چطوری اسکین زامبی Ghost رو در Call of Duty Warzone و MW۲ باز کنیم

اکتیویژن در حال حاضر داره تلاش خود رو میکنه تا بتونه مشتری های زیادی رو برای Call of Duty جمع کنه.

شناسه خبر: ۳۸۱۴۳۵
چطوری اسکین زامبی Ghost رو در Call of Duty Warzone و MW2 باز کنیم

راهنماتو - اکتیویژن طی یک خبر خیلی هیجان‌ انگیز و غیرمنتظره یک تریلر سینماتیک برای معرفی بخش زامبی بازی Call of Duty Modern Warfare III منتشر کرد. این اولین باره که در مجموعه بازی های Modern Warfare داریم بخش زامبی رو میبینیم و قرار شده که بازی امسال دنباله مستقیمی به بازی Modern Warfare II باشه و داستان اون رو ادامه بده .

به گزارش راهنماتو، به مناسبت معرفی بخش زامبی Call of Duty Modern Warfare III، ناشر این بازی یعنی اکتیویژن اعلام کرده که یک اسکین جدید به اسم "زامبی گوست" رو برای شخصیت معروف Ghost طراحی کردن. این اسکین شما رو تبدیل به یک نسخه زامبی شده از کاکرتر فوق العاده محبوب Ghost می ‌ کنه. حالا بیاین ببینیم چطوری می ‌ تونید این اسکین زامبی Ghost رو در بازی Call of Duty به دست بیارید .

چطوری میتونین اسکین زامبی Ghost رو در Modern Warfare II و Warzone رو بگیرین؟

برای اینکار، کافیه هر نسخه‌ ای از بازی Modern Warfare 3 رو پیش ‌ خرید کنید. بازی در تاریخ 10 نوامبر عرضه میشه و تا هر روزی قبل از تاریخ عرضه بازی اگر بازی رو بخرین، خریدتون پیش خرید محسوب میشه پس اگه قبل از زمان عرضه پیش‌ خرید کنید، اسکین زامبی Ghost در بازی ‌ های Modern Warfare 2 و Warzone براتون فعال میشه. این خبر خیلی خوبیه چون طبق خبری که چند وقت پیش منتشر شد که تمام اسکین هایی که در Modern Warfare II و Warzone 2.0 داشته باشین، لحظه بازی Modern Warfare III به این بازی منتقل میشه پس این اسکین زامبی Ghost در واقع توی بازی Modern Warfare III هم در دسترستون خواهد بود .

اگه نتونستین چلنج هایی که که توی فصل سوم بازی Modern Warfare 2 ارائه شده بودن رو انجام بدین و به اسکین ‌ های اوپراتور هایTask Force 141 نتونستین دست پیدا کنین، این پاسکین زامبی Ghost یک جایگزین خیلی عالی میتونه واسشون باشه. در این نسخه از Ghost همچنان لباس Nightwar از بتل‌پس رو داره، اما چشم ‌ های سفید مرده، لکه ‌ های خون، و پوست از هم پاشیده‌ای داره که تونسته خیلی خوب ترسناکش کنه .

zombie-ghost-skin-cod

تاریخ عرضه اسکین زامبی Ghost

اسکین زامبی Ghost در تاریخ 27 سپتامبر، همون زمانی که فصل 6 شروع میشه، در بازی‌ های Modern Warfare 2 و Warzone قابل دریافت خواهی بود و همچنین از تاریخ 10 نوامبر که Modern Warfare 3 عرضه میشه، در این بازی هم در دسترستون قرار میگیره .

به هر حال، یادتون نره که این اسکین جذاب فقط برای اونایی که بازی Modern Warfare III رو پیش ‌ خرید کردن باز و قابل دسترسی هستش .

نظرات
پربازدیدترین خبرها