نسخه ریمستر بازی Horizon Zero Dawn رسما معرفی شد

Guerrilla Games و Nixxes امروز در رویداد State of Play پلی استیشن از نسخه بازسازی شده Horizon Zero Dawn رونمایی کردند. ریمستر تصاویر و عملکرد ارتقا یافته‌ای را برای پلتفرم‌هایی مانند PS۵ و PC به ارمغان می‌آورد.

شناسه خبر: ۴۱۶۴۶۱
نسخه ریمستر بازی Horizon Zero Dawn رسما معرفی شد

بازیکنان از قبل ایده‌ای در مورد عرضه نسخه بازسازی شده Horizon Zero Dawn داشتند، زیرا رتبه بندی ESRB بازی از قبل به بیرون درز کرده بود. با توجه به ویژگی‌های اضافی، نسخه ریمستر شده ۱۰ ساعت موشن کپچر مکالمه ضبط شده و بهبودهای گرافیکی را به همراه خواهد داشت که بازی را به همان سطح وفاداری بصری Horizon Forbidden West می‌رساند.

بازی Horizon Zero Dawn Remastered همان داستانی را خواهد داشت که بازیکنان از قبل می‌دانند و دوست دارند. شما سفر یک شکارچی رانده شده به نام ایلوی را دنبال خواهید کرد که در دنیایی پسا آخرالزمانی زنده می‌ماند. شما باید با تیر، نیزه، تله انفجاری و موارد دیگر، موجودات و حیوانات رباتیک را در طبیعت شکار کنید.

این عنوان شامل یک جهان باز گسترده است که بازیکنان باید برای کشف گذشته Aloy و سرنوشت او، آن را کشف کنند. جهان پر از موجودات منحصر به فرد و مرگبار است و برخی از قبایل رقیب هم کار را برای شما سخت خواهند کرد، بنابراین بقا در اولویت اول است.

نسخه بازسازی شده Horizon Zero Dawn در ۳۱ اکتبر ( ۱۰ آبان ) عرضه خواهد شد. بازیکنانی که قبلا نسخه PS4 را دارند می‌توانند با قیمت ۱۰ دلار آن را ارتقاء دهند.

منبع : ویجیاتو
نظرات
پربازدیدترین خبرها