با این اوپراتورها در Rainbow Six Siege کاری کنین که دعای خیر تیمتون همراهتون باشه

انتخاب بهترین و مناسبترین اوپراتور میتونه نه تنها هم برای خودتون مفید واقع بشه، بلکه دعای خیر تیمتون هم به همراه داشته باشه.

شناسه خبر: ۳۸۱۰۴۲
با این اوپراتورها در Rainbow Six Siege کاری کنین که دعای خیر تیمتون همراهتون باشه

راهنماتو- بعد از گذشت از 8 سال از عرضه Rainbow Six: Siege در سال 2015، این بازی همچنان با قدرت به لطف پشتیبانی قوی‌ای که یوبیسافت ازش میکنه پیش میره. مسلما این محبوبیت زیاد هر روز پلیرهای جدیدی رو به این بازی جذب میکنه.

به گزارش راهنماتو، اگر شما هم به فکر این هستین که این بازی رو امتحان کنین؛ باید حتما بدونین که این بازی یک بازی شوتر معمولی نیست. بلکه یک بازی تاکتیکال شوتره که درش باید هم ایم خوبی داشته باشید هم خیلی با تیمتون هماهنگ باشین. پس انتخاب درست اوپراتور باید واستون خیلی مهم باشه. در این مقاله قصد داریم بهترین اوپراتور هایی که بهتون کمک میکنن R6 Siege رو بهتر یاد بگیرین معرفی کنیم.

(ASH(Attack

ash-siege

اش یه اوپراتور فوق‌سریعه که می‌تونه از دور دیوارها رو باز کنه بدون اینکه به خطر بیافته. اسلحه اصلی‌اش، R4-C، فایر‌ریت بالایی داره و اغلب در مواجهات 1 به 1 با دشمنانی که اس‌ام‌جی‌های سریع‌تری دارن، پیروز میشه. گجت خاص او، M120 CREM هست که مهمات ویژه Breaching Rounds رو می‌تونه شلیک کنه و بهش اجازه می‌ده که دیوارها رو بشکنه و گجت‌های دشمن رو منفجر کنه. این گجت خصوصاً زمانی که با گجت‌هایی مثل سیم‌خاردار و تله های دیفندرها مواجه هستین، خیلی مفیده.

BLACKBEARD(Attack)

bb-siege

بلک‌بیرد هر چند که دیگه به اندازه قبلی‌اش قوی نیست به خاطر نرف (تغییرات سیستمی) های متعددی که شامل حالش شد، ولی بازهم توی لیست ما جا داره. ویژگی منحصربه‌فرد او، سپر تفنگ TARS MK 0 هست که بهش یک مزیت مهم در مواجهات 1 به 1 می‌ده. او می‌تونه تا زمانی که سپرش سالمه، تعدادی شلیک به سمت بدن بالاییش بخوره بدون اینکه آسیب ببینه. این شیلد اضافی ویژگی خوبیه، به ویژه وقتی پایین‌تنه‌ش پشت اشیاء نابود‌نشدنی مثل پنجره‌ها و میزها باشه.

او می‌تونه کاراکتر مهمی برای ورود به هر اتاق تقریباً توی هر نقشه‌ای باشه، همچنین همراه با شیلد، اسلحه رایفل Mk17 CQB و اسلحه دی‌ام‌آر SR-25. به راحتی میتونه حضور خودشو ثابت کنه.

FUZE(Attack)

fuse-siege

فیوز به خاطر وابستگی‌اش به مهمات منفجره‌ای یک اوپراتور بمب‌گذار قویه. Cluster Charge او یکی از مرگبارترین گجت های بازیه که می‌تونه چند دشمن رو با هم سقط کنه، تیم دشمن رو مجبور کنه یک اتاق رو خالی کنن، یا در شرایط مناسب به راحتی بازی رو ببره. او تجهیزات متنوعی داره که به بازیکنا اجازه می‌ده بین یک سپر ، AK-12، و LMG 6P41 با 100 تیر یکی رو انتخاب کنن.

البته کلاسترچارژی که داره می‌تونه به هم تیمی‌هاش هم آسیب بزنه، پس باید مواظب باشین که وقتی از اون گجت استفاده میکینین، کی اطرافتونه.

HIBANA(Attack)

hibana-siege

هیبانا یکی از اوپراتورهای معروف در متای Siege با لانچر X-Kairos اش هست که می‌تونه دیوارهای تقویت شده رو نابود کنه. او یکی از اوپراتورهای هارد بریچه که می‌تونه خیلی راحت دیوارها و هچ های ری‌اینفورس شده رو باز کنن و مپ بازی رو با توجه به سلیقه خودشون بچینن.

تجهیزات هیبانا شامل تفنگ Type-89 و شاتگان SuperNova هست که به همراه انواع مختلفی از Stun Grenades و Claymore، که این تجهیزات هیبانا رو تبدیل به یک بازیکن ساپورت کلیدی می‌کنه.

