ترسناک‌ترین Loadout های بازی Apex Legends

تنوع در میان تفنگ های Apex Legends این توانایی رو به گیمر ها میده تا بتونن با سبک خود به بازی بپردازند.

شناسه خبر: ۳۷۹۸۹۱
ترسناک‌ترین Loadout های بازی Apex Legends

راهنماتو- Apex Legends یکی از سخت ترین بازی های چندنفره‌ایه که تابحال عرضه شده، دلیل این سختی رو هم میشه مبارزات سریع و گیمپلی سرعتی دونست. همچنین یکی از محبوب‌ترین بازی‌های چندنفره است که تونسته در سراسر جهان بیش از صد میلیون بازیکن رو به خودش جذب کنه . این بازی از زمان عرضش که میشه 2019 به کمک استودیو سازندش یعنی Respawn Entertaiment به طور مداوم برورسانی هایی رو دریافت کنه، هر آپدیت هم با خودش یک کارکتر جدید رو به این بازی اضافه میکنه.

به گزارش راهنماتو، این بازی DNA خودش رو از سری پرطرفدار تایتانفال از شوترهای ساخته شده توسط Respawn Entertainment گرفته و در همون دنیا قرار داره. در هر فصل جدید، بازیکنان جدید به بازی می‌پیوندند و خود رو در دنیایی پر از اسلحه‌ها، ابزارها و شخصیت‌های منحصر به فرد پیدا می‌کنن. بازیکنان می‌توانند یک اسلحه اصلی و یک اسلحه ثانویه در لوداوت خود حمل کنن. این اسلحه هاهم به طوری طراحی شدن که هر شخص میتونه با توجه به علایقش انتخابشون کنه، که همین انتخاب های آزادانه باعث شده هر پلیر سبک بازی خودش رو داشته باشه.

به‌روزرسانی فصل 16 تغییرات زیادی رو در متا تفنگ‌ها و لجندهای بازی اپکس لجندز به وجود آورده، که برخی از اسلحه‌هایی که قبلاً به عنوان بالانس شده محسوب می‌شدن، دوباره بالانس و نرف شدن و حتی یک تفنگ تازه به بازی اضافه شده. متا اسلحه حالا در اپکس لجندز خیلی متعادل تر شده و چندین اسلحه که از لحاظ آمار باهم مطابقت دارن. فصل 16 از اپکس لجندز همچنین یکی از کامل‌ترین تغییرات بازی رو از زمان انتشار خودش اعمال کرده. بازطراحی کلاس های کارکترها، که دسته‌بندی‌های منحصر به فردی از لجندهای قابل بازی رو ایجاد کرد، همراه با داشتن یک پرک منحصر به فرد برای هر کلاس لجند به اضافه قابلیت‌های هر لجند. این به‌طور ناخودآگاه نیز تأثیری بر متا تفنگ ها هم داره، زیرا برخی از کلاس‌های لجندها با مجموعه‌های اسلحه خاص‌تری ترکیب بهتری دارند.

best-loadouts-on-apex1

5. R-301 / EVA 8

R-301 Carbine به راحتی یکی از اسلحه‌های قابل اعتماد در اپکس لجندزه. الگوی ریکویل یکنواختی داره که کنترلش رو خیلی ساده میکنه و نرخ آتش عالی‌ای هم داره. همچنین از گلوله‌های سبک یا لایت استفاده می‌کنه

که یکی از متداول‌ترین گلوله‌ها در بازیه.

EVA-8 هم یک جفت و وهمراه خوب برای R-301 ئه. EVA 8 یک شاتگان کاملاً اتوماتیک با ریکویل مناسب و 8 تیره. این ترکیب یک لوداوت(Loadout) مناسب میسازه که به بازیکنان امکان مبارزه در فاصله میانی تا نزدیک رو با راحتی نسبی می‌ده.

best-loadouts-on-apex2

4. Nemesis / Prowler

برای پلیرهایی که به ترکیب چندتیری علاقه دارن، این گزینه خیلی مناسبه. Nemesis AR که در فصل 16 به بازی اضافه شد، یک انرژی رایفل با توان شلیک 4 تیر در هر برست(Burst) که سرعت بیشتری پیدا می‌کنه. همچنین یک ار آر اتوماتیک-برست که به این معناست که نگه داشتن کلید شلیک باعث می‌شه تا اسلحه به‌طور مداوم شلیک کنه. با توجه به قابلیت نصب استابیلایزر بر روی آن و با اینکه گلوله‌های انرژی افت کمتری در کاهش بردشون دارن، Nemesis به عنوان یک AR خطرناک در فاصله دور تبدیل می‌شه.

