بهترین راه‌ برای کسب XP در Starfield چیه؟

بهترین راه برای آسون کردن گشت و گذار در فضای Starfield لول آپ کردن کارکتر شماست که با استفاده از این راهنما میتوننی خیلی راحت به هدفتون برسین.

شناسه خبر: ۳۸۰۴۰۹
بهترین راه‌ برای کسب XP در Starfield چیه؟

راهنماتو- به عنوان یک بازی RPG خیلی بزرگ، ارتقاء سطح یا لول یک قسمت مهم از بازی Starfield هستش و اگر دوست دارین در این بازی خیلی سریع‌تر به ماکسیموم لول ممکن برسین، دونستن اینکه چطوری میتونین در اسرع زمان XP زیادی رو به دست بیارین خیلی مهمه. در ادامه قصد داریم که بهتون راه و چاه کسب XP اونم تو زمان خیلی کم رو بهتون آموزش بدیم.

به گزارش راهنماتو، زمانی که به اکتشاف کهکشان گسترده Starfield می‌پردازین، تجربه از اهمیت زیادی باید براتون برخوردار باشه چرا که تقریباً هر کاری که در طول بازی انجام میدین، مقداری امتیاز تجربه (XP) رو فراهم می‌کنه و همه اونا می‌تونن برای مهارت‌ها و قابلیت‌های مختلفی که در بازی قرار داده شدن مورد استفاده قرار بگیرن.

با بیش از 300تا اسکیل یا مهارت مختلف، انتخاب‌های زیادی برای روش بازی شما وجود داره، بنابراین هر چقد بیشتر XP بتونید جمع کنید، خیلی راحت‌تر و بهتر میتونین در فضای نسبتا بی‌کران بازی Starfield به سیر و سیاحت بپردازین. اما بهترین روش برای لول آپ کردن در Starfield چیه؟

در ادامه چند توصیه سریع و آسون برای کسب بیشتر از حد معمول XP در حین پیشرفت در دنیای Starfield اومده.

starfieldgunplay

چگونه به سرعت XP در Starfield کسب کنین:

1. اولین و شاید مشخص‌ترین نکته اینه که به سادگی به ترتیب با ماموریت‌های اصلی داستان بازی پیش برین. با تکمیل این فصل‌های داستانی برای Constellation، شما در پایان هر ماموریت میزان XP زیادی رو دریافت می‌کنین.

2. علاوه بر این، ماموریت‌های فرعی هم میتونن خیلی مفید واستون واقع بشن. از مشاغل عجیب و غریب برای یک NPC گرفته تا یک ماموریت اختصاصی با یک جریان و گروه دیگه که باعث میشه نه تنها متوجه بهتر داستان بشین و درک بهتری داشته باشین بهش، بهتون اجازه میده موضع خودتون نسبت به گروه‌های دیگه رو هم مشخص کنین. بهرحال انجام دادن ماموریت‌های فرعی در کنار ارائه یک داستان نسبتا کوچیک و کانتکستی جزیی به شما میزان زیادی XP هم میدن. معامله‌ای که دو سرش برده.

3. یک نکته جزئی دیگههم به درخت مهارت‌های بازی اشاره داره. شما باید از مزیت Well-Rested تند به تند استفاده کنین تا بتونین میزان XP خودتون رو در هر شرایطی چندبرابر کنین. بعد از خوابیدن در سفینه‌تون با این پرک(Perk) شما برای یک روز کامل در بازی با باف 10% تجربه یا XP اضافه همراه میشین. بنابراین، قبل از هر ماموریت بزرگ، خوابیدن با این روش میتونه خیلی بهتون کمک کنه که بعد ماموریت XP زیادی رو به دست بیارین.

در قسمت زیر لیست کاملی از پیشنهاداتی که برای افزایش امتیاز تجربه (XP) در Starfield توصیه می‌شه رو براتون آوردیم:

  • هرچقدر ممکنه، اکتشاف و گشت و گذار کنین (هر نقطه (POI) جدیدی رو که پیدا می‌کنید امتیاز (XP) رو به عنوان پاداش بهتون میده.)
  • ماموریت‌های بازی رو انجام بدین.
  • به جنگ سفینه های دشمن برین و بعد از هر نبرد منابعشونو تصرف کنین.
  • پرک Well-Rested رو حتما بگیرید و به طور مکرر بخوابید.

starfieldshipbattle

اگر همه این موارد رو تا حد امکان و زیاد انجام بدین، به سرعت امتیاز (XP) زیادی رو میتونین برای شخصیت بازیتون کسب کنین. اما باید حتما بهتون بگم که اگر امیدوارید که بتونین فقط با تکرار یک سری ترفند ساده تا به بالاترین سطح در Starfield برسین، ممکنه که واستون یک چند سالی وقتتونو بگیره.

نظرات
پربازدیدترین خبرها