سریال هشت پا؛ پاسخ تلویزیون به عطش مخاطبان برای یک سریال جذاب

این سریال با حضور بازیگری که پیش‌تر در سریال نمایش خانگی «زخم کاری»؛ یعنی سعید چنگیزیان دیده شده بود، ممکن است طرفداران پروپا قرص خودش را پیدا کند. در این مطلب، به جزئیات سریال «هشت پا» می‌پردازیم.

شناسه خبر: ۴۱۲۷۱۵
سریال هشت پا؛ پاسخ تلویزیون به عطش مخاطبان برای یک سریال جذاب

راهنماتو- با پا گرفتن سریال‌های نمایش خانگی، انگار تلویزیون از دور خارج شده است، به همین دلیل مخاطبان تشنه یک سریال جذاب از قاب تلویزیون ایران هستند. حالا پس از سریال پرطرفدار و طنز «پایتخت»، «نون خ» و غیره منتظر یک درام جدی از تلویزیون با نام سریال «هشت پا» هستیم که از مهر ماه روی آنتن می‌رود.

به گزارش راهنماتو، سریال «هشت پا» به کارگردانی احمد معظمی از سال 1402 کلید خورد و حالا در مهرماه سال جاری پخش خواهد شد. این سریال با حضور بازیگری که پیش‌تر در سریال نمایش خانگی «زخم کاری»؛ یعنی سعید چنگیزیان دیده شده بود، ممکن است طرفداران پروپا قرص خودش را پیدا کند. راهنماتو در این مطلب، به جزئیات سریال «هشت پا» می‌پردازد.

داستان سریال «هشت پا»

63151232

فیلم برداری سریال «هشت پا» از سال 1402 در سکوت خبری به انجام رسیده است و حالا با بازدید از پشت صحنه و برخی از صحنه‌های اصلی این سریال توسط برخی افراد همچون سردار منتظر المهدی، و مصاحبه‌هایی با کارگردان و تهیه کننده این سریال، محوریت داستان آن تا حدودی مشخص شده است. داستان سریال «هشت پا» با فضایی پلیسی و با ژانر معمایی و حادثه‌ای در مورد مواد مخدر است. این در حالی است که چنین سریال‌هایی با این محوریت داستانی، اگر خوش ساخت باشند مخاطبان عام و خاص فراوانی پیدا خواهند کرد. داستان از این قرار است که کارآگاه کیانفر وقتی به بررسی قتل مردی ثروتمند مشغول است به متهم اصلی پرونده یعنی سعید می‌رسد که نقش وی را رضا اکبرپور ایفا می‌کند. تلاش کیانفر حل این معمای پیچیده و رازآلود است تا این جنایت را کشف کند.

 

بازیگران سریال «هشت پا»

63151233

سریال «هشت پا» سریالی پر شخصیت و پر بازیگر است و کارگردان در انتخاب بازیگرها دقتی نسبی به خرج داده است. در این سریال بازیگران مطرحی چون، سیامک راشدی، نسرین نکیسا، مینا وحید، سودابه بیضایی، محمد صادقی، افسانه چهره آزاد، ایرج نوذری و کمند امیر سلیمانی نقش آفرینی کرده‌اند.

سریال «هشت پا» دقیقا چه زمانی پخش می‌شود؟

63151234

تا این لحظه، تنها خبر موثق اتمام پروژه فیلم‌برداری سریال «هشت پا» به دست رسیده؛ اما مراحل تدوین، صداگذاری و غیره باقی مانده است. از این رو به شکل دقیق زمان پخش سریال «هشت پا» مشخص نیست. اما، برخی خبرگزاری‌ها زمان پخش آن را مهر ماه سال 1403 گزارش کرده‌اند.

چرا سریال هشت پا می‌تواند تلویزیون را تکان دهد؟

63151235

  • نیاز مخاطب به سریال‌های باکیفیت: در سال‌های اخیر، مخاطبان تلویزیون به دنبال سریال‌هایی با کیفیت بالا و داستانی جذاب هستند و سریال هشت پا می‌تواند این نیاز را برطرف کند.
  • رقابت با سریال‌های نمایش خانگی: سریال هشت پا با کیفیت تولید بالا و داستانی جذاب، می‌تواند با سریال‌های نمایش خانگی رقابت کند و مخاطبان بیشتری را به سمت تلویزیون بکشد.
  • احیای ژانر پلیسی: سریال هشت پا می‌تواند باعث احیای ژانر پلیسی در تلویزیون ایران شود و الگویی برای تولید سریال‌های پلیسی با کیفیت‌تر باشد.

برخی از ویژگی‌های سریال هشت پا که آن را متمایز می‌کند:

63151239

  • تیم حرفه‌ای: سریال هشت پا با حضور عوامل حرفه‌ای از جمله کارگردان، نویسنده، تهیه‌کننده و بازیگران توانمند، به یکی از پرهزینه‌ترین سریال‌های تلویزیونی تبدیل شده است.
  • استفاده از جلوه‌های ویژه: استفاده از جلوه‌های ویژه در برخی از صحنه‌های سریال، به واقع‌گرایی بیشتر داستان کمک کرده است.
  • موضوعات اجتماعی: سریال هشت پا به برخی از مشکلات اجتماعی مانند فساد، قاچاق و ... می‌پردازد.
نظرات
پربازدیدترین خبرها