قابلیت هایی که قراره به Marvel&#۳۹;s Spider-Man ۲ اضافه بشن

استودیو اینسومنیاک قراره امسال با Spider-Man ۲ تجربه جدیدی رو از یکی محبوب ترین ابرقهرمان های تاریخ ارائه کنه.

شناسه خبر: ۳۸۱۱۵۷
قابلیت هایی که قراره به Marvel's Spider-Man 2 اضافه بشن

راهنماتو- حالا که بازی Starfield منتشر شده و بازی Mortal Kombat 1 هم تازه بتاشو تموم کرده و منتظره منتشر بشه، با توجه به شواهدی که از این دوتا بازی دیدیم؛ به نظر میاد بازی Marvel's Spider-Man 2 قراره بهترین بازی سال بشه. نه اینکه اون دوتای دیگه بازی های بدی باشن ولی با چیزایی که از تیزرهای Spider-Man 2 دیدیم، به نظر میاد که Insomniac فقط یک بخش کوچیک و قابل دیدن بازی Marvel's Spider-Man 2 رو بهمون نشون دادن و همین هم کافیه که طرفدارا قبل از تاریخ انتشارش در 20 اکتبر، هیجان‌زده و پر از انرژی باشن.

به گزارش راهنماتو، این بازی به عنوان یک نسخه دنباله برای بازی اول و از همه لحاظ بهبود یافته باشه و به نظر میاد که از تجربیات بازی‌های Jedi: Survivor و God of War: Ragnarok استفاده کرده و به هسته اصلی بازی قبلیش مواردی رو مثل مکانیک‌ها و ویژگی‌های جدیدی که بیشتر طرفدارا تا به حال ندیدن اضافه کرده. با یه نقشه قابل بازی بزرگتر و با چندین توانایی جدید ابرقهرمانی، Marvel's Spider-Man 2 واقعا خیلی چیزها رو به ارمغان میاره که خیلی‌ها تا به حال ندیده بودن.

ویژگی‌های جدید مهم در Marvel's Spider-Man 2:

• حالا هر دو شخصیت Miles و Peter قابل بازی هستند و بازیکنا می‌تونن وقتی دارن آزادانه جلو می‌رون هم بین اونا سوییچ کنن.

• برای بهبود رفت‌وآمد، وینگ سوت هایی از جنس تار بهشون اضافه شده که به هر دو کارکتر کمک می‌کنن و در عین حال هر دو شخصیت می‌تونن باهاشون حمله‌ها رو دفع کنن.

• بیش از 65 لباس مختلف به بازی اضافه شده، از جمله لباس سیمبیوت که به Peter توانایی‌ها و حملات خاصی می‌ده.

• نسخه ارتقا‌یافته‌ای از نیویورک سیتی در بازی هست که شامل محیط‌های قابل تخریب بیشتری هم میشه.

• داستان جدیدی هم داره که Venom و Kraven به عنوان شخصیت منفی‌های اصلی توش حضور دارن.

• حالت‌های 30 فریم بر ثانیه، 40 فریم بر ثانیه و 60 فریم بر ثانیه هم وجود دارن. همشون هم ری‌تریسینگ پشتیبانی از VRR رو دارن.

• عملکرد بهبود یافته‌ای داره که مربوط به دسته‌های DualSense هم میشه. برای مثال، حساسیت سیمبیوت نسبت به صدا از طریق ارتعاش‌های کنترلر انتقال داده میشه.

قابلیت لباس های جدید مردعنکبوتی

spiderman2

ویژگی مهم دیگه‌ای که در Marvel's Spider-Man 2 وجود داره، اینه که می‌شه بین Peter Parker و Miles Morales خیلی سریع سوییچ کرد. برای بعضی ماموریت‌هاهم گفته شده که بازیکنا روی یه Spider-Man خاص تمرکز و کنترل دارن، ولی در حالت اوپن-ورلد می‌شه هر زمانی که خواست بین این دو سوییچ کرد. همچنین هر کدوم از این دو شخصیت توانایی‌های مخصوص به خودشون رو دارن، Miles توانایی‌های بیو-الکتریکی داره و Peter توانایی‌هایی مرتبط با لباس سیمبیوت رو داره.

از چیزایی که توی تریلرها تابحال دیدیم، مهم‌ترین قابلیت لباس سیمبیوت Marvel's Spider-Man 2 اینه که به Peter توانایی‌های خشونت‌آمیزی می‌ده. با لباس سیاه، Spider-Man پیتر می‌تونه دشمن‌ها رو به هوا پرتاب کنه و اون‌ها رو بادستک‌های سیمبیوتیش به زمین بزنه، حملات دشمن‌ها رو با یک سپر سیمبیوت دفع کنه و به نظر میاد که سلامتی و قدرت حمله‌ی بیشتری هم داشته باشه. در کنار این‌ها، Miles هم می‌تونه امواجی از بیو-الکتریسیته رو آزاد کنه که می‌تونه یک دشمن یا یه گروه کامل از دشمن‌ها رو با برق کله پا کنه. هر دو Spider-Man هم تعدادی وسیله و توانایی جدید دیگه‌ای دارن مثل وینگ وب که به اون‌ها اجازه می‌ده توی آسمان‌های نیویورک سیتی پرواز کنن و توانایی استفاده از تار بر روی طناب که می‌شه ازشون برای حمله غاقلگیر کردن دشمن‌ها استفاده کرد.

نیویورک هم بزرگتر شده

newyorkspiderman2

یه ویژگی مهم دیگه در Marvel's Spider-Man 2 اضافه کردن نیویورک سیتی به شکل گسترده‌ایه. به جز منهتن که توی بازی‌های Marvel's Spider-Man و Spider-Man: Miles Morales دیده شد، Marvel's Spider-Man 2 شامل دو حومه Brooklyn و Queens هم می‌شه که واقعی بودن مکان‌های قبلی بازی‌ها رو دوبرابر می‌کنه. بازی‌های Spider-Man تا به حال خیلی کم از منهتن خارج شدن، پس اینکه Spider-Man 2 هم Queens و Brooklyn رو شامل میشه قطعا اتفاق خاصی برای طرفداران Spider-Man قراره بشه و راهی هم برای اضافه کردن جاهای دیدنی بیشتری هست. یک چیز دیگه اونم اینکه Insomniac توی آخرین تریلر اعلام کرده که Spider-Man 2 ترانزیشن‌های بی‌نقضی رو برای بیشتر ماموریت‌های جانبیش داره، به این معنی که بازیکنو به طور ساده و سریع به مکان ماموریت با استفاده از نقطه‌های جذاب مثل دستگاه Kraven یا یک تابلوی مرموز در آسمان هدایت می‌کنه.

داستان جدید، شخصیت های بد آشنا

kravenspiderman2

اگر یک چیز به خوبی هر چه تمام توی Marvel's Spider-Man در سال 2018 شده بود، اون داستان و شخصیت‌ها بود. اون به یه قهرمان معمولی از دنیای Marvel یک جون تازه داد و همچنان کاملاً به منبع الهام خودش وفادار موند. از اون چیزی که تا به حال از اعلام دیده شده، به نظر میاد که Marvel's Spider-Man 2 هم توی این زمینه از موفقیت بازی قبلی‌اش پیروی می‌کنه و Venom و Kraven the Hunter رو به دنیای Insomniac معرفی می‌کنه. با صداپیشگی عالی که تقریباً تضمین شده و یک سری پیچ و قوس Insomniac کلاسیک که احتمالاً در انتظار ماست، داستان Marvel's Spider-Man 2 پتانسیل اینو داره که امسال خیلی قوی ظاهر بشه.

نظرات