(ویدئو) متقلبین در بازی Deadlock تبدیل به یک قورباغه می‌شوند

چندی پیش مشخص شده بود که بازی Deadlock از حضور چیترها رنج می‌برد. اکنون یک به‌روزرسانی جدید برای بازی منتشر شده که افراد متقلب را می‌توان قبل از بن شدن، به یک قورباغه تبدیل کرد.

شناسه خبر: ۴۱۶۸۷۸
(ویدئو) متقلبین در بازی Deadlock تبدیل به یک قورباغه می‌شوند

آپدیت جدید Deadlock نشان می‌دهد Valve یک سیستم تشخیص اولیه ضد تقلب را به بازی اضافه کرده است. زمانی که کاربر تقلب می‌کند، در طول دوره بازی، به حریفان این امکان داده می‌شود که بین بن کردن سریع کاربر و پایان دادن به مسابقه یا تبدیل فرد متقلب به قورباغه برای بقیه بازی و سپس بن کردن آن‌ها، یکی را انتخاب کنند.

photo_2024-05-23_18-57-12-910x600

Valve سیستم جدید را به عنوان اولین گام برای شناسایی متقلبان توصیف کرده، در حالی که تیم سازنده روی نسخه دوم و بهتر سیستم ضد تقلب کار می‌کند. یکی از بزرگ‌ترین سوالات اینجاست که آیا همچنان می‌توانیم در سیستم جدید متقلبان را به قورباغه تبدیل کنیم؟

علی‌رغم اینکه Valve می‌گوید این به‌روزرسانی تا چند روز دیگر عرضه می‌شود، یکی از کاربران توییتر توانسته یک ویدئو از شکل ظاهری آن را ثبت کند:

Deadlock هنوز در مرحله «دسترسی زودهنگام» خود است، اما در حال حاضر اوج ۱۷۱ هزار بازیکن در استیم را ثبت کرده که در این اواخر اوج روزانه حدود صد هزار بازیکن بوده است.

در زمان نگارش این خبر، Valve هنوز به طور رسمی تاریخ انتشار کامل بازی را اعلام نکرده، اما حدس زده می‌شود که احتمالا زمانی در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد.

منبع : ویجیاتو
نظرات
پربازدیدترین خبرها