نظر رئیس Rockstar Games نسبت به قابلیت Backward Compatibility

مدیر عامل Take Two و شرکت مادر Rockstar Games درباره قابلیت backward compatibility نظر خود را بیان کرد.

شناسه خبر: ۳۶۸۳۳۵
نظر رئیس Rockstar Games نسبت به قابلیت Backward Compatibility

راهنماتو - یک مدیر مهم و بلندپایه در دنیای بازی‌ها درباره تأثیر احتمالی یک کنسول بدون سازگاری با نسخه‌های قبلی صحبت کرده و گفته که این مسئله با تعهد نسبت به مصرف‌کنندگان در تضاد است و به هیچ وجه ایده آل نیست. در یک گفت‌وگو با رئیس Take-Two و شرکت مادر Rockstar Games، استراوس زلنیک، نظرات خود را در زمینه گزارشی از VGC که گزارش میداد برخی توسعه‌دهندگان نمی‌خواهند نسل بعدی کنسول نینتندو از سازگاری با نسل قبلی با عناوین اصلی Switch پشتیبانی کند، به اشتراک گذاشت.

به گزارش راهنماتو، او در این باره گفت: "شما باید به مصرف‌کنندگان آنچه را که می‌خواهند بدهید و تجربه آن‌ها را هر چه بهتر بهینه کنید، و نمی‌توانید ویژگی‌ای که قادر به ارائه آن هستید را عرضه نکنید تا فروش را بیشینه کنید. شما نباید این شکلی تعهد خود با مشتریانتان را خراب کنید." او افزود: "شما باید بهترین کار را برای آن‌ها انجام دهید. فرضاً امکان دارد عدم سازگاری با نسل قبل (Backward Compatibility) به طور موقتی درآمد شما را افزایش دهد، اما به چه هزینه ای؟"

زلنیک اشاره کرد که Take-Two سخت‌افزار تولید نمی‌کند، بنابراین تصمیم‌گیری در این زمینه مختص به او نیست، اما او اعتقاد داره که که "اگر به لحاظ فنی قابل سازگاری هستید، باید سازگار باشید." اما در شرایط خاصی، "اگر ارتقاء به اندازه کافی بزرگ باشد، این امکان وجود ندارد."

بکوارد کامپتبیلیتی به طور گسترده‌تر به کنسول های نسل جدید و حتی ایکس باکس وان از نصل قبل اضافه شده بود. این تغییر قابل توجهی نسبت به گذشته است که بازی‌های یک کنسول بر روی کنسولهای نسل بعدی اجرا نمی‌شدن که میشه گفت احتمالاً به دلیل محدودیت‌های فنی و احتمال افزایش فروش بازی‌های جدید بوده.

در همین حین شایعاتی درباره انتشار نسل بعدی کنسول نینتندو در سال 2024 در حال گسترشن، اما هنوز نینتندو هیچ خبر رسمی در این مورد نداده. گزارش‌ها حاکی از این بوده که برخی توسعه‌دهندگان از این سیستم همین الان استفاده می‌کنند و مشغول ساخت بازی برای آن هستن.

قبلاً اشاره شده بود که احتمالاً نسل بعدی کنسول نینتندو در برخی جوانب سازگار با نصل قدیم خودش خواهد بود. گفته می‌شه که کنسول بعدی از همان سیستم حساب کاربری Switch استفاده خواهد کرد.

قبل از این، یک شرکت پژوهشی پیش‌بینی کرده بود که نینتدو سیستم اصلی بعدی خود را در سال 2024 منتشر خواهد کرد. در ماه می گزارش شد که توسعه نسل بعدی کنسول نینتندو "در حال پیشرفت خوبی است." کنسول Switch بیش از 125 میلیون واحد فروخته و در حال حاضر سومین کنسول پرفروش تمام تاریخه.

شایعاتی درباره وجود یک نسخه قدرتمندتر از کنسول Switch برای مدت طولانی وجود داشته، اما نینتندو هیچ وقت این موضوع را تایید نکرده. با این حال، نینتندو تایید کرده که قبل از سال 2100 یک کنسول جدید رو به بازار عرضه میکنه!!!!!

نظرات
پربازدیدترین خبرها