مشکل جدید سیو های Baldur&#۳۹;s Gate ۳ خبر از حجم غیرمنطقی آن را میدهد

استودیو Larian به دنبال راهی برای حل مشکل حجیم بودن فایل های ذخیره این بازی است.

شناسه خبر: ۳۶۸۸۴۳
مشکل جدید سیو های Baldur's Gate 3 خبر از حجم غیرمنطقی آن را میدهد

راهنماتو - تیم توسعه دهنده Baldur's Gate 3 از زمان عرضه این بازی به طور خستگی ناپذیری در تلاش برای ارائه بهترین تجربه ممکن برای طرفدارای این بازی بوده به طوری که Larian مجبور شده که محدودیت حجمی را در فایل‌های ذخیره را از بین ببره تا از خراب شدن فایل های ذخیره گیمرایی که قصد 100%ای کردن بازی رو دارن بگیرن. حتی اگر شما به طور عادی و اصطلاحا "کژوال" قصد تموم کردن بازی رو دارین شاید دچار این مشکل با سیو های خودتون بشین.

به گزارش راهنماتو، اگر پارتیشن اصلی نصب ویندوز خودتون رو با اندازه‌ای کوچک بستید و اکثر داده‌های خودتون رو بر روی یک SSD دیگه قرار دادین، باید متوجه اهمین این قضیه باشید که چقدر این مسئله مهم واقع میشه. من راهی برای تغییر مسیر ذخیره فایل‌های Baldur's Gate 3 پیدا نکردم، اما اگر می‌خواهید فضای درایو اصلی خود رو بدون حذف کردن کامل فایل‌ها آزاد کنید، می‌تونید فایل‌های ذخیره خودتون رو در یک درایو دیگه آرشیو کنید.

همچنین می‌توانید فایل‌های ذخیره Baldur's Gate 3 رو با دیگران به اشتراک بگذارید اگر دوست دارید دوستاتون هم نگاهی به داستان شما داشته باشن یا به دیگران اجازه بدین که بتونن بدون شما هاست بازی خودشون باشن. نحوه انجام این کار اونقدراهم که به نظر میاد سخت نیست و فقط میشه گفت یک کپی/پیس سادست.

شما فایل‌های ذخیره خودتون رو در مسیر زیر میتونین پیدا کنین:

  • C:\Users\[user name]\AppData\Local\Larian Studios\Baldur's Gate 3\PlayerProfiles\Public\Savegames\Story

هر فایل ذخیره شده شامل یک پوشه‌‌ست که حاوی فایل ذخیره و تصویر کوچکی برای آن هست. من تست کردم و مشکلی در انتقال این پوشه‌ها بین کامپیوترها ندارد. همچنین فایل‌های ذخیره رو میتونید در فضای ابری استیم آپلود کنین اگر در Steam بازی می‌کنید و می‌تونید تعداد سیوهای خودکار و سیوهای سریع رو که Baldur's Gate 3 در حی بازی انجام میده، در تنظیمات بازی تنظیم کنید. البته این برای اشخاصی مثل من که عادت دارند مثل زمانی که کوییک سیو هنوز در بازی باب نشده بود به صورت دستی سیو کنن، زیاد به کار نمیاد.

نظرات
پربازدیدترین خبرها