تفنگ جدید Fortnite گیمرهارو به سمت هم یا توی دیوار پرت میکنه

یک آپدیت دیگه و اپیک که شبانه روزی برای بهبود و زنده نگه داشتن Fornite تلاش میکنه و به نظر آپدیت جدید هم قرار نیست ناامیدمون کنه.

شناسه خبر: ۳۷۹۸۰۷
تفنگ جدید Fortnite گیمرهارو به سمت هم یا توی دیوار پرت میکنه

راهنماتو- یک آپدیت دیگه از Fortnite و کلی چیز که قراره به این بازی اضافه بشه؛ و گویا که قسمت چهارم از فصل چهارم Fortnite هم مثل همیشه دست پر به استقبال طرفداراش اومده. از بین کلی حالت و تفنگ که با این آپدیت به بازی اضافه میشه فقط یک گجت هستش که خیلی هارو منتظر خودش نگه داشته بود و تازه دارای ویژگی‌های منحصر به فردیه تا به شما کمک کنه در نقشه حرکت کنید.

به گزارش راهنماتو، این آپدیت جدید Fortnite با تغییر تم از "Wilds" به عنوان جدید "Last Resort"، تغییرات زیادی رو در اسلحه‌ها و تجهیزات بازی رو به همراه خودش داره. این فصل تمرکز زیادی روی تم دزدی و ماجراجویی در نقاط مختلف مپ بازی داره.

در کنار این همه تغییراتی که این فصل با خودش آورده، میشه گفت کلی تفنگ هم به بازی اضافه شدن که هر کدوم دارای ظاهر و قابلیت‌های منحصر به فرد خودشون هستن. میشه گفت اپیک با هر آپدیت تونسته گیمرای Fortnite رو هیجان زده و غافلگیر کنه مثل فصل قبل که شاید یک همکاری تازه با Transformers بودیم که در اون، همراه با اسکین Optimus Prime ، اسلحه Cybertron Cannon که اسلحه‌ای اسطوره‌ای از نوع Mythic-Tier هستش، معرفی شده بود.

حالا به نظر این فصل هم باید منتظر یک اسکین از یک فرانچایز معروف باشیم. و چه سری فیلم هایی تونستن تابحال به اندازه Star Wars موفق و پرطرفدار ظاهر بشن؟ درسته این فصل هم اسکین یک شخصیت نام آشنای دیگه به Fortnite اضافه میشه.و به نظر این کارکتر محبوب کسی نیست جز Ahsoka که برای طرفدارای انیمشین CW براشون میتونه خیلی خاطره برانگیز باشه.همچنین به نظر در کنار عرضه این اسکین محبوب قراره تفنگ های لیزری این سری هم به بازی اضافه بشن.

ولی بازهم یکی از مواردی که به بازی اضافه میشه و تونسته من یکی رو خیلی هیجان زده بکنه،Rocket Ram هستش که یکی از هیجان‌انگیزترین اسلحه‌هاییه که تابحال به این بازی اضافه شده. راکت رم سلاح جالبه که تونسته با قابلیت فوق العاده جالبش با این آپیدت به بازی اضافه بشه. حالا در ادامه به این که چطوری میتونیم پیداش کنیم و بع ازش استفاده کنیم توضیحاتی رو براتون آماده کردیم.

مکان‌های پیدا کردن راکت رم در Fortnite: Chapter 4 Season 4

راکت رم می‌تونه به عنوان لوت روی زمین پیدا بشه و یا حتی در Chestها و در کیسه‌های تازه معرفی‌شده در نقشه Fortnite پیدا بشن.

با این حال، به نظر می‌رسه احتمال اسپاون این گجت در کیسه های جدیدی که به بازی اضافه شدن بیشتره که بیشتر در نزدیکی سه نقطه جدید POI نسبت به مناطق دیگه پیدا میشن.

چگونه از راکت رم در Fortnite استفاده کنیم

وقتی که یک راکت دستتون بیاد یا یکی روی زمین پیدا کنین، بلافاصله میفهمین که قراره با این تفنگ کلی خوش بگذرونین و ملت رو ترول کنین. این اسلحه نه تنها می‌تونه آسیب مخربی رو بزنه، بلکه میشه ازش به عنوان راه فراری از موقعیت های خطیر و دشمناتون استفاده کنین یا اینکه از استورم فرار کنین، فقط یک چیزی میگم یک چیزی میشنوین؛ این تفنگ خوب بلده این ور و اون ور پرتتون کنه.

این اسلحه شما رو به هوا و به محلی که با کلید هدفگیری خودتون هدف گرفتین، پرتاب می‌کنه. هنگامی که دکمه ADS رو نگه دارین، نشانگر لیزری از مکان دقیقی که قصد دارید بهش برخورد کنید رو بهتون نشان میده.

وقتی که تونستین هدفتونو انتخاب کنین، دکمه شلیک رو نگه دارین تا انرژی پرتابی خودتونو شارژ کنین و برای شلیک به راحتی اونو رها کنین تا به سمت دشمنان یا مکان مورد نظر پرتاب بشین. همچنین یادتون باشه که راکت رم در هنگام فرود به بازیکنان آسیب می‌زنه و همچنین قادره هر گونه مانع یا دیوار در راهتونو با خودش خراب کنه و ببره.

انرژی پرتابی این تفنگ به حدیه که میتونه برای شما یک آپشن فوق العاده برای فرار یا یک حمله غیرمنتظره علیه یک دشمن فلک‌زده باشه. با این حال، این اسلحه دارای یک زمان کول داون هستش که میتونه بین 13 الی 25 ثانیه باشه پس قرار نیست تو این فصل ملت رو ببینین که مثل کانگورو بالا پایین میپرن.

نظرات
پربازدیدترین خبرها