(ویدئو) خلاصه بازی الاهلی۱-پرسپولیس۰: تیم گاریدو ۱۰۴ دقیقه حمله کرد!

پرسپولیس در شبی که مقابل الاهلی پرستاره موقعیت‌های پرشماری داشت با گل ثانیه‌های ابتدایی فرانک کسیه مغلوب شد.

شناسه خبر: ۴۱۵۲۶۹

الاهلی عربستان و پرسپولیس در اولین دیدار از لیگ نخبگان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه شاهزاده فیصل عبدالله جده به مصاف هم رفتند که این دیدار جذاب و پرموقعیت با یک گل به سود میزبان به پایان رسید.

 

افسوس بزرگ در جده

الاهلی۱-پرسپولیس۰: تیم گاریدو ۱۰۴ دقیقه حمله کرد!

پرسپولیس در شبی که مقابل الاهلی پرستاره موقعیت‌های پرشماری داشت با گل ثانیه‌های ابتدایی فرانک کسیه مغلوب شد.

الاهلی۱-پرسپولیس۰: تیم گاریدو ۱۰۴ دقیقه حمله کرد!

به گزارش "ورزش سه"، الاهلی عربستان و پرسپولیس در اولین دیدار از لیگ نخبگان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه شاهزاده فیصل عبدالله جده به مصاف هم رفتند که این دیدار جذاب و پرموقعیت با یک گل به سود میزبان به پایان رسید.

 

الاهلی عربستان یکی از تیم‌های پرستاره لیگ روشن محسوب می‌شود. تیمی که همانند النصر و الهلال با هزینه کلان پا به رقابت‌های آسیایی گذاشته و پس از سه سال غیبت در این رقابت‌ها تلاش می‌کند خود را به عنوان مدعی جام معرفی کند. با این حال الاهلی با همه ستاره‌هایش در دقایق زیادی مقابل پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشت.

شاگردان گاریدو به عنوان قهرمان ایران پا به این مسابقه گذاشتند و درحالی که هنوز به جو بازی عادت نکرده بودند با پاس استادانه ریاض محرز و شوت غافلگیرکننده فرانک کسیه در دقیقه ۲ دروازه خود را باز شده دیدند.

 

در ادامه این پرسپولیس بود که نبض بازی را در دست گرفت و با بالا رفتن اعتماد به نفس‌شان شرایط را تغییر دادند و موقعیت‌های خوبی به دست آوردند. سرخ‌ها نفس ستاره‌های شناخته شده الاهلی را گرفتند اما نتوانستند به گل برسند.

در نیمه دوم نیز پرسپولیس هجومی شروع کرد و درحالی که برای رسیدن به گل تلاش می‌کرد، خطای کنعانی در محوطه باعث شد حریف صاحب ضربه پنالتی شود اما الکسیس گندوز به زیبایی پنالتی ریاض محرز را مهار کرد.

در ادامه پرسپولیس تا دقیقه ۹۶ سراپا حمله بود و موقعیت‌های زیادی به دست آورد که یکی پس از دیگری از دست رفتند تا شاگردان گاریدو در شبی که خوب و هجومی بودند قافیه را به حریف متمول خود در عربستان واگذار کنند.

هفته اول لیگ نخبگان آسیا | ورزشگاه شاهزاده فیصل جده | تماشاگر: حدود 15 هزار نفر | دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران

تیم داوری: ادهم مخادمه (اردن) | کمک‌ها: محمد الخلف، احمد الرویلی، یوسف حسن | داور وار: سیواکورن پو یودوم از تایلند

ترکیب الاهلی عربستان:

ادوارد مندی، علی مجرشی، مریح دمیرال، راجر ایبانز، عبدالله العمار (۹۰-الهریجی)، زیاد الجهنی (۷۴-الکساندر دا کاستا)، فرانک کسیه، روبرتو فیرمینو، البریکان (۷۴-سمیحان آلنبیت)، ریاض محرز (۷۴-عبدالکریم محمد)، ایوان تونی

سرمربی : ماتیاس یایسل

ترکیب پرسپولیس:

الکسیس گندوز، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، ایوب العملود (۷۰-سعید صادقی)، مسعود ریگی (۸۲-لوکاس ژوائو)، سروش رفیعی (۶۶-محمد خدابنده‌لو)، فرشاد احمدزاده (۴۶-امید عالیشاه)، اوستون اورونوف، وحید امیری و علی علیپور (۶۶-عیسی آل‌کثیر)

سرمربی : کارلوس گاریدو

2082150

⚽ شرح گل

الاهلی یک-پرسپولیس صفر (دقیقه 2: فرانک کسیه): در اولین موقعیت الاهلی، ریاض محرز با چشمانی باز توپ را به عمق خط دفاع پرسپولیس پاس داد و فرانک کسیه بدون مزاحمت خاصی، با شوت محکم دروازه گندوز را فرو ریخت.

منبع : ورزش3
نظرات
پربازدیدترین خبرها