سیستم جدید شهرت Assassin&#۳۹;s Creed Mirage چطوری کار میکنه

Assassin's Creed Mirage تلاش می‌کنه که به سبک و اصول اولیه‌ی این سری برگرده. در همین حین هم این بار تجربه‌ای خطی‌تر و جهانی محدودتر رو برای بازیکنا فراهم کرده.

شناسه خبر: ۳۸۲۸۲۹
سیستم جدید شهرت Assassin's Creed Mirage چطوری کار میکنه

راهنماتو- واقعا عجیبه که Assassin's Creed Mirage داره تلاش می‌کنه که به سبک و اصول اولیه‌ی این سری برگرده. در همین حین هم این بار تجربه‌ای خطی‌تر و جهانی محدودتر رو برای بازیکنا فراهم کرده. البته تمرکز بر روی داستان باعث شده که خارج از داستان چیزهای کمتری برای انجام دادن وجود داشته باشه، که ممکنه چیز خوبی باشه. همچنین بازی ویژگی‌های کلاسیکی رو هم با تغییرات مدرنی رو هم به بازی برگردونده.

به گزارش راهنماتو، یکی از این ویژگی‌ها مفهوم " notoriety " یا به زیون ساده همون شهرت یا بدنامیه که در Assassin's Creed Mirage هست، که میتونه برای گیمرایی که برای مردم مشکل ایجاد میکنن و کارای خلاف میکنن مشکل ساز بشه. اگر کارای غیرقانونی مثل جیب‌بری، نفوذ به مناطق ممنوعه، یا مردم رو توی روز روشن بکشین، به افزایش این میزان "شهرت" منجر می‌شه. این می‌تونه عواقب ناگواری به دنبال داشته باشه اگر اقدامات لازم انجام نشه. برای جلوگیری از این مشکلات، با راهنماتو همراه باشین تا باهم نگاهی به کارهایی که میتونین برای پیشگیری از عواقب کاراتون انجام بدین بندازیم.

سیستم شهرت در Assassin's Creed Mirage

برای گیمرهایی که با این سری آشنا هستن و بازیهای قدیمی AC رو بازی کردن، این سیستم چیز جدیدی نیست. اما برای کسایی که با بازیهای مدرنتر این سری آشنا هستن، باید بگیم کخ سیستم شهرت به این معناست که هر عمل غیرقانونی‌ای که در ملاء عام انجام بدن، باعث بیشتر شدن یک مقداری میشه که هرچقدر بیشتر بشه مامورای قانون بیشتری رو سمت شما میکشه.

how-the-notoriety-system-in-ac-mirage-works

همونطور که به فعالیت‌هایی که میتونن این مقدار شهرت گیمر رو بالا ببرن، می‌شه به جیب‌بری، ورود به مناطق ممنوعه، یا کشتن مردم عادی اشاره کرد. البته باز خود این سیستم برای مقابله با گیمرهای قانونشکن چند سطح داره که در ادامه بهشون میپردازیم:

• سطح 1 - شهروندای بغداد بسیم رو میشناسن و بعدش نگهبان و گزمه‌های اطراف رو صدا میزنن.

• سطح 2 - تیراندازای زیادی رو سقف‌های خونه‌ها مستقر میشن تا بسیم رو بتونن پیدا کنن و سمتش تیراندازی میکنن.

• سطح 3 - یک گروه ویژه و سرسخت‌تر به دنبال بسیم میگرده علاوه بر نیروهای سطح‌های قبلی و تا پیداش نکنن ول‌کن نیستن .

چطوری میتونیم شهرت خودمون رو در Assassin's Creed Mirage کم کنیم؟

حوشبختانه چندین راه برای کاهش شهرت بسیم در بازی وجود داره، که توصیه میکنیم ازشون استفاده کنین اگر دوست دارین به بازیتون به خوبی و خوشی ادامه بدین.

پوسترهای مورد تعقیب

how-the-notoriety-system-in-ac-mirage-works

آسون‌ترین راه پیدا کردن پوسترهای مورد تعقیبه که در اطراف بغداد وجود دارن و فقط لازمه پیداشون کنین و پارشون کنین. برای اینکار هم فقط کافیه به دنبال نماد پوستر در مینی‌مپ بازی بگردین و پوسترهای نزدیک رو پیدا و پاره کنین تا یک سطح از وضعیت شهرتتون کم بشه. فقط باید حواستون باشه که کسی بهشون نگاه نکنه چون اگر کسی ببینتتون باز خودش قانون شکنی محسوب میشه.

منادی یا جارچی

how-the-notoriety-system-in-ac-mirage-works

یک راه دیگه که میتونین از طریقش شهرت خودتون رو کم کنین ساخت و پاخت با جارچی‌های بغداده. حالا چطوری میتونین این لطفشون رو بخرین؟ تو بازی یک سری ارز به اسم توکن قدرت هستش که با اون میتونین به جارچی‌ها رشوه بدین، که البته می‌تونین این توکن‌هارو از طریق جیب‌بری یا انجام قرارداد به دست بیارین. استفاده از این جارچی‌ها به طور کل شهرتتون رو صفر میکنه.

شکیلیه

how-the-notoriety-system-in-ac-mirage-works

در آخر هم اگر بسیم توسط شکیلیه تعقیب می‌شه، به جای فرار میتونین برگردین و خیلی صفت باهاشون مبارزه کنین که این هم روشیه که میتونین شهرت خودتون رو باهاش صفر کنین. البته این مبارزه قرار نیست آسون باشه، چون این دشمن الیت بازیه و نسبتا خیلی سریعه و از فواصل مختلف دور و نزدیک بهتون حمله میکنن.

نظرات
پربازدیدترین خبرها