سه‌گانه‌ی Batman: Arkham به کنسول دستی نینتندو می‌آید

نینتندو اعلام کرده کنسول دستی آنها میزبان شواله تاریکی و ماجراهای او خواهد بود.

شناسه خبر: ۳۶۸۸۰۹
سه‌گانه‌ی Batman: Arkham به کنسول دستی نینتندو می‌آید

راهنماتو - مجموعه بازی های Batman Arkham که توسط استودیو Rocksteady ساخته شدن و تونست با گیمپلی‌ای جذاب، توجهات رو دوباره به دنیای ابر قهرمان‌ها برگردونه. حالا نینتندو اعلام کرده این مجموعه جذاب در تاریخ 13 اکتبر به نینتندو سوئیچ می‌آد. قبل از انتشار، پیش‌خریدها برای این سه‌گانه بتمن اکنون در دسترس هستند. این یکی از بهترین مجموعه‌های ابرقهرمانی در کنسول و کامپیوتر است، این مجموعه از بازی های شوالیه تاریکی از Rocksteady به تعریف بازی‌های اکشن در دهه 2010 کمک کرد و تا الان هم همچنان بازی کردنشون به شدت جذابه.

به گزارش راهنماتو، Batman :Arkham Asylum با تجربه‌ای از نوع metroidvania beat-'em-up که در تیمارستان معروف شهر گاتهام در جریانه، تونست جان دوباره‌ای به این ژانر قهرمانانه بده و بعد از اون Batman: Arkham City به یک بخش بزرگ از شهر گاتهام تبدیل شد که به زندان موقتی تبدیل شده بود، و Batman: Arkham Knight سه‌گانه را به شیوه‌ای بزرگ به پایان رسوند. همچنین، شما حالا می‌تونید در این بازی با Batmobile در اطراف گاتهام حرکت کنید که به اندازه زیادی به شما کمک میکنه که پا جا پای شوالیه تاریکی بگذارید.

هر سه بازی شامل مبارزه های خشن و طاقت فرسا و همچنین بخش های کارآگاهی هستند و این بسته همچنین همه‌ی محتواهای الحاقی رو که پس از عرضه برای این بازی‌ها منتشر شده، به صورت یکجا جمع‌آوری می‌کنه. اگرچه Arkham Asylum و Arkham City دارای مقدار مناسبی محتوای الحاقی مانند لباس‌های اضافی، سطوح چالش و حتی قسمت الحاقی با بازیکنان دیگر هستند، اما Arkham Knight جایی بود که Rocksteady پس از عرضه، کاملاً به پشتیبانی اضافه و محتوای پولی پرداخت.

در کنار ده‌ها آیتم ظاهری که در دسترس بودن، بلکه داستان پس از عرضه هم ادامه داشت و بتمن سراغ دشمن هایی رفت که در بازی اصلی چندان بهشون نپرداخته بود، در همین حین بقیه خانواده‌ی خفاشی در قسمت‌های جداگانه می‌تابند، حتی Harley Quinn هم خارج از کانون این توجهات نبوده. علاوه بر این، ده‌ها چالش اضافی اضافه شده، که برجسته‌ترین آنها مسابقات Batmobile بود که از Batman '66، Batman '89 و Batman Begins الهام گرفته شده بود.

با اینکه هنوز نمی‌دونیم عملکرد این بازی‌ها در نینتندو سوئیچ چگونه خواهد بود، اما Arkham Asylum و Arkham City باید بتونن به خوبی روی سخت‌افزار رده پایین نینتندو اجرا بشن. البته Arkham Knight که با Unreal Engine 3 توسعه داده شده، نیازمندی‌های گرافیکی بیشتری داره، بنابراین جالب خواهد بود که ببینیم چگونه با سیستم هیبریدی نینتندو سازگار می‌شه. توسعه این سه‌گانه بر روی سوییچ توسط استودیو مستقل Turn Me Up Games انجام می‌شه که پیشتر بازی‌هایی مثل It Takes Two، Wayfinder و Tony Hawk Pro Skater 1 + 2 رو برای سوئیچ پورت کرده بود.

نسخه فیزیکی Batman: Arkham Trilogy برای Nintendo Switch در تاریخ 13 اکتبر عرضه می‌شود و فقط شامل Arkham Asylum بر روی کارتریج است و همراه با کدهای دانلود برای Arkham City و Arkham Knight عرضه می‌شود.

نظرات
پربازدیدترین خبرها