وقتی شورولت وانت می‌سازد

بازار پیکاپ‌ها و وانت‌ها همیشه در آمریکا طرفداران زیادی داشته و علاقه‌مندان را به سمت خود جذب کرده است. یکی از جذاب‌ترین و مقرون به‌صرفه‌ترین پیکاپ‌های موجود در بازار آمریکا، شورولت سیلورادو است.

شناسه خبر: ۴۱۶۵۶۱
وقتی شورولت وانت می‌سازد

  شورولت سیلورادو ۲۰۲۵ به‌زودی راهی نمایندگی‌ها شده و این خودروساز آمریکایی اعلام کرده که قیمت آن از ۳۸۹۹۵ دلار (دو میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان) شروع می‌شود. با در نظر گرفتن رقبای سیلورادو، قیمت این خودرو بسیار مطلوب است؛ چرا که قیمت فورد F-۱۵۰ جدید از ۴۰۶۰۵ دلار (دو میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان) شروع می‌شود و رم ۱۵۰۰ حداقل قیمت ۴۲۲۷۰ دلاری (دو میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان) خواهد داشت. قیمت تویوتا تاندرا ۲۰۲۵ نیز از ۴۲۰۳۵ دلار (دو میلیارد و ۵۲۲ میلیون تومان) شروع می‌شود.

وقتی شورولت وانت می‌سازد

چه چیز جدیدی برای ارزان‌ترین پیکاپ سایز کامل در آمریکا وجود دارد؟ علاوه‌بر دریافت رنگ‌های جدید، مشتریان همچنین مجموعه‌ای از رینگ‌های ۲۰ اینچی جدید با روکش مشکی براق را دریافت خواهند کرد.

علاوه بر تغییرات ظاهری، تعداد انگشت‌شماری از تریم‌ها دارای تجهیزات استاندارد اضافی هستند. برای مثال به تریم پایه Work Truck (WT)، کروز کنترل اضافه شده و تریم‌های LT و بالاتر اکنون مجهز به کنترل‌کننده ترمز تریلر هستند. تریم ZR۲ اکنون دارای سیستم صوتی ممتاز و همچنین سیستم کمکی پارک جلو و عقب است.

وقتی شورولت وانت می‌سازد

در زیر کاپوت، مشتریان مجموعه‌ای از موتورهای آشنا از جمله یک موتور ۲٫۷ لیتری توربوشارژ چهار سیلندر با قدرت ۳۱۰ اسب بخار و گشتاور ۵۸۲ نیوتن متر را خواهند یافت. خریداران همچنین می‌توانند موتورهای ۵٫۳ لیتری V۸ و ۶٫۲ لیتری با قدرت ۳۵۵ تا ۴۲۰ اسب بخار را انتخاب کنند. یک موتور ۳٫۰ لیتری توربودیزل شش سیلندر خطی با قدرت ۳۰۵ اسب بخار و گشتاور ۶۷۰ نیوتن متر نیز وجود دارد.

تریم ۲۰۲۵ قیمت
سیلورادو Work Truck (WT)  ۳۸,۹۹۵ دلار معادل دو میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان
سیلورادو Custom ۴۵,۵۹۵ دلار معادل دو میلیارد و ۷۳۵ میلیون تومان
سیلورادو Custom Trail Boss ۵۳,۷۹۵ دلار معادل سه میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان
سیلورادو LT ۵۰,۰۹۵ دلار معادل سه میلیارد تومان
سیلورادو LT Trail Boss ۶۰,۷۹۵ دلار معادل سه میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان
سیلورادو RST ۵۳,۴۹۵ دلار معادل سه میلیارد و ۲۱۰ میلیون تومان
سیلورادو LTZ ۵۹,۶۹۵ دلار معادل سه میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان
سیلورادو High Country ۶۴,۶۹۵ دلار معادل سه میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان
سیلورادو ZR۲ ۷۱,۹۹۵ دلار معادل چهار میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان

 

منبع : خبر آنلاین
نظرات
پربازدیدترین خبرها