چطوری میشه Call of Duty Modern Warfare II رو برای یک هفته مجانی بازی کرد؟

برای بیشترشدن تعداد پلیرهای COD Modern Warfare II، اکتیویژن تصمیم گرفته به مدت یک هفته این بازی رو به صورت رایگان در دسترس گیمرها قرار بده.

شناسه خبر: ۳۸۰۹۰۲
چطوری میشه Call of Duty Modern Warfare II رو برای یک هفته مجانی بازی کرد؟

راهنماتو- یک سال دیگه و یک نسخه دیگه از Call of Duty. بازی سال 2022 که Modern Warfare II نام داره به عنوان دنباله غیر مستقیمی به Modern Warfare I که سال 2019 منتشر شد. این بازی تونست تقریبا مثل هر سال از نسخه قبلیش بیشتر بفروشه و باز هم به پرفروش ترین نسخه این سری تبدیل بشه. حالا با نزدیک شدن به تاریخ عرضه نسخه امسال Call of Duty یعنی Modern Warfare III؛ اکتیویژن تصمیم به یکم دست و دل بازی در مورد این بازی گرفته.

به گزارش راهنماتو، اکتیویژن اعلام کرده که گیمرها می‌تونن در طول فصل 5، به مدت یک هفته، بخش چندنفره بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 رو به صورت مجانی بازی کنن. این فرصت برای امتحان این بازی از 13 تا 20 سپتامبر در دسترس قراره باشه، البته در کنارش هم یک سری شرط و شروطی هم اکتیویژن تعیین کرده.

mw2freeweekend

محتوای مجانی این بازی چندنفره شامل لیست‌ حالت های متنوعی از جمله Shipment 24/7، حالت‌های Ground War و موارد دیگه خواهد بود. همچنین گیمرای جدید می‌تونن بین حالت‌های استاندارد، هاردکور و حالت‌های آرکید حق انتخاب داشته باشن. در کنار اون، میتونین دسترسی به بعضی از محتوای جدید فصل 5 نیز شامل نقشه DRC - Zone 1 و حالت بازی Havoc هم داشته باشین.

نقشه‌های استاندارد دیگه مثل Shipment، Shoot House، Dome، Farm 18، Mercado Las Almas، Embassy، Vondel Waterfront، Punta Mar و Strike در این بازه قابل بازی هستن. نقشه‌های Ground War در دسترس هم شامل Guijarro و Al Malik International می‌شن.

این بار، اکتیویژن جدیدا هفته‌ رایگان رو برای Call of Duty ارائه کرده، اما این بار با محدودیت سختگیرانه‌تری حداکثر 2.5 ساعت بازی!! این محدودیت فقط زمانی که واقعاً در بازی هستین، محاسبه می‌شه و وقتی که در منوها می‌گردین، در این تایم محسوب نمیشه.

در ضمن کسایی که تصمیم به خرید Modern Warfare 2 بگیرن، میتونن تقریباً تمام اسلحه‌ها، اپراتورها و لوازم تزئینی خودشون رو با خرید Modern Warfare 3، که جزو برنامه جدید Carry Forward Call of Duty هستش با خودشون به بازی جدیدی که امسال عرضه میشه منتقل کنن.

هفته ترایال مجانی Modern Warfare II از 13 سپتامبر ساعت 20:30 به وقت تهران شروع می‌شه و در 20 سپتامبر در همون ساعت هم به پایان می‌رسه. اندازه فایل‌ها بسته به پلتفرمی که روش بازی میکنین هم متغیره، بنابراین اکتیویژن توصیه می‌کنه که قبل از دانلود اطلاعات مربوط به پلتفرمتونو چک کنین.

نظرات
پربازدیدترین خبرها