بهترین نقاط برای فرود در Warzone ۲.۰

انتخاب یک نقطه فرود در بازی های بتل رویال و مخصوصا Warzone اهمیت زیادی داره. در این راهنما بهترین نقاط فرود WZ۲ رو بهتون معرفی میکنیم.

شناسه خبر: ۳۸۰۵۴۴
بهترین نقاط برای فرود در Warzone 2.0

راهنماتو- امروز قصد داریم راهنمایی رو برای انتخاب بهترین نقاط فرود توی Warzone 2 بهتون ارائه بدیم. Al Mazrah از بدو ورودش به این بازی تونسته رضایت همه پلیرهای این بازی رو کسب کنه چرا که مپ طوری ساخته شده که پاسخگوی تمام نیاز های گیمرهای COD باشه. انتخاب نقطه فرود در Al Mazrah باید با هدفت همخونی داشته باشه چرا که میتونه باعث استفاده حداکثری از فرصت‌ها برای بردن بازی یا بیشترین مقدار کیل در بازی بشه. در ادامه، بهترین نقاطی که می‌تونین در Al Mazrah برای فرود انتخاب کنین رو بهتون معرفی میکنیم.

به گزارش راهنماتو، Al Mazrah در Warzone 2 به عنوان بزرگترین نقشه در این بازی شناخته میشه. چیزی که نسبت به مپ‌های بتل‌رویال دیگه متمایزش میکنه اینه که شامل تعداد زیادی از نقاط و مپ های قدیمی سری Call of Duty هستش.

بهترین نقاط برای فرود در Al Mazrah برای کسب پیروزی:

Sarrif Bay

sarrifbay

وقتی بهترین نقاط برای کسب پیروزی در نظر می‌گیرین، باید جایی رو انتخاب کنین که لوت زیادی داشته باشه و همزمان در کنارش دشمنای کمتری به سمتش جذب بشن، و Sarrif Bay یک انتخاب عالی برای این هدفه. در اینجا می‌تونین در ساختمان‌های مختلفی که در Sarrif Bay هستن خیلی راحت دنبال لوت بگردین و به راحتی میتونی از اینجا به نقاط جذابی دیگه‌ای مثل Ahkdar Village و Sa'id City بری. همچنین، نسبت به مرکز نقشه نیز خیلی دور نیست، بنابراین نگرانی‌ای بابت بیرون موندن از رینگ نداری.

Marshlands

marshlands

Marshlands یکی از نقاطی در Al Mazrah هستش که نسبت به جاهای دیگه خلوت تره، جایی که می‌تونین با حوصله و سر فرصت به دنبال جمع‌آوری پول و لوت کنین. Marshlands لوت چندان کمتری نسبت به جاهای دیگه نداره، اما به علت واقع شدن در مرکز نقشه و تعداد کمتری از دشمنان، می‌تونین به راحتی و با خیال راحت لوت کنین و بعدش برین به نقاط دیگه مپ.

Zarqwa Hydroelectric

zarqwa

Zarqwa Hydroelectric یکی از نقاط شلوغ در Warzone 2 هستش که تعداد زیادی از تیم های دشمن درش فرود میان و بدون اینکه نیاز به جنگ و جدل داشته باشن میتونن باهم این منطقه رو لوت کنن. این بش هم در واقعیت وسط نقشه واقع شده، بنابراین از لحاظ تئوری می‌تونین این منطقه رو برای مدت زیادی تحت کنترل خودتون داشته باشین. همچنین، یکی از مناطق خوب برای پیدا کردن صندوق‌های مخفی برای گرفتن پول زیادی در Warzone 2ئه.

بهترین نقاط برای فرود در Al Mazrah برای گرفتن کیل های زیاد:

Observatory

observetory

علیرغم تغییراتی که به دلیل رویداد معرفی MW3 برای این بخش اعمال شده، Observatory همچنان محبوب‌ترین نقطه فرود برای بازیکنائه که بلافاصله باهم درگیر میشن. این مکان مرتفع ترین نقطه در Al Mazrah Warzone 2 هستش که به معنای واقعی کلمه کل منطقه رو تحت نظر داره. اگر شما هم اینجا فرود بیاین؛ متوجه میشین که تعداد زیادی از بازیکنا در Observatory فرود میان تا نقشه Dome از 2011 Modern Warfare 3 رو ببینن و تلاش برای کنترل منطقه کنند. بنابراین، اگر در Observatory فرود بیاید و مبارزات اولیه رو ببرید، تعداد زیادی کیل به اسمتون میخوره، همچنین لوت و پول زیادی هم گیرتون میاد که میتونه دستتونو برای انتخاب نقطه بعدی باز بزاره.

Airport

airportwarzone

فرودگاه Al Mazrah در واقع نقشه‌ایه که از نقشه Terminal بازی COD Modern Warfare 2 (2009) به طور کامل الهام گرفته و همچنین جای بسیار خوبی برای فرود در بازی‌هاییه که بازیکنا قصد گرفتن کیل های زیادی رو دارن. فرودگاه یک منطقه خیلی شلوغه ولی این به این خاطر نیست که مپ Terminal سال 2009 درش هست و خیلی‌ها حس نوستالژیشون گل میکنه وقتی میرن اونجا. واقعیت اینه که نوستالژی یا محبوبیت این قسمت از مپ نیست که تونسته اینقدر این قسمت رو شلوغ و پرطرفدار بکنه؛ در واقع در باند فرودگاه دو نقطه فرود هلیکوپتر به همراه دو دستگاه هلیکوپتر صفر و خشک وجود دارن، بنابراین بعد از برنده شدن در مبارزات اولیه و جمع‌آوری لوت، می‌تونید به هر نقطه دیگه‌ای در نقشه پرواز کنید تا مبارزات بیشتری رو پیدا کنید و تا میتونین آمار کیلاتونو بالا ببرین.

Al Mazrah City

almazrahcity

شهر Al Mazrah در Warzone 2، به خصوص ساختمان High Rise، یک مکان عالی برای ورود به مبارزات سرعتیه و همچنین یک نقطه فرود هلیکوپتر وجود داره که می‌تونید برای ادامه مبارزات ازش استفاده کنین. تقریباً مثل بقیه نقاط کلاسیک CoD در Al Mazrah، ساختمان High Rise هم برگرفته از یک مپ قدیمی از COD Modern Warfare 2 (2009) هستش و میزبان خیلی از بازیکنا در ابتدای بازی هستش، اما حتی اگر شلوغ هم نباشه، می‌تونید خیلی راحت هلیکوپتر رو بردارین و به جایی که بازیکنای بیشتری هستن پرواز کنید تا بتونین کیل های بیشتری بگیرین.

نظرات
پربازدیدترین خبرها