بهترین هیرو‌های Overwatch که نیاز به Aim قوی ندارند

با این راهنما اگر به دنبال بهتر کردن بازیتون هستین میتونین خیلی راحت نقش خودتون رو در Overwatch ۲ پیدا کنین و برای تیمتون مفید واقع بشین.

شناسه خبر: ۳۸۰۳۰۶
بهترین هیرو‌های Overwatch که نیاز به Aim قوی ندارند

راهنماتو - Overwatch 2 می ‌ تونه یک بازی خیلی هیجان ‌ انگیز و مفرح باشه ولی اگر شما بتونین هدشاتای خوبی بزنین. برای رسیدن به این مهارت شما نیاز به زمان و تمرین ‌ های زیادی دارین که شاید برای بعضی از گیمرها زیاد جذاب نباشه. اما نگران نباشین. چرا؟خب پس بزارین بهتون بگم که تو این بازی به شدت رقابتی ،تعداد زیادی کارکتر وجود داره که می ‌ تونید با اونا بازی کنین و نقش کلیدی ‌ ای رو توی تیمتون داشته باشین بدون اینکه بقیه تیمتون بخواد شمارو کری کنه. در ادامه به این هیروها و نقش هر کدومشون توی تیم میپردازیم .

به گزارش راهنماتو ،هیروها در این بازی جزو چند دسته هستن که در همین حین نقششون تو تیم رو هم مشخص میکنه، این چند نقش عبارتند از ساپورت، تانک و DPS.

بهترین شخصیت‌های تانک که نیازی به Aim قوی در Overwatch 2 ندارن:

Reinhardt:

از توانایی شارژ او برای فرستادن حریفاتون تو دیوار استفاده کنین، پرتابه آتیشی رو سمت حریفاتون پرتاب کنین که نیازی هم به ضربه ‌ دقیق نداره و در صورت لزوم از اولتیمیت "Earthshatter" او برای کشتن تمامی حریفایی که در اطرافتون هستن، استفاده کنین. تمامی این توانایی ‌ ها تنها نیاز به ریفلکس سریع، زمان ‌ بندی مناسب و هدف گیری نسبتا خوبی دارن .

Winston:

وقتی که سمت نبرد حمله ور بشه، میشه گفت که سخت میشه که بخواید از شر شیلد برقیش خلاص بشین. یک راه دیگه برای وارد کردن آسیب شدید توسط وینستون، استفاده از توانایی Jump Pack او هستش که او رو به هوا پرتاب می ‌ کنه و مستقیماً روی یک حریف فرود میاد. در آخرین مرحله هم، اولتیمیت او به نام "Primal Rage" دقیقاً همین چیزیه که به نظر می ‌ رسه، او می ‌ تونه بعد اینکه یک بوست رو سلامتی رو دریافت کنه سمت حریفا حمله ور شده و با مشت جوابشونو بده .

Roadhog:

تفنگ نزدیک ‌ برد او نیازمند نزدیک شدن به حریف و شلیک به آنهاست. اما اگر کمی دورتر باشین، می ‌ توانید از Chain Hook او استفاده کنین تا حریف رو به سمت خودتون بکشید و با تفنگ جواب پرحرفیاشونو بدین. اولتیمیت Whole Hog او اجازه می ‌ ده که Roadhog با تسلیحات خود هرج و مرجی ایجاد کنه بدون اینکه به هدف گیری دقیقی نیاز باشه. فقط به جهت عمومی حریف اشاره کنید و اجازه بدین اولتش بقیه کارارو انجام بده .

بهترین شخصیت‌های DPS که نیازی به Aim قوی در Overwatch 2 ندارن:

Junkrat:

جانکرت یک شخصیت DPS است که با بمب ‌ ها، مین ‌ ها و تله ‌ های فولادی سر و کار داره. او می ‌ تونه همراه مفیدی برای تیم باشه که یک شخصیت DPS با توانایی ضربه ‌ زدن دقیق داره. به سادگی پرتابه هایی رو پرتاب کنین، مین ‌ ها رو منفجر کنین و یک لاستیک داغ رو برای کشتن هر چه بیشتر تیم مقابلتون به عنوان اولتش پرتاب کنین .

Pharah:

اگر به مهارت پرواز او تسلط داشته باشین و حملات خود رو به صورت ناپیوسته و پراکنده انجام بدین، میتونین با پروژکتایل ‌ های منفجره او از موقعیت بالایی در یک منطقه خاص بر روی حریفان بندازین و بهشون یک دمیج درست و حسابی وارد کنین .

Symmetra :

turret های سیمترا می ‌ توانند به حریفان آسیب بزنن و آنها رو کند کنن و اگر به دقت قرار داده بشن، می ‌ تونن خیلی برای تیمتون مفید واقع بشن. حریفاتونو با ایجاد تله ‌ پورتهای موقتی برای سفر بین آنها غافل گیر کنین و یا ایجاد یک حباب انرژی برای محافظت از تیمتان کار تیمتون رو راحت تر کنین. و اگر بخواید میتونین خیلی راحت با Photon Projector از شر دشمنایی که تو یک گوشه گیر کردن خلاص بشین .

Torbjorn:

تفنگ Rivet Gun خیلی قدرتمنده اما اگر به حال خودش ولش کنین، تورتش می ‌ تونه به تنهایی برای خودش کیل بگیره. اولتیمیت Molten Core او یک محدوده ‌ ای رو از مواد ذوبی ایجاد می ‌ کنه که به حریفانی که درش قرار میگیرن، آسیب می ‌ زنه .

بهترین شخصیت‌های ساپورت که نیازی به Aim قوی در Overwatch 2 ندارن:

Moira :

مویرا می ‌ تونه به حریف متصل شده و در کسر از ثانیه ‌ ای خیلی راحت جونشو ازش بکشه، به همین خاطر بود که وقتی OV2 تازه منتشر شده بود، تونسته بود خیلی راحت دشمناشو درو کنه. او می ‌ تونه بین هیل دادن به تیمش و آسیب زدن به حریفاش خیلی سریع سوییچ کنه البته این سرعت رو مدیون پلیری باید باشه که در نقشش بازی میکنه .

Mercy :

مرسی مشابه مویرا، می ‌ تونه به یکی از هم تیمی ‌ هاش وصل شده و به طور مداوم او رو هیل کنه و در عین حال اطرافش هم بچرخه. اگر بخواهید با یک دوست که به عنوان فارا بازی می ‌ کنه بازی کنید، باید بگیم که این ترکیب جالب و قدرتمندی میشه .

نظرات
پربازدیدترین خبرها