Devolver Digital عرضه چند بازی در حال ساخت خود را به ۲۰۲۴ موکول می‌کند

این شرکت در حرکتی جدید و خلاقانه، استریمی را مخصوص به تاخبر انداختن بازی های خود معرفی کرد.

شناسه خبر: ۳۶۸۰۷۸
Devolver Digital عرضه چند بازی در حال ساخت خود را به 2024 موکول می‌کند

راهنماتو - خب طبق معمول شرکت Devolver Digital همیشه عاشق انجام کارهای عجیب و غریب بوده و به نظر میاد که این عادتشون قرار نیست حالاحالاها تغییر کنه. به عنوان مثال: این ناشر مستقل یک استریم جدید و مخصوص رو در روزهای آینده رو اعلام کرده که کاملاً به اعلام تأخیر بازی‌ها تا سال 2024 می‌پردازه. خب، این یکی واقعاً شیوه‌ی منحصر به فردی برای صحبت درباره تأخیرهاست، ولی خب ما هم هیچ وقت به چشم یک ناشر معمولی به این شرکت نگاه نمیکردیم.

به گزارش راهنماتو، اون‌ها تاریخ شروع استریم Devolver Delayed رو به تاریخ یکشنبه، 7 آگوست، ساعت 18 و 30 دقیقه به وقت تهران اعلام کردن و در اون قراره در مورد بازی‌هایی که با شجاعت تصمیم گرفتن تا سال 2024 به تأخیر بندازن، صحبت میشه. این قطعا یک رویکرد منحصر به فرد برای بحث در مورد تأخیرها برای یک ناشر در صنعت بازی‌هاست، ولی همیشه ما عاشق رویکرد عجیب و خاص Devolver هستیم، پس برای هر چیزی که این نمایش رو به همراه داره، اماده‌ایم .

در ماه ژوئن که فصل معرفی جدیدترین بازی هاست؛ این شرکت برگزاری رویداد سالانه‌ی خود به نام Devolver Direct رو داشته که در آن نگاه‌های جدیدی به بازی‌های آینده مثل The Talos Principle 2 و Wizard with a Gun و غیره به دست آوردیم. در حال حاضر، Devolver چند بازی برای انتشار در سال 2024 داره، اما بعضی از بازی‌ها که خبری ازشون نداریم ممکنه توی استریم اعلام تأخیرهای هفته آینده مد نظر قرار بگیرند، از جمله بازی‌هایی مثل The Plucky Squire ، Skate Story و Pepper Grinder. اگر شما به طور کلی با این ناشر متصل آشنا باشید؛ میدونین که بازی هایی که توسط این شرکت منتشر می‌شن، هر کدوم به نوع خودشون خیلی خاص و یونیک محسوب میشن چه از لحاظ داستان، چه گرافیک. تا حدی که بعضی به این باور دارن که Devolver Digital نقش ناشر فیلم های معروفی همچون Everything Everywhere All At Once استودیوی A24 رو در صنعت بازی های ویدیویی بازی میکنه.

نظرات
پربازدیدترین خبرها