ترکیب Nemesis AR با Prowler با هم تقریبا مثل ترکیب تیشه و چکشن، جوری که هر دو جدا از هم کارایی بالایی دارن ولی ترکیب جفتشون میتونه خیلی خطرناک باشه. Prowler در چند فصل اخیر به عنوان یک SMG قابل‌اطمینان و مداوم شناخته شده. با دقت بالای هیپ‌فایر و توانایی نصب لیزر، Prowler یکی از خطرناک‌ترین اسلحه‌های نزدیک‌برد در بازیه.

best-loadouts-on-apex3

3. Alternator / Peacekeeper

Alternator تفنگیه که زیاد در اواخر بازی دیده نمیشه. میشه گفت به عنوان یک SMG، کاملاً توسط R99، CAR SMG و Volt در جیب گذاشته میشه چونکه نرخ آتشش خیلی کندتره و به طور واضحی زمان بیشتری رو برای کشتن لازم داره. اما چیزی که خیلی ها بهش توجه نمیکنن، آسونی استفاده از این اسلحه کوچکه. Alternator میشه گفت تفنگ مهربونیه و اگر تیرهاتون زیادی میس بخورن بازم با الگوی ریکویلی که داره بهتون اجازه میده که از فایت زنده در بیاین؛ شایدم با 3تا کیل!! آسیبی که این مسلسل نسبت به مسلسل های دیگه میزنه به مراتب بیشتر و قابل لمس تره. مناسب برای فاصله نزدیک و همچنین محبوب دلهای کسایی که تازه این بازی رو شروع کردن.

در کنارش، Peacekeeper یکی از شاتگان‌های بازی با شات های جون‌دار و حسابیه. این اسلحه مناسب برای دوئل‌های نزدیکه و با یکم صبوری هنگام تیراندازی، متوجه میشین که چقد تاثیر داره که حوصله به خرج بدین موقع تیراندازی با این تفنگ. این ترکیب برای پلیرهایی که دوست دارن فایت های نزدیک داشته باشن خیلی مناسبه.

best-loadouts-on-apex4

2. CAR SMG / Flatline / R301

این گزینه ممکنه یکم گیجنون کنه میدونم ولی با من همراه باشین، اما CAR SMG تفنگ کاملا مناسبیه برای کسایی که به محض فرود نزدیک هر آیتم سبز یا نارنجی‌ای که پیدا میکنن E رو فشار میدن تا برشون دارن. این تنها اسلحه در بازیه میتونه دو نوع تیر رو در خشاب‌هاش جا بده و میتونه جای خودشو به اسلحه خاصی به انتخاب بازیکن در ادامه بازی بده. همچنین این باعث میشه تا بازیکنا حواسشون به میزان مهماتی که دارن باشه و وسط درگیری تیر تموم نکنن. ترکیب این با R-301 یا Flatline به بازیکنا اجازه میده تا بهتر اینونتوری(Inventory) خودشونو مدیریت کنن.

best-loadouts-on-apex5

1. Devotion / Longbow

Devotion یک تیربار با درجه سختی بیشتری نسبت به Spitfireئه، اما میشه گفت هر کسی که در جهت اشتباه لولش قراره بگیره رو از جا میکنه و میبره. این اسلحه یکم اول لازم داره که گرم بشه به طوری که بازیکن باید دکمه شلیک رو فشار بده و بعد اسلحه شروع به شلیک کردن به صورت کندی میکنه، اما بعد از این که گرم شد، به سریع ترین اسلحه موجود در بازی تبدیل میشه. از جایی که این تیربار با خشاب بزرگی که داره میتونه خیلی راحت دشمناتونو در هر فایتی نیست کنه، واسه همین هم تا جایی که شاتاتون به هدف میخوره میشه گفت این تفنگ ایده‌آل برای فاصله نزدیکه.

برای جبران نقص Devotion در برخورد با دشمنای ریزی که در فاصله دوری هستن، Longbow به عنوان بهترین تفنگ تک‌تیرانداز بازی عمل می‌کنه. این تفنگ تک‌تیراندازی کامل‌ترین گزینه برای تمرین تیراندازی در فواصل دور در اپکس لجندز هم هست، با عملکردی مشابه یک DMR با یکم کاهش برد و نرخ آتش بالای تیراندازی برای تحت فشار قرار دادن حریفانتون.

نظرات
پربازدیدترین خبرها