Alan Wake ۲ با تاخیر عرضه می شود

رمدی خبر از تاخیر بازی مورد انتظار آنها یعنی Alan Wake ۲ داد.

شناسه خبر: ۳۶۹۰۸۴
Alan Wake 2 با تاخیر عرضه می شود

راهنماتو- امروز دوتا خبر در مورد نویسنده داستان های جنایی مورد علاقتون یعنی Alan Wake دارم. خبر بد که متاسفنه امروز براتون دارم اینه که عنوان Alan Wake 2 به تأخیر افتاده. اما در مقابلش خبر خوب اینه که این تاخبیر به خاطر مسائل فنی نبوده، فقط بخاطر اینه که تیم توسعه‌دهنده‌ی Remedy فقط فکر می‌کنه که نیمه اکتبر برای عرشه بازی مورد انتظارشون خیلی شلوغه، بنابراین یه چند قدمی عقب می‌رن؛ قدم هایی به طول تقریبا 10 روز تا فضای بیشتری برای انتشار باقی بمونه. این تأخیر به معنای اینه که به‌جای تاریخ 17 اکتبر که برنامه‌ریزی شده بود، Alan Wake 2 در 27 اکتبر منتشر می‌شه.

به گزارش راهنماتو، Remedy در ادامه این خبر می‌گه: "اکتبر ماه شگفت‌انگیزی برای انتشار بازی‌هاست و امیدواریم این تغییر تاریخ به دیگران فرصت بیشتری برای لذت بردن از بازی‌های موردعلاقه‌شون بده. ما خیلی مشتاق هستیم که بهتون نشون بدیم که نویسنده‌ی محبوبتون داره در دنیای تاریکش چه کارهایی می‌کنه. ممنون از صبوری‌تون!"

همیشه ماه اکتبر به عنوان یک ماه بزرگ برای عرضه بازی‌ها شناخته می‌شه که البته گویا امسال هم از این قضیه مستثنی نیست. این ماه رو Assassin's Creed Mirage در تاریخ 5 اکتبر آغاز می‌کنه (بعد از اینکه تاریخ انتشار خودش رو به دلیل شلوغی جلو انداخت)، Detective Pikachu Returns روز بعدش، و در ادامه ماه Forza Motorsport در تاریخ 10 اکتبر، Lords of the Fallen در تاریخ 13 اکتبر، Endless Dungeon در تاریخ 17 اکتبر، Spider-Man 2 و Super Mario Bros. Wonder در تاریخ 20 اکتبر منتشر می‌شوند، و در پایان این ماه هم، Cities: Skylines 2 در تاریخ 24 اکتبر عرضه میشه و Mineko's Night Market (که یکی از بازی های کمتر شناخته شده ولی جالبیه که این ماه منتشر میشه) در تاریخ 26 اکتبر منتشر خواهد شد.

البته یادتون باشه که تا ماه اکتبر خیلی هامون همچنان داریم Starfield رو بازی میکنیم؛ بازی حماسی علمی‌تخیلی از Bethesda که در تاریخ 6 سپتامبر عرضه میشه و اگر با خودمون صادق باشیم، باید بدونیم که خیلی هامون هنوز دارن Baldur's Gate 3 رو بازی میکنن. خلاصه که خبر فوق العاده‌ایه که این همه بازی عالی در فاصله کمی از هم منتشر میشن، به نظر سرمون برای چندماه آینده خیلی شلوغه.

قبلنا تاخیر در انتشار یک بازی به خاطر اجتناب از تداخل با بازی های دیگه خیلی غیر عادی بود، اما حجم زیاد بازی‌های جدید این مسئله رو تقریبا یک امر عادی کرده. به عنوان مثال، در ماه آگوست، بازی Stray Gods تاریخ انتشار خودش رو یک هفته عقب انداخت تا از تداخل با Baldur's Gate فرار کنه، که باز همون Baldur's Gate 3 هم تاریخ انتشار نسخه PC خودش رو یک ماه به جلو انداخته بود تا از رقابت با عنوان Starfield جلوگیری کنه.

ما در ماه ژوئن، در طول جشنواره بازی تابستانی، تریلری 30 دقیقه‌ای از Alan Wake 2 رو دیدیم که واقعاً شگفت‌انگیز به نظر می‌رسید، و به مراتب جسورانه‌تر از نسخه قبلیش طراحی شده بود. اما سیستم مبارزه یکمی به نظر ناپسند در محیط های ترسناک میومد. امیدواریم که در نسخه کامل و عرضه شده در اکتبر تعادل بهتری بین اجزای رازآلود، پیچیدگی و ترس در این بازی به وجود بیاد.

نظرات
پربازدیدترین خبرها