SLEDGE(Attack)

sledge-siege

اسلج یکی از بهترین کارکترهاییه که برای تازه‌واردا مناسبه تا هنر تخریب بازی رو یاد بگیرن، اونم به لطف چکش قدرتمندی که داره. این چکش می‌تونه از دیوارها، کف‌ها، و درها و هچ‌ها بگذره. او یک انتخاب عالی برای آزمایش تخریبه، به خصوص وقتی که با تفنگ L85A2 اش ادغام میشه، که برای شلیک به افراد از طریق شکافها و سوراخهای که درست کرده عالیه. با این حال، چکشش می‌تونه بشکنه اگر زیاد ازش استفاده بشه، پس نباید خیلی وحشیانه باهاش برخورد کنی.

THERMITE(Attack)

thermite-siege

ترمایت یکی از بهترین اوپراتورها برای Rainbow Six Siege هست. او در ابتدا تنها اوپراتوری بود که می‌تونست با استفاده از Exo-Thermic Charge دیوارهای تقویت شده رو باز کنه ولی دیگه با اومدن اوپراتور های دیگه تنها کسی نیست که میتونه این کار رو انجام بده. بدون ترمایت (یا هیبانا)، تیم‌ها مجبور می‌شن از جاهایی که دیفندرها که اونها در اکثر نقشه‌ها برنامه‌ریزی کردند رد بشن، که اون رو یکی از اعضای حیاتی تیم می‌کنه.

تفنگ شاتگان M1014 او برای فاصله‌های کم عالیه و سریع و بدون نیاز به هدف‌گیری استفاده می‌شه. در مقابل، تفنگ اصلی او، تفنگ رایفل 556xi، که البته یکم کار باهاش سخته، اما کنترل برای تیراندازی دور و برد مناسبی داره.

BANDIT(Defend)

bandit-siege

بندیت یکی از تعداد محدودی از اوپراتورهاست که می‌تونه کانتر ترمایت باشه و توی درگیری‌ها با MP7ای که داره بتونه پیروز ازشون دربیاد. باتری های ماشینی که داره می‌تونن اشیاء فلزی مثل دیوارهای تقویت شده، سپرهای قابل استفاده، و سیم‌های خاردار رو الکتریکی کنن و به دشمنانی که به آنها دست می‌زنن آسیب بزنن و تجهیزات اتکرهایی که روشون بیان رو از بین ببرن. استفاده از سیم‌ های خاردار الکتریکی می‌تونه همچنین از ورود درون های اتکرها به سایت مقابله کنن.

ROOK(Defend)

rook-siege

روک احتمالاً بهترین اوپراتور برای تازه‌وارداست. او یکی از تعداد کمی از اوپراتورهاست که به افراد تیم اضافه زره می‌ده؛ دادن زره اضافی به تیمتون همیشه مفیده، علاوه بر این که یک آیتم فعال مانند بیشتر توانایی‌های Siege نیست. یک بار زره‌ها را برای همه بگذارید تا از آنها استفاده کنند، وظیفه‌ی شما تمومه. سپس می‌توانید به یادگیری بازی و کسب کشته‌ها تمرکز کنید. تازه با بافی که اخیرا شده اگر زره رووک تنتون باشه فقط Down میشید و خودتون میتونین خودتونو بلند کنین.

به یاد داشته باشید که آرمور رووک از شما در برابر هدشات، که همیشه یک ضربه کشنده در Siege هستش، محافظت نمی‌کنه.

FROST(Defend)

frost-siege

فراست یک کاراکتر بالانس با سرعت و دفاع قویه. گجتش به نام Sterling MK2 LHT "Welcome Mat" است، یکی تله خرسه که هر کس پاش بره روش زمین گیر میکنه. این گجت می‌تونه خیلی راحت زیر پای اتکرهایی که نمیدونن چیکار میکنن سبز بشه. حتی حضور فراست به تنهایی اتکرهارو دچار شک میکنه، چرا که باید حواسشون باشه پاشونو کجا میزارن. او همچنین یک اس‌ام‌جی قوی به نام C1 داره که فایر‌ریت نسبتا کم ولی دقیقی داره.

LESION(Defend)

lesion-siege

به عنوان یکی از دیفندر های متمرکز روی تله‌ها، تله‌های GU او در پای اتکرها فرو میرن و به مرور بهشون دمیج میزنن که اگر به موقع درشون نیارین میتونن بکشنتون. مثل فراست، او می‌تونه در بعضی اوقات با قرار دادن تله‌های خوب راند رو خیلی سریع تموم کنه. تله‌های GU که داره میتونه خیلی راحت جلوی کسایی که به سایت راش میدن رو بگیره، چون نه تنها سرعتشون رو کم میکنه، بلکه مسمومشون هم می‌کنه. تفنگ‌های اس‌ام‌جی T-5 و SIx12 SD هم که داره بهش این اجازه رو میده که خیلی راحت با اتکرها رودررو بشه..

این اوپراتورها به تازه‌واردا کمک میکنن نه تنها بازی رو یاد بگیرن بلکه در کنارش برای تیمشون هم خیلی مفید واقع بشن.

نظرات
پربازدیدترین خبرها