Red Dead Redemption به کنسول های Switch و PS۴ می‌آید

راکستار در خبری ناگهانی اعلام کرد که این عنوان کلاسیک را برای کنسول های PS۴ و Switch عرضه میکند.

شناسه خبر: ۳۶۸۲۲۵
Red Dead Redemption به کنسول های Switch و PS4 می‌آید

راهنماتو - Rockstar Games داره نسخه‌ی اصلی Red Dead Redemption را بر روی دو پلتفرم مدرن دوباره منتشر میکنه، به نحوی که دارندگان Nintendo Switch و PlayStation 4 فرصتی خواهند داشت که در این بازی غرب وحشی مشغول ماجراجویی های خودشون بشن. Rockstar اعلام کرد که Red Dead Redemption به صورت دیجیتالی در تاریخ 17 آگوست برای Nintendo Switch و PS4 عرضه میشه. همچنین نسخه‌ی فیزیکی برای تاریخ 13 اکتبر برنامه‌ریزی شده.

به گزارش راهنماتو، نسخه‌های Nintendo eShop و PlayStation Store از Red Dead Redemption به قیمت 49.99 دلار عرضه خواهند شد. Rockstar هنوز قیمت نسخه‌های فیزیکی را اعلام نکرده.

این پورت Red Dead Redemption شامل محتوای الحاقی Undead Nightmare نیز هست، که زامبی‌ها رو به دنیای Red Dead میاره، و محتوای اضافی بازی از نسخه "Game Of The Year" را نیز شامل می‌شه. البته حالت چندنفره در این نسخه وجود نخواهد داشت.

نسخه PS4 از Red Dead Redemption از طریق Backward Compatible بر روی PlayStation 5 قابل بازی خواهد بود. (در صورتی که به نسخه Xbox این پورت فکر می‌کنید، نسخه اصلی Xbox 360 از Red Dead Redemption از سال 2016 از طریق Backward Compatibility بر روی Xbox One قابل بازی بوده، که تا Xbox Series X هم همین منوال ادامه داشته.)

راکستار در یک اطلاعیه خبری اعلام کرد که شرکت Double Eleven مسئول این پورت بر روی PS4 و Switch از Red Dead Redemption هستش. از کارهای قبلی این استودیو میشه به نسخه‌های کنسولی از Minecraft Dungeons، Rust و بازی‌های Lego Harry Potter اشاره کرد.

این وسترن ساخته شده توسط راکستار داستان جان مارستون را روایت می‌کنه، یک یاغی سابق و عضو سابق گروه جنایتکاری که توسط دولت آمریکا به ماموریتی مجبور می‌شه تا همدستهای سابق خود رو پیدا کنه. در حالی که روایت مارستون دردوره‌ای تاریخی آمریکا نسبتاً واقع‌گرایانه و جدی بود، Rockstar در جهتی کاملاً متفاوت برای القای حس ترسناکی اون، Undead Nightmare رو به عنوان محتوای الحاقی برای این بازی منتشر کرد.

Red Dead Redemption ابتدا در سال 2010 بر روی PlayStation 3 و Xbox 360 منتشر شد. این بازی در نظرات منتقدان و فروش‌های تجاری موفق بوده و جوایز بسیاری رو به عنوان بهترین بازی سال رو از آن خودش کرده و بیش از 23 میلیون نسخه در طول عمر خود فروخته. Rockstar Games در سال 2018 نسخه دوم بازی Red Dead Redemption 2 رو منتشر کرد که حتی موفق‌تر بوده و بیش از 53 میلیون نسخه از اون رو فروخته.

مجموعه بازسازی‌شده از سه‌گانه Grand Theft Auto (GTA 3، GTA: Vice City و GTA: San Andreas) با نام Grand Theft Auto: The Trilogy - Definitive Edition در سال 2021 عرضه شد - یک انتشار که میشه گفت به مزاق هیچ یک از طرفدارای قدیمی این سری خوش نیومد. Rockstar و توسعه‌دهنده این سه گانه Grove Street Games با اصلاح مشکلات مختلف و مشکلات گرافیکی این مجموعه را به مرور بهبود دادن ولی بازهم با وجود تمام این بهبودها و تصمیمات غلط این شرکت میشه گفت دیگر این شرکت در دروان اوج خودش به سر نمیبره و نشون میده چقدر از طرفدارای خودشون دور شدن.

نظرات
پربازدیدترین خبرها