بیوگرافی سامسون داودا قهرمان مستر المپیا ۲۰۲۴ + عکس های شخصی

سامسون داودا بدنساز انگلیسی و رقیب هادی چوپان موفق به کسب مقام قهرمانی و مدال طلای دسته آزاد مسابقات مستر المپیا ۲۰۲۴ شد.

شناسه خبر: ۴۱۹۲۰۹
بیوگرافی سامسون داودا قهرمان مستر المپیا ۲۰۲۴ + عکس های شخصی

نام: سامسون

نام خانوادگی: داودا

تاریخ تولد: 1997

محل تولد: نیجریه

رشته ورزشی: پرورش اندام

سامسون داودا، متولد نیجریه، به بریتانیا مهاجرت کرده و هم‌اکنون در آنجا زندگی می‌کند. در ابتدا، راگبی ورزش محبوب او بود، اما هم‌تیمی‌هایش او را به سمت بدنسازی هدایت کردند. سامسون داودا بدنساز انگلیسی و رقیب هادی چوپان موفق به کسب مقام قهرمانی و مدال طلای دسته آزاد مسابقات مستر المپیا ۲۰۲۴ شد.

قهرمانی سمسون داودا در مستر المپیا ۲۰۲۴ به یکی از داغ‌ترین موضوعات بحث ورزشی در شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام تبدیل شد.

این اولین تجربه قهرمانی سامسون داودا در مسابقات مستر المپیا بود.

ازدواج و خانواده

نام همسر سامسون داودا مارلکنا است که براساس گفته های خودش تمایل دارد برای همسرش غذاهای سالمی تهیه کند. وی همواره همسرش را برای رسیدن به مدارج بالاتر تشویق می کند و در تمامی مسائل زندگی به او کمک می رساند. این زوج درحال حاضر فرزندی ندارند و رویای آنها آوردن مسترالمپیا به خانه شان می باشد.

image

رژیم غذایی سامسون داودا چیز چشمگیری است، البته او باید برای حفظ این فیزیک بدنی و ثابت نگه داشتن وزن 110 کیلوگرم روی صحنه و 130 کیلوگرم در خارج از صحنه غذاهای با کیفیت بالا مصرف کند.

تمرینات این ورزشکار بسیار خاص هستند و معمولا مدت زمان بسیاری صرف انجام آنها می شود. این ورزشکار تمریناتش را برای جداسازی گروه های عضلانی تقسیمبندی می کند تا حداقل تمرینات را با بیشتر کارایی انجام دهد البته دامنه تکرار وی بسیار گسترده است. 

داودا در اینستاگرام از طریق صفحه شخصی خود با نام کاربری samson__dauda در ارتباط است.

 تصاویری از سامسون داودا

image

ذرلذلر

ذلرلذر

7لرذلرلذر

ذرلرذلرذل

image

منبع : ساعد نیوز/ نبض بازار
نظرات
پربازدیدترین خبرها