معرفی اوپراتور جدید Rainbow Six Siege

یوبیسافت در آپدیت جدیدی برای Rainbow Six Siege این بازی رو دچار تغییرات بزرگی کرده است.

شناسه خبر: ۳۸۰۰۱۷
معرفی اوپراتور جدید Rainbow Six Siege

راهنماتو- هشت سال از عرضه Rainbow Six Siege میگذره و یوبیسافت با تمام پستی و بلندی هایی که این بازی ز زمان عرضش داشته، تونسته همراهش باشه و با آپدیت های متعددی که برای این بازی طی چندسال گذشته منتشر کرده تونسته اسم این بازی رو به عنوان یکی از بهترین شوترهای تاریخ ثبت کنه.

به گزارش راهنماتو، میشه گفت Rainbow Six Siege یکی از بازی‌های لایو سرویس هستش که یوبیسافت روش یک حساب ویژه باز کرده و یوبی‌سافت با هر بروزرسانی، ایده های جدیدی رو به این بازی تزریق کرده. حالا هم که با به‌روزرسانی به نام Operation Heavy Mettle که اخیرا منتشر شده؛ شاید این هستیم که نه تنها حالت‌های بازی Quick Match و دیگر حالتها را به‌روزرسانی می‌کنه و همچنین بهبودهایی در کیفیت بازی اعمال می‌کنه، و هیچ آپدیتی بدون اوپراتور جدید کامل نمیشه؛ و اوپراتور این فصل هم Ram نام داره و قراره بخشی از شاخه Attacker تیم Rainbow باشه.

در ادامه هر چیزی که باید در مورد Ram در Rainbow Six Siege Y8S3 Operation Heavy Mettle بدونید رو بهتون معرفی میکنیم، از جمله نحوه استفاده و نقاط ضعف و قوت این اوپراتور جدید.

heavy-mettle-op-introduction1

Ram کیست؟

Ram یک اوپراتور جدید به تیم Red Hammer است و او یک اپراتور سنگین و کند با 3-Health و 1-Speed هستش از کره جنوبیه. همچنین طراحای یوبی‌سافت بهش یک استایل و تم صنعتی دادن که با گجت خودش، دِرون BU-GI، همخونی داشته باشه.

سلاح‌ها و گجت‌های Ram در Rainbow Six Siege

heavy-mettle-op-introduction2

گجت اصلی Ram، دِرون BU-GI است که بزرگترین دِرون در Rainbow Six Siege هستش. این دستگاه بزرگ می‌تونه به صورت مستقیم یا با مسیر منحنی حرکت کنه و در طی راهش دیوارها و زمین رو تخریب کنه. که این امکان رو به اتکرها میده تا بتونن خط دید جدیدی از بین دیوارها داشته باشن البته این امکان مثل یک تیغه دولبس چونکه دیفندرها هم میتونن از این قابلیت به نفع خودشون استفاده کنن. حتی این دِرون می‌تونه گجت‌هایی مثل سپرهای دیفندرهارو هم در کنار گجت های دیگه‌ای که سر راهش قرار میگیرن نابود کنه.

لیست سلاح‌های Ram در Rainbow Six Siege به شرح زیر است:

  • سلاح اصلی: R4C یا LMG-E
  • سلاح ثانویه: شاتگان ITA 12S یا MK1 9mm
  • گجت‌های ثانوی: Hard Breach Charge، Stun Grenade

گجت جدید Ram که تازه به این بازی ضافه شده میتونه در هماهنگی بین هم‌تیمی هاش خیلی موثر واقع بشه و در مواردی که در تیم Sledge و یا Buck که برای بازی عمودی نقشی اساسی دارن نباشن خیلی راحت میتونه جای اونارو پر کنه، به ویژه وقتی که با گجتش میتونه خیلی راحت یک خط طولانی رو باز کنه و به تیمش اجازه بده که دیدی از بالا به پایین به موقعیت مورد نظرشون داشته باشن و بتونن خیلی تاکتیکی سایت رو امن کنن.

heavy-mettle-op-introduction3

حالا در مقابله با Ram در Rainbow Six Siege هم شما آپشن های زیادی دارین، ماثل Solis که می‌تونه دِرون BU-GI رو از پشت دیوارها ببینه و از بین ببرش، در حالی که Mute می‌تونه در مرحله اولیه و قبل از فعال شدنش جلوی اونو بگیره، چرا که بعد از آن گجت Ram به عنوان یک دستگاه مکانیکی محسوب میشه و دیگه توسط گجت های دیگه عملکردش مختل نمیشه. دِرون BU-GI هم از اونجا که بیشتر شبیه به یک رباته که فقط چندتا اره صنعتی بهش وصل شدن، اونقدر پرسروصداس که نمیشه صدای بلندشون نشنیده گرفت بنابراین فرصت‌های زیادی برای شنیدنش صداش وجود داره. از آنجا که خود Ram هم یک کاراکتر بی سروصدا و مخفی کار نیست، پس بهترین گزینه شما برای از بین بردنش میتونه استفاده از اپراتورهایی مثل Caveira یا Vigil باشه تا خیلی راحت پشتش سبز بشین.

نکات استفاده از Ram در Rainbow Six Siege میتونه همونطور که قبلاً بهش اشاره کردیم، با دِرون BU-GI به Ram اجازه می‌ده تا همه‌چیز رو بدون قرار دادن خودش در معرض خطر باز کنه. همچنین میتونه نقش موثری برای حواس پرتی تیم حریف یا خالی کردن بمب سایت داشته باشه.

در نهایت میشه گفت طریقه استفاده از این اوپراتور هم مثل اوپراتورهایی که قبلا برای این بازی عرضه شدن؛ همگی بستگی به سطح خلاقیت شما دارن که چطور در شرایط بحرانی، بهترین استفاده رو از محیطتون داشته باشین.

نظرات
پربازدیدترین خبرها