برنامه های مایکروسافت برای Gamescom مشخص شدند

به نظر قرار است که امسال مایکروسافت بزرگترین حضورش را در تاریخ Gamescom داشته باشد.

شناسه خبر: ۳۶۷۸۴۵
برنامه های مایکروسافت برای Gamescom مشخص شدند

راهنماتو - مایکروسافت تأیید کرده که غرفه ایکس‌باکس در نمایشگاه Gamescom سال 2023 بزرگترین غرفه‌ای باشه که تا به حال داشتن و قراره پر از تجربیات هیجان‌انگیزی برای هوادارا باشه. نمایشگاه سالانه Gamescom این امکان رو به توسعه‌دهندگان بزرگ می‌ده که دموها و پیش نمایش‌هایی رو از بازی‌های آینده‌ی خودشون به نمایش بزارن و همچنین رویدادهای مختلف مرتبط با بازی‌هارو برگزار کنن. اغلب هم از مهم‌ترین عناوین سال به نمایش گذاشته می‌شن، برخی از اونا دموی گیم‌پلی‌‌ای رو ارائه می‌دن و برخی دیگه هم تریلری از بازی در دست ساختشون رو به نمایش میزارن.

به گزارش راهنماتو، این خبر و اطلاعات دیگری هم از طریق پلتفرم اخبار ایکس‌باکس مایکروسافت اعلام شده. در این خبر، مسئول بازاریابی ایکس‌باکس تایید کرده که امسال مایکروسافت با "بزرگ‌ترین غرفه‌ای که تا به حال در Gamescom داشته‌ایم" پذیرای طرفدارای خودشون هستن. در عین حال رقیب بزرگ مایکروسافت، سونی امسال از نمایشگاه Gamescom خارج شده، به نظر می‌رسه مایکروسافت قصد داره همه‌ی تلاش‌هایی که میتونه بکنه تا بتونه اعتباری که طی چند سال گذشته از دست رفته رو بتونه برگردونه.

همچنین تایید شدش که غرفه ایکس‌باکس ترکیبی از رویدادهای حضوری و دیجیتال داره. شرکت‌کنندگان این نمایشگاه می‌تونن بازی‌های جدید هیجان‌انگیز زیادی که به ایکس‌باکس و PC Game Pass اومدن رو تجربه کنن و شاهد بازگشت Xbox FanFest باشن، در حالی که طرفدارای توی خانه می‌تونن با تماشای پخش زنده در جریان نقدها، گیم‌پلی و گفتگوهای توسعه‌دهندگان در این رویداد باشن. چند بازی که در غرفه نمایش داده بشن عبارتند از: Starfield، Towerborne، Payday 3 . همچنین پیش نمایش‌هایی از محتوای جدیدی که به زودی به بازی‌های موجود مثل The Elder Scrolls Online و Microsoft Flight Simulator اضافه میشن، در این غرفه ارائه می‌شه.

مثل سال‌های گذشته، مطمئناً Gamescom سال 2023 یک رویداد بزرگ برای گیمرها در سراسر جهان خواهد بود و به نظر می‌رسه غرفه ایکس‌باکس این بار یکی از بزرگترین جذبه برای شرکت کننده های این نمایشگاه باشه. طرفداران بدون شک خیلی مشتاق خواهند بود تا بازی‌هایی که در آینده نزدیک مثل بازی فضایی بسیار مورد انتظار Starfield عرضه می‌شوند رو امتحان کنند.

نظرات
پربازدیدترین خبرها