اطلاعات جدیدی از بتای بازی Mortal Kombat ۱ منتشر شد

اخیرا استودیو Netherrealm سازنده سری محبوب Mortal Kombat اطلاعات جدیدی در مورد نسخه بعدی این سری منتشر کرد.

شناسه خبر: ۳۶۸۷۸۱
اطلاعات جدیدی از بتای بازی Mortal Kombat 1 منتشر شد

راهنماتو- بتای پیش‌خرید بازی Mortal Kombat 1 به زودی قراره که شروع بشه و بهت این فرصت رو میده که قبل از انتشار رسمی بازی، با چند تا از شخصیت‌های جدیدی که تو بازی هستن، آشنا بشی. البته همونطور که از اسمش پیداست، این بتا برای همه در دسترس نیست.

به گزارش راهنماتو، در ادامه باهم تمام اطلاعاتی که در مورد بتا و تاریخ انتشارش و همچنین چگونگی دسترسی بهش رو مرور میکنیم.

شروع تاریخ بتا پیش‌خریدی بازی Mortal Kombat 1

بتا پیش‌خریدی بازی Mortal Kombat 1 از 18 تا 21 آگوست قابل بازی توسط کسایی که این بازی رو از فروشگاه های Play Station، Xbox و یا Steam و Epic Games Store پیش خرید کردن، در دسترسه.

چطور می‌تونی به بتای پیش‌خرید بازی Mortal Kombat 1 دسترسی پیدا کنی

توی توییتر رسمی بازی Mortal Kombat اطلاعاتی در مورد بتا منتشر شده، که به افرادی که از بازی پیش‌خرید کردن، برای هر دو کنسول Xbox Series X|S و PS5 در دسترسه. این پس از تست فشار بر روی شبکه‌یبازی هستش که در اواخر ژوئن انجام شد.

شخصیت‌های قابل بازی در بتا پیش‌خریدی بازی Mortal Kombat 1

در طی تست بتا، شش تا از شخصیت‌های بازی قابل بازی هستند و چهار تا هم شخصیت‌های کمیو (Kameo) رو در اختیار داریم. این بتا نسبت به تست فشار شبکه‌ای که تو ژوئن برگزار شد این فرق رو داره که فقط چهار تا شخصیت قابل بازی و سه تا کمیو (Kameo) داشت. Sub-Zero، Kenshi، Kitana، Liu Kang، Johnny Cage و Li Mei به لیست شخصیت‌های قابل بازی اضافه شدن و همچنین Frost هم به لیست کمیوها پیوسته که قبلاً فقط Sonya، Kano و Jax قابل بازی بودن.

پنل Comic-Con San Diego از بازی Mortal Kombat 1 حشور شخصیت‌های قابل بازی Li Mei، Tanya و Baraka رو هم تایید کرد، به همراه کمیوهای جدید در قالب Darrius و Classic Sub-Zero، که در یه تریلر سینمایی جدید معرفی شدن.

در انتهای این پنل، خالق سری بازی، Ed Boon، با یه تیزر کوتاه، شش تا از شخصیت‌های مختلف که قسمت اول بسته‌ی اضافی Kombat Pack بازی رو تشکیل میدن رو تایید کرد. این شخصیت‌ها شامل کاکتر های قدیمی مثل Ermac، Takeda و Quan Chi و همچنین شخصیت‌های مهمانی مثل Omni Man ، PeaceMaker از Invincible و Homelander از The Boys جزو این بسته هستن.

بازی Mortal Kombat 1 در تاریخ 19 سپتامبر برای Xbox Series X|S، PlayStation 5، Nintendo Switch و PC منتشر میشه. افرادی که نسخه‌های Premium و Kollector's Edition بازی رو پیش‌خرید کنن، می‌تونن بازی رو تا 5 روز زودتر، یعنی از تاریخ 14 سپتامبر تجربه کنن.

نظرات
پربازدیدترین خبرها