لحظاتی شیرین در کافه‌های تهران: بهترین مکان‌ها برای دورهمی‌های دخترانه و خاطره‌سازی

به دنبال پناهگاهی دنج و دوست داشتنی در دل تهران هستید؟ کافه‌هایی که با دکوراسیون رویایی و فضایی دلنشین، بهترین انتخاب برای دورهمی‌های دخترانه هستند.

شناسه خبر: ۴۱۸۱۸۰
لحظاتی شیرین در کافه‌های تهران: بهترین مکان‌ها برای دورهمی‌های دخترانه و خاطره‌سازی

راهنماتو- بازی با رنگ‌های پاستلی، فضایی فانتزی و دکوراسیونی که به رویا می‌ماند دلایلی است که شاید دختران تهرانی را به این کافه‌های تهران می‌کشاند.

به گزارش راهنماتو، تنوع در کافه‌های تهران بسیار زیاد است به حدی که به راحتی می‌توانیم آن‌ها را به شکل‌های متفاوتی دسته‌بندی کنیم تا افراد با سلیقه‌های متفاوت هر وقت دلشان خواست به آن مراجعه کنند. حال در این مطلب از راهنماتو به سراغ کافه‌هایی از تهران می‌رویم که با فضای فانتزی و شادشان ممکن است موردپسند دخترها قرار بگیرد. فضای این کافه‌ها نه تنها برای دورهمی‌های دخترانه بسیار شاد است بلکه دکوراسیونی جذاب برای تولید محتوا دارد. یعنی می‌توانید در هر گوشه از آن ویدیو یا عکسی بگیرید تا مدت‌ها برای فضای مجازی محتوا داشته باشید.

کافه صورتی رودکی

کافه صورتی رودکی

کافه صورتی در رودکی تهران، یکی از محبوب‌ترین مقاصد دختران تهرانی است. این کافه با دکوراسیون صورتی و دلنشینش، فضایی رویایی و دخترانه را برای مشتریان فراهم کرده. از آنجایی که رنگ صورتی نماد لطافت و شادابی است، این کافه به مکانی ایده‌آل برای دورهمی‌های دوستانه و گذراندن اوقاتی خوش تبدیل شده است. علاوه بر طراحی داخلی زیبا، کافه صورتی رودکی با ارائه انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، دسرهای خوشمزه و فضاهای مناسب برای عکاسی، تجربه‌ای متفاوت و فراموش‌نشدنی را برای مشتریان خود به ارمغان می‌آورد. نکته این است که قیمت آیتم‌های موجود در منو کافه صورتی رودکی بسیار خوب هستند. به عنوان مثال قهوه‌ها از 48000 تومان شروع شده و سایر آیتم‌ها مثل شیک به 110000 تومان می‌رسد.

آدرس کافه صورتی رودکی

تهران، خیابان رودکی، جنب چهار راه هاشمی، پاساژ آیدین، پلاک480

کافه گل صورتی اندرزگو

گل صورتی

کافه گل صورتی در اندرزگو، مکانی است که با ورود به آن، خود را در دنیایی از رنگ‌های شاد و طراوت گل‌ها می‌یابید. این کافه با دکوراسیون صورتی و گل‌آرایی بی‌نظیرش، فضایی رویایی و آرامش‌بخش را برای علاقه‌مندان به محیط‌های زیبا و دلنشین فراهم کرده است. علاوه بر طراحی داخلی جذاب، کافه گل صورتی با ارائه انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، دسرهای خوشمزه و فضاهای مناسب برای مطالعه و گفتگو، تجربه‌ای متفاوت و فراموش‌نشدنی را برای مشتریان خود به ارمغان می‌آورد. فضای داخلی کافه گل صورتی کاملا برای مراسم‌ها و جشن‌های تولد مناسب است. تنها کافی است پیش از رفتن میز مورد نظرتان را رزرو کنید. قیمت آیتم‌ها در منو کافه صورتی نیز زیاد گران نیست و از 75000 تومان برای قهوه ترک یا 55000 تومان برای چای شروع شده و تا 200000 تومان برای نوشیدنی‌های لاکچری‌تر متغیر است. کاپ کیک‌های کافه گل صورتی هم بسیار خوش طعم و زیبا هستند؛ حتما امتحان کنید.

