Call of Duty قصد داره این حالت محبوب رو به Warzone ۲.۰ و Modern Warfare II برگردونه

اکتیویژن تونسته با پشتیبانی قوی از Warzone ۲ و Modern Warfare II این عنوان رو به محبوب ترین بازی شوتر تبدیل کنه.

شناسه خبر: ۳۸۱۶۰۲
Call of Duty قصد داره این حالت محبوب رو به Warzone 2.0 و Modern Warfare II برگردونه

راهنماتو- ترس و وحشت، احساساتی که همیشه باعث هیجان در شما میشن؛ حالا اگر بخواین خیلی بهترشون کنین میتونین با یک بازی شوتر ترکیبشون کنین و این دقیقا میتونه تاثیرشو به حداکثر برسونه. به نظر این فرمولیه که اکتیویژن بهش چند وقت پیش دست پیدا کرده بود و تونست خیلی عالی در بازی شوتر معروف خودش یعنی Call of Duty پیادش کنه. حالا هم که به نظر امسال هم همین برنامه رو داریم چون که رویداد ترسناک The Haunting دوباره قراره به بازی‌های Warzone و Modern Warfare 2 برگرده.

به گزارش راهنماتو، این رویداد به رسم هر سال قراره در وقت هالوین 2023 دوباره برگزار بشه. که این خودش به معنیه که قراره ماجراجویی‌های تازه‌ای با تم هالووین، Map Takeover، مدهای بازی بازگشتی و چند تا سورپرایز دیگه هم بینشون منتشر میشن.

این بار ولی نوبت به Modern Warfare 2 رسیده تا بتونه نشون بده که چقدر میتونه با این مدهای جدید ترسناک عمل کنه، در حالی که Warzone همچنان سنت حالت‌های زامبی‌وار و تغییراتی رو در بازی ادامه می‌ده.

البته قبل از شروع همه چیز، مطمئن بشین که همه چیز رو در مورد رویداد The Haunting برای سال 2023 رو میدونین.

تاریخ شروع رویداد The Haunting

رویداد The Haunting در روز سه‌شنبه 17 اکتبر در هر دو بازی Warzone و Modern Warfare 2 شروع میشه.

این تاریخ 17 اکتبر دقیقا نصف این سیزن یعنی فصلل ششم هستش و قراره که با آپدیت Reloaded فصل 6 بازی Modern Warfare II عرضه بشه. این رویداد به عنوان بخشی از این آپدیت تا آخر فصل 6 و پایان بازی Modern Warfare II ادامه داره.

codwz2halloween

جوایز رویداد The Haunting

اگرچه هنوز اطلاعات دقیقی در مورد جوایز این رویداد نداریم ولی میشه گفت که یک سری جزئیات ابتدایی در موردش رو داریم.

با توجه به اینکه این فصل پر از کراس‌اورهای مختلفه، قرار شده که یکی از این کرس‌اورهارو این بازی با پدر بازی های شوتر اول شخص یعنی DOOM داشته باشه. اره‌برقی DOOM رو شما میتونین به عنوان بخشی از این رویداد به دست بگیرین و باهاش هر چیزی رو تیکه پاره کنین؛ چه مرده چه زنده!!

در کنار این، بازیکنا حالا می‌تونن اسکین زامبی Ghost رو هم برای ترسوندن دوستای خودشون در این رویداد بدست بیارن. به جز این موارد به نظرم باید یکم بیشتر صبور باشیم تا ببینیم چه موارد دیگه‌ای هم قراره به این بازی اضافه بشن.

doomcod

حالت‌های جدید در رویداد The Haunting 2023

عملیات کابوس (Operation Nightmare) امکان تجربه تازه‌ای رو به بازیکنا در حین رویداد The Haunting امسال می‌ده. این عملیات در نسخه شب از نقشه Al Mazrah برگزار می‌شه و تیم‌ها باید با "ناهنجاری‌ها!!" در اطراف نقشه BR مبارزه کنن.

شکار بیشترین هدف‌های برتر از راه‌های پیروزی شماست، فقط باید مراقب موجودات شیطانی دیگه در نزدیکی خودتون باشین.

اگر موفق بشید، حداقل می‌دانیم که یک بلوپرینت تفنگ فوق‌العاده در دسترستون قرار میگیره، اما به نظر می‌رسه که به مرور زمان بیشتر از این جوایز بیشتر معرفی میشن.

دیگه وقتی زامبی‌ها پاشون به Al-Mazrah باز بشه دیگه جای شوخی نیست و باید تلاش کنین که بتونین جون سالم به درد ببرین، و چون زامبی‌ها به دیگر بازی‌های Modern Warfare 2 هم میان باید بتونین در بخش بتل‌رویال در کنار نبرد با رقیباتون حواستون به زامبی‌ها هم باشه.

codzombie

بازگشت حالت‌های قدیمی در رویداد The Haunting 2023

جدا از افزودنی‌های تازه، چندین حالت کلاسیک هم امسال دوباره به بازی قراره برگردن. یکی از این حالت‌ها، Zombie Royaleست که دوباره تونسته توجه زیادی رو به خودش جلب کنه، البته همه انتظار اینو دارن که یک سری تغییرات هم شامل حالش شده باشه.

در این مد محبوب هیچ گولاگی وجود نداره. به جاش، وقتی که میمیرید، به یک زامبی تبدیل میشین. هدف شما از آن لحظه به بعد تلاش برای کشتن بازیکنای باقیمانده در حین تلاش برای پیدا کردن سرم های آدم‌کننده برای خودتونه که بتونین دوباره به حالت انسانیتون برگردین.

همچنین انتظار می‌ره که Vondead Lockdown دوباره در اختیار گیمرا قرار بگیره، این حالت بازی جدیدتر به عنوان یک حالت بازی نزدیک به Hardpoint با مزه بازی BR شناخته می‌شه.

codwz2

تم جدید نقشه‌های Modern Warfare 2

Warzone در این آپدیت قرار نیست که همه توجه هارو به خودش جلب کنه، چرا که Modern Warfare 2 هم قراره رویدادهای خودشو داشته باشه و قراره مپ‌های این بازی تغییراتی در شان خودشون رو دریافت کنن.

نقشه‌های El Asilo و Embassy در طول The Haunting هم شکل هالووینی به خودشون میگیرن.

در کنار تم و تغییراتی که مپ‌ها دریافت میکنن، چهار حالت بازی هم ظاهر متفاوتی به خودشون میگیرن؛ Haunting Domination، Haunting Kill Confirmed، Haunting Drop Zone Drop Scares و Haunting Infected همه تغییراتی کوچک برای این ماه دارن.

به نظر میاد رویداد امسال قراره تبدیل به بزرگترین رویداد هالویینی در تاریخ Call of Duty بشه و تونسته همین الان خیلی‌هارو هایپ و هیجان‌رده برای عرضش کنه.

نظرات
پربازدیدترین خبرها