تریلر جدید فصل دوم سریال The Last of Us منتشر شد

شبکه HBO اولین تریلر کامل فصل دوم The Last of Us را منتشر کرد. تریلر که در یوتیوب قابل مشاهده است، چندین صحنه کلیدی از بازی اصلی را نشان می‌دهد، از جمله جوئل که به الی آموزش می‌دهد چگونه گیتار بزند. این تریلر همچنین اولین نگاه به کیتلین دیور در نقش ابی را نشان می‌دهد.

شناسه خبر: ۴۱۶۷۸۰
تریلر جدید فصل دوم سریال The Last of Us منتشر شد

تریلر همینطور شامل آهنگ Future Days از Pearl Jam است، آهنگی که جوئل در افتتاحیه بازی دوم برای الی اجرا می‌کند. کاترین اوهارا در تریلر در نقش یک شخصیت ناشناس ظاهر می‌شود. هنوز تایید نشده که او چه نقشی در این سریال بازی می‌کند، اما طرفداران حدس می‌زنند که او می‌تواند فرستاده Seraphites باشد.

Seraphites یکی از گروه‌های The Last of Us Part 2 هستند، اما بنیانگذار آن‌ها قبل از اتفاقات بازی می‌میرد، بنابراین هرگز با او روبرو نشدیم. از آنجایی که سریال صحنه‌هایی را پوشش می‌دهد که در بازی نمایش داده نشده‌اند، برخی از طرفداران حدس می‌زنند که O’Hara نقش آن شخصیت را بازی می‌کند.

k-1024x512

فصل دوم سریال لست آو آس در سال ۲۰۲۵ پخش خواهد شد. از دیگر بازیگران اضافه شده می‌توان به کیتلین دیور در نقش ابی، یانگ مازینو در نقش جسی، دنی رامیرز در نقش مانی، تاتی گابریل در نقش نورا، آریلا بارر در نقش مل و اسپنسر لرد در نقش اوون اشاره کرد.

تایید شده که این فصل ۷ قسمت خواهد داشت که دو قسمت کمتر از فصل یک است. فصل دوم کل بازی The Last of Us Part 2 را پوشش نخواهد داد و کریگ مازین یکی از خالقان سریال گفته که این سریال ممکن است بیش از سه فصل پخش شود.

منبع : ویجیاتو
نظرات
پربازدیدترین خبرها