بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی درخشان و جذاب «جانگ نارا»

در اینجا فهرستی از ۷ سریال جذاب کره‌ای با بازی درخشان و دوست‌داشتنی «جانگ نارا» را ملاحظه می‌کنید؛ بازیگری که به مدت ۲۲ سال در سطح اول صنعت سرگرمی کره درخشیده است.

شناسه خبر: ۴۱۵۶۳۰
بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی درخشان و جذاب «جانگ نارا»

جانگ نارا (Jang Na-ra) بازیگر و خوانندۀ 43 سالۀ کره‌ای است که در حال حاضر یکی از موفق‌ترین چهره‌های صنعت سرگرمی کره به حساب می‌آید. نارا علاوه بر موفقیت در عرصۀ موسیقی، در قلمرو فیلم و سریال نیز حضوری با ثبات و طولانی مدت را تجربه کرده است.

 نارا در سال 2002 اولین نقش اصلی خود را در یک سریال کمدی عاشقانه به دست آورد و در طول 22 سال گذشته همواره جایگاه خود را به عنوان بازیگر نقش اصلی در بسیاری از سریال‌های محبوب کره‌ای حفظ کرده است. تازه‌ترین درخشش او نیز در سریال جدید «شریک خوب» بوده است. در اینجا با برخی از بهترین سریال‌های نارا در سال‌های اخیر آشنا می‌شوید.

1. شریک خوب (2024)

22

در این سریال تازه و پرمخاطب، چا اون-کیونگ (با بازی جانگ نارا) وکیلی با 17 سال سابقه کار در شرکت حقوقی داجونگ است که در زمینه طلاق تخصص دارد. در این شرکت حقوقی، او با وکیل تازه‌کار هان یو-ری (با بازی نام جی-هیون) همکاری می‌کند. این دو کاملاً با یکدیگر تفاوت دارند. هان یو-ری اصلا تحمل بی‌عدالتی را ندارد، در حالی که چا اون-کیونگ معتقد است در هر حال منافع شرکت حقوقی و موکلانش باید در اولویت باشند. این دو نفر به دلیل تفاوت در ارزش‌ها و تجربیاتشان تقریباً در همه چیز اختلاف نظر دارند؛ اما به تدریج در مسیر همکاری با یکدیگر هر دو شاهد تغییرات بزرگی در زندگی خود می‌شوند.

 

2. خانۀ جن‌زده‌ات را بفروش (2021)

33

آیا تا به حال فکر کرده‌اید که خانه‌های جن‌زده در بازار املاک چه وضعیتی دارند؟! در این سریال جذاب، جانگ نارا نقش یک مشاور املاک حرفه‌ای را بازی می‌کند که با یک کلاهبردار مدعی جن‌گیری همکاری می‌کند تا خانه‌ها را از ارواح شیطانی پاکسازی کنند. در حین رویارویی با نیروهای ماورایی، اسراری پنهانی از گذشتۀ آن‌ها فاش می‌شود.

 

3. پایان خوش من (2023)

44

سو جه‌وون (با بازی جانگ نارا) زندگی شخصی و کاری تقریباً بی‌نقصی دارد. او مدیرعامل یک شرکت تولید مبلمان است که سالانه میلیون‌ها دلار فروش دارد و همچنین یک اینفلوئنسر در شبکه‌های اجتماعی با بیش از یک میلیون دنبال‌کننده است. از طرف دیگر، کوون یو-جین (با بازی سو ای-هیون) که یکی از هم‌دانشگاهی‌های قدیمی سو جه‌وون است، دوران سختی را به دلیل طلاقش سپری می‌کند و حرفه هنری‌اش به سرعت در حال افول است. پس از اینکه او دوباره با سو جه‌وون ارتباط برقرار می‌کند، به زندگی تقریباً بی‌نقص او حسادت می‌کند. زندگی سو جه‌وون به زودی دستخوش تغییرات می‌شود. او از افرادی که به آن‌ها اعتماد دارد خیانت می‌بیند و با رازهایی که اطرافیانش پنهان کرده‌اند مواجه می‌شود.

4. سلام هیولا (2015)

55

وقتی پای یک قاتل زنجیره‌ای به میان می‌آید، یک روانشناس جنایی نابغه (با بازی سو این گوک) و یک کارآگاه سرسخت پلیس (با بازی جانگ نارا) وارد همکاری برای یافتن قاتل می‌شوند. در مسیر این همکاری، رابطۀ آن‌ها به شیوه‌ای غیرمنتظره رشد می‌کند و تعلیق یک داستان جنایی را با عمق احساسی یک ماجرای عاشقانه در هم می‌آمیزد.

5. مدرسه 2013 (2012)

66

این درام که در دبیرستان سونگ ری اتفاق می‌افتد، کوشش معلمانی را دنبال می‌کند که وظیفه دارند مشکل‌سازترین دانش‌آموزان مدرسه را به افرادی نمونه تبدیل کنند. جونگ این-جه (با بازی جانگ نارا) و کانگ سه-چان (با بازی چوی دنیل) معلمانی هستند که فلسفه‌های آموزشی آن‌ها ظاهراً با یکدیگر در تضاد است. اما آن‌ها با همکاری یکدیگر سخت‌ترین کلاس دبیرستان را مدیریت می‌کنند و در مواجهه با قلدرها، دانش‌آموزان ضعیف و والدین پرتوقع، به دانش‌آموزان کمک می‌کنند تا بر مشکلاتشان غلبه کنند.

6. بازگشت زوجین (2017)

77

ازدواج ما جین جو (با بازی جانگ نارا) و چوی بان دو (با بازی سون هو جون) که روزگاری خوشحال‌کننده بود، اکنون به دعواها و ناامیدی‌های مداوم تبدیل شده است. اما وقتی فرصتی غیرمنتظره برای بازگشت به سال‌های جوانی به آن‌ها داده می‌شود، آن‌ها باید تصمیم بگیرند که آیا اشتباهات گذشته خود را اصلاح کنند یا مسیر جدیدی را در پیش بگیرند.

7. یک پایان خوش دیگر (2016)

88

هان می مو (با بازی جانگ نارا) و دوستانش که سابقاً اعضای یک گروه مشهور موسیقی بودند، اکنون در دهه سی زندگی خود هستند و با مشکلات شغلی و عشقی دست و پنجه نرم می‌کنند. این درام گرم و کمدی به فراز و نشیب‌های زندگی پس از شهرت و جستجوی شادی در شروع‌های جدید می‌پردازد.

8. آخرین ملکه (2018)

99

داستان این سریال در یک دنیای موازی اتفاق می‌افتد که در آن کرۀ جنوبی هنوز هم با یک حکومت سلطنتی اداره می‌شود. اوه سو-نی (با بازی جانگ نارا) یک بازیگر تئاتر موزیکال با شخصیتی شاد و پرانرژی است که از قضا با امپراتور لی هیوک (با بازی شین سونگ-روک) آشنا می‌شود و با او ازدواج می‌کند. بعد از ورود به کاخ، اوه سو-نی در برابر قدرت‌های پنهان و توطئه‌گر کاخ قرار می‌گیرد و تلاش می‌کند تا در ضمن مبارزه با فسادهای کاخ، راز قتل ملکۀ مادر را کشف کند.

منبع : فرادید
نظرات
پربازدیدترین خبرها