در فصل ۱۹ بازی Apex Legends انتظار چه چیزهایی رو باید داشته باشیم

وقتی فصل ۱۸ بازی Apex Legends منتشر شد، شخصیت جدید یا نقشه‌ی جدیدی به بازی اضافه نشد، و برا همین خیلی از بازیکنا دارن با اکسایتمنت به فصل بعدی فکر میکنن.

شناسه خبر: ۳۸۰۳۹۱
در فصل 19 بازی Apex Legends انتظار چه چیزهایی رو باید داشته باشیم

راهنماتو- فصل 18 از Apex Legends در حال حاضر منتشر شده و خیلی‌ها مشغول بازیش هستن، اما خب،در حین حال گیمرا چشمداشتی هم به سیزن بعدی این بازی یعنی سیزن 19ام این بازی دارن، چون وقتی فصل 18 منتشر شد، شخصیت جدید یا نقشه‌ی جدیدی به بازی اضافه نشد، و برا همین خیلی از بازیکنا دارن با اکسایتمنت به فصل بعدی فکر میکنن. حالا همه چیزی که تا الان در مورد فصل 19 می‌دونیم رو باهاتون در میون میزارم، از جمله زمان انتشارش.

به گزارش راهنماتو، همیشه هر آپدیت های فصلی Apex Legends طوری بودن که معمولاً تو هر فصل جدیدش معمولاً یه چیز بزرگی هست که منتظرش هستیم و واسش هایپیم، معمولاً هم همون شخصیت جدیدی هست که اضافه میشه. اما در فصل 18 تمرکز روی بهبود شخصیت Revenant بودش که شامل یک Re-work شد ولی بزارین بهتون بگم، اولتیمیت جدیدش واقعا OP و رو اعصابه.

apex-revenant

همچنین از وقتی نقشه جدیدی به اسم Broken Moon تو فصل 15 اضافه شده، نقشه جدیدی به بازی اضافه نشده، پس احتمالاً در فصل 19 یه نقشه‌ی جدید هم به بازی اضافه میشه.

تاریخ عرضه فصل 19 بازی Apex Legends کی هستش؟

زمان انتشار فصل 19 از Apex Legends تو سه‌شنبه 31 اکتبر خواهد بود - این تاریخ بر اساس تایمر بتل‌پس بازی در فصل 18 برآورد شده. معمولاً فصل‌های جدید Apex ساعت 20:30 به وقت تهران و 6 شب به وقت گرینویچ (GMT) منتشر میشن.

به عنوان همیشه، فصل 18 همون تاریخ 31 اکتبر به پایان میرسه.

چه چیزایی قراره به فصل 19 بازی Apex Legends اضافه بشن؟

در مورد اینکه چه چیزایی تو فصل 19 تو Apex Legends به بازی اضافه میشن، تا الان خیلی چیزاش معلوم نشده. ولی مثل همیشه، افرادی که اطلاعات و جزئیات بازی رو لیک میکنن دارن دست به کار میشن تا ببینن چی پیدا میکنن.

stormpointmap

یک چیزی که میشه انتظار داشت، بازسازی نقشه‌ی Storm Point هست. خیلی از بازیکنا فکر میکردن که این نقشه تو فصل 18 اضافه میشه، ولی وقتی فصل 18 شروع شد، Storm Point به طور کامل از روتیشن نقشه‌های بازی حذف شد. این نشون میده که تا فصل 19 احتمالاً نقشه‌ی این بازی رو نمیبینیم، مگر اینکه Respawn تصمیم عجیبی بگیره و تو نصف راه فصل اون رو دوباره اضافه کنه که میشه گفت خیلی بعیده و تنها بازی‌ای که این سیاست رو برای عرضه محتواش در حال حاضر داره Call of Duty هستش اونم با آپدیت های Reloaded که وسط هر فصل عرضه میشن.

با توجه به این مسئله، به نظر میاد که احتمال اضافه شدن نقشه‌ی جدیدی به Apex در فصل 19 کم باشه، ولی احتمالاً در فصل 20 استودیو Respawn برنامه هایی برای اضافه کردن مپ جدید داشته باشه. به طور تاریخی، نقشه‌های جدید Apex هر 4-5 فصل یک‌بار عرضه میشن، پس میشه گفت بر اساس اعداد و ارقام باید منتظر یک مپ جدید باشیم.

شخصیت جدید فصل 19 بازی Apex Legends کی هستش؟

conduit

تا حالا خیلی چیزا در مورد شخصیت جدیدی که تو فصل 19 اضافه میشه، مشخص نشده. اما احتمالاً یه شخصیت جدید بیاد تا بتونه فصل 19 رو جذاب‌تر کنه، چون تو فصل حال حاضر هیچ شخصیت جدیدی به بازی نیومده. دقیقاً کی قراره بیاد رو هنوز نمیدونیم. بر اساس گذشته نشون میده که اخبار و لیک‌ها در مورد شخصیت جدید فصل بعدی عموماً چند فصل پیش از اون شروع به پخش میشن، ولی تا حالا چیزی قطعی نشده. یکی از احتمالات اینه که شخصیتی به اسم Conduit بیاد که قبلاً تو 2022 لیک شده بود، و برخی حدس میزنن که این شخصیت در واقع خواهر خوانده Crypto باشه، ولی این همچنان حدس و گمانه‌زنیه.

نظرات
پربازدیدترین خبرها