چطوری میشه در بازی Starfield خونه خودمون رو داشته باشیم؟

به نظر میاد بتسدا داره سنگ تموم میزاره تا Starfield رو تبدیل به بهترین بازی نقش آفرینی حاضر در باز برای چندین سال آینده کنه.

شناسه خبر: ۳۷۹۹۳۳
چطوری میشه در بازی Starfield خونه خودمون رو داشته باشیم؟

راهنماتو- داشتن یک سرپناه تو زندگی واقعی یکی از مهم ترین نیاز های آدمه، این قانون نانوشته در بازی های کامپیوتری هم میشه گفت صدق میکنه؛ مخصوصا تو یک بازی نقش آفرینی مثل Starfield، به ویژه اگر دوست دارین یک مکان امن برای استراحت و ذخیره اشیاء گرون‌قیمتتون داشته باشین. بنابراین، در اینجا همه چیزی که باید درباره خانه‌ها در Starfield بدانید، آمده است.

به گزارش راهنماتو، بازی Starfield طی چند سال گذشته تونسته خیلی هارو دوباره به ژانر نقش آفرینی علاقمند و هایپ کنه، همچنین یکی از بزرگترین عرضه‌های بازی‌های نقش‌آفرینی امساله. در واقع، این بازی با اینکه هنوز عرضه هم نشده تونسته که Baldur's Gate 3 را از صدر جدول بازی‌های استیم پایین بکشه. واضحه که این بازی قراره پاسخگوی انتظارات بالایی باشه، اما بسیاری از بازیکنا کنجکاو هستن که ببینن کدام جنبه‌های بازی‌های قدیمی Bethesda به بازی Starfield منتقل شدن.

خوشبختانه، سیستم خانه از بازی‌های Skyrim و Fallout 4 به عنوان یک بازگشت پرافتخار حضور داره. اما چطوری میشه که در Starfield چند خونه داشت و اصلا چطوری میشه خریدشون؟ خب، میتونم بهتون بگم که دیگه نیازی نیس منتظر باشین چون بتسدا در این مورد اطلاعات زیادی رو منتشر کرده. پس، در ادامه میتونین همه چیز رو درباره خانه‌ی آینده‌ی خود در Starfield بدونید.

توضیحاتی در مورد خانه‌ها و املاک در Starfield

مثل Skyrim و Fallout 4، Starfield یک سیستم مسکن داره که بازیکنا می‌تونند اونارو بخرند و در کنارش مشغول به شخصی سازیشون بشن. این خانه‌ها به این ماجراجویای فضایی مکانی ایمن برای استراحت فراهم می‌کنن و همچنین به شما امکان می‌دن که اشیاء گرانبهایتونو به‌صورت امن ذخیره کنید.

در حال حاضر، ما نمی‌دونیم که سفارشی‌سازی خونه‌ها در Starfield چطوری پیش میره، اما احتمالاً اقلام و اشیاء زیادی وجود دارن که می‌تونید از اونا برای تزیین و زیبایی خونتون استفاده کنین.

چطوری میتونیم در Starfield خانه بخریم؟

برای دریافت یک خانه در Starfield، شما باید از پول داخل بازی استفاده کنین یا با تکمیل ماموریت‌های خاصی، آن ها رو کسب کنین. در واقع، در یک جلسه پرسش و پاسخ در سرور Discord مرتبط با Starfield اعلام شد که شما می‌تونید در تمام شهرهای اصلی بازی یک خونه داشته باشید، که خودش به این معنیه انتخاب های زیادی برای جایی که دوست دارید در اون زندگی کنین وجود داره.

چند تا خانه در Starfield وجود دارد؟

به‌طور کلی، تا به اینجا حداقل وجود پنج خانه در Starfield تاییدشده و وجود دارن. اگرچه به احتمال زیاد خانه های بیشتری به عنوان پاداش در سایر ماموریت های این بازی وجود دارن که شما در طی بازی میتونین اونا رو از طرف مقابلتون دریافت کنین. استودیو بتسدا همچنین توضیح داده‌ که می‌تونید خانه‌ها رو در هر شهر اصلی بازی خریداری کرد و تا به حال چهار شهر اصلی وجود داره. این شهرها به ترتیب زیر هستند:

  • New Atlantis
  • Akila City
  • Neon
  • Cydonia

لازمه که ذکر کنیم که خانه پنجم به‌عنوان پاداشی از ماموریتی که تا الان ازش رونمایی شده مشخص شده و هنوز خیلی از موارد مرتبط با ماموریت های جانبی این بازی رونمایی نشدن.

نظرات
پربازدیدترین خبرها