Call of Duty روش جدیدی را برای دست انداختن متقلبین معرفی کرد

با انتشار فصل پنجم Call of Duty Modern Warfare ۲/ Warzone قابلیت های جدید به این بازی اضافه شده است.

شناسه خبر: ۳۶۷۹۱۲
Call of Duty روش جدیدی را برای دست انداختن متقلبین معرفی کرد

راهنماتو - با انتشار فصل پنجم Call of Duty: Modern Warfare 2 خیلی از قابلیت های جدیدی به این بازی اضافه شده! از این موارد جدید اضافه شده میتونیم به مواردی مثل تجهیزات جدید، نقشه‌های جدید، و یا حتی یه سگ نمیر جدید هم داریم که روی کمر کسایی که خریدنش زندگی میکنه. البته همراه با همه مواردی که اضافه شده، یه سری تغییراتی هم در آنتی چیت این بازی اعمال شده. حالا از انواع تنبیهات عجیب و غریبی که باهاش چیتر هارو دست مینداخت، مثل توهم و ناپدید شدن اسلحه‌، دست کشیده و میخواد که آبروی اونهارو جلوی بازیکنای دیگه این بازی ببره.

به گزارش راهنماتو، تیم آنتی‌چیت Ricochet اعلام کرده که از فصل 5 به بعد، وقتی که تیم آنتی‌چیت و سیستم‌هاش یه بازیکن مشکل‌ساز رو از بازی بن می‌کنه، اطلاعات این بن در پایین چپ صفحه به همه نشون داده میشه، تقریباً مثل زمانی که یکی با شلیک بی عیب و نقض و دقیق یه هدشات عالی انجام می‌ده .

قطعا بن کردن یک چیتر از بازی، بهترین راه برای شکست اون‌هاست، و همه دوست دارن وقتی بازی‌ها مثل Tarkov لیست کلیه چیترهایی که از بازی بن کردن رو منتشر می‌کنن. البته باید بگم که احتمالاً نوشتن نام یک چیتر در پایین صفحه‌ی بازی، تفاوت چندانی در تعداد چیترها نمی‌کنه، اما قطعاً برای بازیکنا خیلی جذاب و راضی‌کننده خواهد بود که ببینن کسایی که از چیت استفاده می‌کنن، به سرعت مجازات می‌شن .

در واقع، بازیکنا نظر مثبتی نسبت به این حرکت دارن. در جواب به توییت تیم Ricochet خیلی‌هااستقبال کردن و از اصطلاحاتی که فکر می‌کنم جوون‌ها این روزا می‌زارن تا یه مسئله‌ای رو تایید کنن، پر شده. البته در مقابل هم هستند کسایی که شکایت می‌کنن و فکر میکنن که این گونه از مجازات به نوبه خیلی سخت گیرانست!! اما خب مشخصه که هر وقت خبر این شکلی به گوش میره، یه عده همیشه ساز مخالف رو میزنن و میخان که این تغییرات اعمال نشه.

به عنوان یک سری بازی بزرگ و محبوب، همیشه جالبه ببینیم که Call of Duty چه ایده‌هایی رو پیش می‌گیره تا با تعداد بی‌شماری چیتر که هر روزه بهشون حمله می‌شه، مقابله کنه. این بازی‌ها تقریباً به عنوان یک آزمایشگاه ویدیویی محسوب میشن که با انواع ایده‌های خلاقانه تلاش می‌کنن تا جلوی فعالیت‌های نادرست رو بگیرن که بازیکنان شریف و سالم (تا حدودی) راضی بمونن. گاهی اوقات، ایده‌هاشون مثل توهم‌ها، خوب عمل می‌کنن و به بازی اضافه می‌شن. اما دیگری، مثل ایده‌ای که "Quicksand" نام داشت و باعث می‌شد چیترها به صورت تصادفی با نصف سرعت حرکت کنن، منجر به خراب شدن بازیکنای دیگه میشد و باید حذف میشد. اما همیشه جذابه که ببینیم یک بازی چنین پرطرفدار چندنفره‌ای چطور به فکر مدیریت تقلب‌های بی‌شمارش هست .

نظرات
پربازدیدترین خبرها