آدرس کافه گل صورتی اندرزگو

تهران، خیابان اندرزگو، خیابان شریعتی، تقاطع خیابان ملک، پلاک 448

کافه ابرا چیتگر

ابرا

بدون شک یکی از جذاب‌ترین کافه‌های تهران برای دخترها کافه ابرا در چیتگر است که با فضایی رویایی و غذاها و نوشیدنی‌هایی با کیفیت بسیار بالا شما را به هیجان می‌آورد. درواقع، کافه ابرا در دل چیتگر، با فضایی رویایی و آرامش‌بخش، مکانی ایده‌آل برای دختران است تا ساعاتی خوش را در کنار دوستان خود سپری کنند. این کافه با دکوراسیون زیبا و چشم‌نواز، فضایی دلنشین را برای گذراندن اوقات فراغت فراهم کرده است. در کنار طراحی داخلی جذاب، کافه ابرا با ارائه منوی متنوعی از غذاهای خوش طعم ایرانی و فرنگی، ذائقه‌های مختلف را ارضا می‌کند. پرسنل مودب و حرفه‌ای این کافه، با روی گشاده و خدماتی بی‌نظیر، اقامتی دلچسب را برای مشتریان رقم می‌زنند. قیمت آیتم‌ها در منو غذاکمی بالاست به خصوص اگر بخواهید غذای ایرانی میل کنید. اما منوی  کافه بار قیمت‌های بسیار مناسب با کیفیتی معرکه دارد. پس اگر به دنبال مکانی آرام و زیبا در غرب تهران برای دورهمی‌های دوستانه یا صرف یک وعده غذایی خوشمزه هستید، کافه ابرا بهترین گزینه برای شما خواهد بود. ضمنا یکی از جذابیت‌های کافه ابرا سورپرایزهای آن است که امیدواریم تجربه‌اش کنید.

آدرس کافه ابرا چیتگر

تهران، ضلع شمال دریاچه چیتگر،  میدان ساحل، بلوار جوزانی، انتهای خیابان شمس تبریزی، برج تماس

کافه میتوجلاتو نیاوران

میتوجلاتو

میتو جلاتو در نیاوران، تنها یک بستنی فروشی نیست؛ بلکه یک دنیای شیرین و رویایی است که با دکوراسیون صورتی و سفیدش، شما را به دل داستان‌ها می‌برد. فضایی دلنشین و خاص که نه تنها برای لذت بردن از بستنی‌های خوشمزه، بلکه به عنوان لوکیشنی جذاب برای عکاسی نیز مورد توجه است. چه عکاسی مدلینگ باشد، چه عکاسی زوج یا حتی عکاسی تولد، میتو جلاتو با پس‌زمینه صورتی و فانتزی‌اش، هر عکسی را به اثری هنری تبدیل می‌کند. در این بستنی‌فروشی، علاوه بر طعم‌های متنوع و بی‌نظیر بستنی، می‌توانید از انواع نوشیدنی‌های خنک و دسرهای خوشمزه نیز لذت ببرید. تنها نقدی که به کافه میتوجلاتو وارد شده، صمیمی نبودن پرسنل با مشتری‌هاست؛ قیمت‌ بستنی‌ها نیز از 100000 تومان به بالاست. پس اگر به دنبال مکانی زیبا و متفاوت برای گذراندن اوقات خوش و ثبت لحظات خاطره‌انگیز هستید، میتو جلاتو در نیاوران بهترین انتخاب خواهد بود.

آدرس کافه میتوجلاتو نیاوران

تهران، نیاوران،خیابان باهنر،پایین تر از سخ راه یاسر به سمت تجریش پلاک ۳۱۸

کافه تیستی روم شهرک غرب

تیستی روم

کافه تیستی روم شهرک غرب، با دکوراسیونی زیبا و تازه تاسیس، فضایی دلنشین و رویایی را برای دختران فراهم کرده است. این کافه با انواع کیک‌ها و شیرینی‌های خوشمزه و رنگارنگ، فضایی شیرین و لذت‌بخش را برای دورهمی‌های دوستانه و جشن تولدها به ارمغان می‌آورد. با ورود به تیستی روم، خود را در دنیایی از رنگ‌های پاستلی و طعم‌های دلچسب خواهید یافت. این کافه با طراحی داخلی جذاب و نورپردازی خاص، مکانی ایده‌آل برای عکاسی و ثبت لحظات شیرین است. اگر به دنبال مکانی زیبا و متفاوت برای جشن تولد یا گذراندن اوقاتی شاد با دوستان خود هستید، کافه تیستی روم در شهرک غرب، بهترین انتخاب خواهد بود. فراموش نکنید که کافه تیستی روم دو شعبه دارد که یکی در شهرک غرب و دیگری در زعفرانیه است. قیمت آیتم منوها نیز از 80000 تومان برای چاکلت براونی به بالاست.

آدرس کافه تیستی روم شهرک غرب

تهران، شهرک غرب، خیابان ایران زمین، جنب فرهنگسرا ابن سینا

نظرات
پربازدیدترین خبرها