اشاره Ubisoft به ساخت نسخه جدیدی از سری Farcry

یوبی‌سافت تورنتو، استودیو کانادایی یوبیسافت در حال کار بر روی یک بازی جدید از سری Far Cry است.

شناسه خبر: ۳۶۸۲۶۰
اشاره Ubisoft به ساخت نسخه جدیدی از سری Farcry

راهنماتو - یوبی‌سافت تورنتو، استودیو کانادایی یوبیسافت داره روی یک بازی جدید از سری Far Cry کار می‌کنه، این اطلاعات از بیش از دوازده آگهی شغلی جدید که منتشر کردن به دست اومده. این استودیو تا حالا پنج بازی رو در طول 12 سال فعالیت خودش تکمیل کرده، از جمله Tom Clancy's Splinter Cell: Blacklist و دو بازی آخر سری Far Cry.

به گزارش راهنماتو، از سال 2012، یوبی‌سافت هفت بازی Far Cry منتشر کرده، اما به نظر می‌رسه که محبوبیت این سری رو در سال‌های اخیر کمی از دست داده. این واقعیت با نقدهای ضعیفی که Far Cry 6، قسمت آخر اصلی این سری، دریافت کرد، تأیید می‌شه. بگذارید ببینیم چرا یوبی‌سافت تصمیم گرفته با انتشار Far Cry 6، به این سری یکم فرصت استراحت بده.

با این حال، به نظر می‌رسه یوبی‌سافت تورنتو داره به سمت قسمت جدیدی از این سری می‌ره، چرا که تازه شروع به تبلیغ 15 موقعیت شغلی مرتبط با یک پروژه نامعلوم از Far Cry کرده. اگرچه ممکنه بازی آتی ورودی اصلی نباشه، اما تا الان تاریخچه نشان می‌ده که نسخه‌های فرعی از Far Cry توسط استودیوی مونترآل یوبی‌سافت ساخته می‌شوند، در حالی که شاخه تورنتو مسئول نسخه‌های اصلی از Far Cry از Far Cry 5 به بعد بوده.

متاسفانه جزئیات آگهی‌های شغلی اخیر هیچ اطلاعات مهمی درباره خود بازی ارائه نمی‌دهند، اما نشون می‌دن که این عنوان هنوز در مرحله توسعه فعال نیست. این موضوع اصولاً به دلیل اینه که بیش از نیمی از نقش‌های مرتبط با استودیوی یوبی‌سافت در حال حاضر مربوط به رهبران و مدیران بخش هستند، که نشون‌دهنده اینه که پروژه هنوز در مراحل ابتدایی خود قرار داره. این با درزی در مارس 2023 منتشر شد که می‌گفت Far Cry 7 هنوز شروع به توسعه نکرده، همخونی داره.

استودیو یوبی‌سافت تورنتو در حال حاضر بیش از 520 کارمند داره، به‌طور معمول اطلاعات عمومی از منابع معتبری مثل لینکدین به دست میاد. با این وجود، تعداد نفرات دقیق تیم Far Cry در این استودیو مشخص نیست. بعضی از توسعه‌دهندگانی که در Far Cry 6 کار می‌کردند، ممکن است به بازسازی Splinter Cell که در حال ساخت در یوبی‌سافت تورنتو است منتقل بشن. با توجه به این وضعیت، معقول‌تره که احتمالاً این پروژه ناشناخته از Far Cry به زودی رونمایی نخواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر، بگذارید بگم که پیش‌تولید Far Cry 6 در حدود سال 2016 شروع شده بود، دو سال قبل از انتشار Far Cry 5. این بازی در نهایت در ژوئیه 2020 معرفی شد و 15ماه بعد به بازار عرضه شد. هر چند یوبی‌سافت تورنتو همچنین قبل از انتشار Far Cry 6 یک پروژه دیگر را آغاز کرده بود، اما آن بازی در نهایت تبدیل به بازسازی Splinter Cell شد. چرخه‌های توسعه‌ی بازی‌های AAA نیز در دهه‌ی اخیر قابل دوره های طولانی‌تری شده‌اند که باعث می‌شه که منتشر شدن Far Cry 7 در آینده نزدیک دور از انتظار باشه.

نظرات
پربازدیدترین خبرها