قسمت از نقشه بهتون اجازه میده دشمنای خودتون رو قبل از اینکه پیداتون کنن ببینین و از بین ببرین.

best-cod-mobile-landing-zone3

3. Countdown (شمارش معکوس)

این قسمت که برگرفته از Call of Duty 4 هستش مکان بعدیه که می‌توانید هنگام لندینگ انتخاب کنین. تعداد زیادی اسلحه و تجهیزات دیگر در این مکان هم وجود داره. انتخاب این مکان به شما امکان حمله به تعداد زیادی از دشمنان و غارت لوتشون رو می‌ده؛ چونکه بسیاری از پلیرها اینجا لند میکنن. همچنین، ساختمون های زیادی وجود دارن که میتون نقش کاور رو براتون تو درگیری‌ها ایفا کنن.

best-cod-mobile-landing-zone4

4. Black Market (بازار سیاه)

Black Market مکان دیگریه که بهترین مکان برای لندینگ محسوب می‌شه، به‌خصوص اگر در بالای یکی از ساختمان‌ها لند کنین؛ زیرا این ساختمان‌ها همیشه دارای تعداد زیادی کریت سلاح هستن. تازه اینجا یک مکان محبوب با پنج تا شش طبقه است که میشه گفت نقش بازار شام رو برای لوت شما داره. یک اتاق خیلی مهم هم در اینجا هست که در مواقع خطر میتونین از اونجا فرار کنین. این مکان همچنین انواع وسایل نقلیه زمینی را فراهم می‌کند که می‌توانید از آنها استفاده کنید، و از همه چیز جالب توجه تر، ماشین‌آلات فروش مهمات هم در اینجا هستن.

best-cod-mobile-landing-zone5

5. Aerial Platforms (پلتفرم‌های هوایی)

آخرین مکانی که باید برای لندینگ در آن مسلط بشین، Aerial Platforms هستن. این مکان میشه گفت خیلی ایمن و در عین حال قابل دسترسی هستش. به همین دلیل، اغلب بازیکنان نیز در اینجا لند می‌کنن. از ویژگی‌های دیگر این مکان، وجود تجهیزات و آیتم های جذابیه که باعث می‌شه مبارزات شدیدی اینجا رخ بده. تعدادی زیادی از آیتم ها و تجهیزات موجود در پلتفرم‌های هوایی شامل زره‌ها، ماشین‌آلات فروش مهمات، هلیکوپترها اینجا وجود دارن و بدون شک، پر از لوت به‌درد بخور است.

در نهایت، انتخاب مکان مناسب برای لندینگ در بازی COD Mobile می‌تواند تاثیر خیلی زیادی رو بازی و پایان بازیتون داشته باشه. با اطلاع از بهترین نقاط لندینگ می‌تونین با شروع قوی، بهترین استفاده را از تجهیزات و محیط‌های اطراف خودتون بکنین و در ادامه مسابقه به احتمال زیاد برنده بشین.

نظرات
پربازدیدترین خبرها