بهترین شامپوهای خارجی برای رام کردن موهای خشک و وز

در این مطلب قصد داریم بهترین شامپوهای خارجی مناسب موهای خشک و وز موجود در بازار را به شما معرفی کنیم.

شناسه خبر: ۳۶۲۴۱۳
بهترین شامپوهای خارجی برای رام کردن موهای خشک و وز

راهنماتو- رام کردن موهای وز یکی از خسته کننده ترین کارهای دنیاست، به خصوص اگر عجله داشته باشید. خشکی موها می تواند دلایل مختلفی داشته باشد؛ از ژنتیک گرفته تا آب و هوا و حرارت سشوار و اتو، هر کدام به تنهایی می توانند عامل موهای خشک ما باشند. استفاده از یک شامپوی مناسب برای موهای خشک و وز، اولین قدم رها شدن از خشکی موها می باشد. خوشبختانه محصولات زیادی در بازار وجود دارند که از خشک شدن موها جلوگیری می کنند. در این مطلب قصد داریم بهترین شامپوهای خارجی مناسب موهای خشک و وز موجود در بازار را به شما معرفی کنیم:

1- شامپو مو او جی ایکس مدل کراتین حجم 385 میلی لیتر (قیمت: 365,000 تومان)

به گزارش راهنماتو، شامپو مو او جی ایکس مدل کراتین به واسطه دارا بودن روغن نارگیل، کاکائو برزیلی و پروتئین های کراتین به تقویت موها، صاف و ابریشمی شدن آنها کمک می کند. این شامپو فاقد سولفات بوده و برای انواع مو به ویژه موهای کراتینه شده، خشک و شکننده مناسب است. کشور مبداء این برند انگلستان می باشد.

شامپو مو او جی ایکس مدل کراتین حجم 385 میلی لیتر

2- شامپو تقویت کننده ژاک آندرل پاریس HYDRACTIS حجم 200 میلی لیتر (قیمت: 139,000 تومان)

شامپو تقویت کننده ژاک آندرل پاریس با برخورداری از فرمولاسیون ویژه علاوه بر ایجاد نرمی و لطافت برای موهای خشک به ترمیم موهای آسیب دیده نیز کمک می کند. این محصول با ترمیم لایه بیرونی مو (کوتیکول) از کم رنگ شدن رنگ مو در اثر شستشوی روزانه جلوگیری می کند. همچنین وجود پروتئین هیدرولیز شده ابریشم طبیعی در این شامپو موها را بخوبی رطوبت رسانی می کند. پپتیدهای موجود در ابریشم مانند سریسین نیز به راحتی در مو نفوذ کرده و به ترمیم کوتیکول آسیب دیده مو کمک می کنند. از دیگر خواص این شامپو می توان به احیاء ساقه، کمک به ترمیم موهای رنگ شده و آسیب دیده، افزایش رطوبت پوست و موی سر، افزایش مقاومت موها، جلوگیری از ایجاد شوره و ریزش مو، درخشندگی، شفافیت، پیشگیری از شکنندگی مو های مجعد و آسیب دیده و حفاظت از تارهای مو در برابر اثرات زیانبار اشعۀ آفتاب اشاره کرد. کشور مبداء این برند فرانسه می باشد.

شامپو تقویت کننده ژاک آندرل پاریس HYDRACTIS حجم 200 میلی لیتر

3- شامپو مو دی پی مدل MENTOL حجم میلی 800 لیتر (قیمت: 207,500 تومان)

شامپو مو دی پی مدل MENTOL با دارا بودن کراتین، بیوتین و ویتامین B7 موها را براق، سالم و درخشان می کند. این محصول حاوی میزان قابل توجهی عصاره نعنا بوده و طراوت و تازگی فوق العاده ای را برای موهای شما به ارمغان می آورد. جالب ترین ویژگی این محصول دارا نبودن نمک است. وجود نمک در محصولات شوینده به عنوان جاذب رطوبت عمل کرده و سبب خشکی موها می شود. این شامپوی بدون نمک با فرمولاسیون ویژه و خاص خود هیچ گونه صدمه ای به پوست و موی سر وارد نکرده و با حفظ رطوبت طبیعی موها به شفاف و درخشان شدن آنها کمک می کند. کشور مبداء این برند ترکیه می باشد.

 شامپو مو دی پی مدل MENTOL حجم میلی 800 لیتر

4- شامپو مناسب موهای خشک ومجعد ملونی مدل soft and smooth حجم 400 میلی لیتر (قیمت: 240,000 تومان)

شامپو مناسب موهای خشک و مجعد ملونی علاوه بر آبرسانی موها، بدون باز کردن فر آنها را بخوبی تمیز کرده و فر موها را حفظ می کند. علاوه بر این مانع پف کردن و وز شدن موها می شود. این محصول حاوی ویتامین B5 بوده و موجب نرمی، ترمیم و تقویت موها می شود. کشور مبداء این برند آلمان می باشد.

شامپو مناسب موهای خشک ومجعد ملونی مدل soft and smooth حجم 400 میلی لیتر

5- شامپو تقویت کننده مو هگور مدل کاداویل حجم 300 میلی لیتر (قیمت: 326,000 تومان)

شامپو تقویت کننده مو هگور برای موهای خشک و افرادی که دچار پوسته پوسته شدن و خارش سر هستند، مناسب است. این محصول با دارا بودن عصاره روغن کاد در ترکیبات خود علاوه بر کاهش و از بین بردن خارش سر موهای خشک را تا حد زیادی تغذیه می کند. همچنین وجود عصاره گیاه آویشن در این شامپو با ایجاد لایه محافظت دور ساقه مو، از آن در برابر اثرات منفی محیطی محافظت می کند. کشور مبداء این برند فرانسه می باشد.

 شامپو تقویت کننده مو هگور مدل کاداویل حجم 300 میلی لیتر

6- شامپو مو گلیس مدل MILLION GLOSS حجم 500 میلی لیتر (قیمت: 200,000 تومان)

شامپو مو گلیس مدل MILLION GLOSS با دارا بودن میکرو روغن های موردنیاز مو و لیپید کمپلکسی موجب ترمیم موهای خشک و جلوگیری از ایجاد موخوره و شکنندگی می شود. این محصول با تغذیه عمقی موها موجب لطافت، درخشندگی و افزایش استحکام تار مو می شود. علاوه بر این با افزایش انعطاف پذیری موها به افزایش شانه پذیری موها کمک می کند. کشور مبداء این برند ترکیه می باشد.

 شامپو مو گلیس مدل MILLION GLOSS حجم 500 میلی لیتر

7- شامپو تقویت کننده و ترمیم کننده مو نلی مدل بدون سولفات گلد 24K حجم 300 میلی لیتر (قیمت: 420,000 تومان)

شامپو تقویت کننده و ترمیم کننده مو نلی با دارا بودن مواد موثر پروتئین B5 و پروتئین گندم به احیا، درخشش، نرمی و شادابی موها کمک می کند. این محصول حاوی ذرات ریز طلای 24 عیار بوده و ضمن جلوگیری از فرسودگی موها، منجر به درخشندگی فوق العاده آنها می شود. همچنین وجود قوی ترین مواد طبیعی و تغذیه کننده بافت مو و عدم وجود سولفات در این شامپو، به تامین سلامت موها و احیاء آنها کمک می کند. این شامپو برای انواع مو مناسب است و کشور مبداء آن اسپانیا می باشد.

شامپو تقویت کننده و ترمیم کننده مو نلی مدل بدون سولفات گلد 24K حجم 300 میلی لیتر

نظرات
پربازدیدترین خبرها