کد جدید تپ سواپ امروز یکشنبه ۱۰ تیر 1403

  • راضیه میرزاحیدری راضیه میرزاحیدری
  • ۱۰ تیر ۱۴۰۳
  • زمان مطالعه : 3.3 دقیقه

استاربورس نوشت: تپ سواپ هم مثل همستر و سایر بازی های تلگرامی دست به ایده جدیدی به نام کد مخفی روزانه زده که با وارد کردن این کد مخفی 200 هزار سکه تپ سواپ می توانید به رایگان دریافت کنید . کد تپ سواپ امروز و کد جدید تپ سواپ را در ادامه قرار دادیم …

رمز پنهان تپ سواپ یک ویژگی جدید و جذاب در این بازی تلگرامی است که برای جلب توجه کاربران به ویدیوهای کانال یوتیوب تپ سواپ استفاده می‌شود. با وارد کردن این رمز پنهان، شما می‌توانید از اولین ویدیوی تپ سواپ، ۲۰۰٬۰۰۰ سکه رایگان دریافت کنید.

کد مخفی تپ سواپ چیست؟

اخیراً، تپ سواپ قسمت جدیدی به نام سینما به بخش تسک‌های بازی‌اش افزوده است. بخش سینما به عنوان یک فضایی برای معرفی کانال یوتیوب تپ سواپ به شمار می‌آید که به تازگی شروع به کار کرده است. در این بخش، می‌توانید ویدئوهای یوتیوب تپ سواپ را تماشا کرده، کدهای مخفی در آن‌ها را پیدا کرده و با وارد کردن کد هر ویدئو، سکه‌های رایگانی را به عنوان پاداش دریافت کنید.

رازهای پنهانی که درباره آن صحبت می‌کنیم، در ویدیو اول به‌صورت اعداد رنگارنگ زیر برخی تصاویر قرار دارند. با ترکیب این اعداد می‌توانید رمز هر ویدیو را پیدا کنید و در نهایت در همان بخش سینما وارد شده و سکه‌های رایگان خود را دریافت کنید.

لینک ورود به بازی تپ سواپ

https://t.me/tapswap_mirror_1_bot?start=r_287271213

کد مخفی تپ سواپ، یک ابزار جالب است که به کاربران این بازی تلگرامی امکان می‌دهد تا به‌صورت رایگان سکه‌های بیشتری را دریافت کنند. با واردکردن این کدها، کاربران می‌توانند ویدئوهای مختلف کانال یوتیوب تپ سواپ را تماشا کرده و از پاداش‌هایی که برای آنها تعبیه شده است، بهره‌مند شوند. این ابزار جدید، جذابیت بازی را بیشتر کرده و کاربران را ترغیب می‌کند تا وقت بیشتری را صرف تماشای ویدئوها و حل کردن تسک‌های مختلف کنند. از آنجایی که این کدها به‌صورت مخفی در ویدئوها قرار دارند، کاربران باید دقت کافی را داشته باشند تا بتوانند آنها را پیدا کنند و از مزایایی که این ابزار ارائه می‌دهد، بهره‌مند شوند.

دو تسک جدید در اپلیکیشن تپ سواپ به نام‌های Special و Cinema اضافه شده است. برای انجام تسک Special، کافی است وارد صفحه یوتیوب TapSwap شده و چند ثانیه صبر کنید، سپس گزینه Check را بزنید و پس از ارور و 30 ثانیه مجددا چک کنید. اما برای انجام تسک Cinema باید یک فیلم را مشاهده کنید و کد ۶ رقمی نمایش داده شده در فیلم را در قسمت مورد نظر وارد کنید. برای کمک به دیگران، من فیلم را کامل دیدم و کد را در اینجا می‌گذارم. با کلیک بر روی کد، می‌توانید آن را کپی کنید و در قسمت مورد نظر وارد کنید، سپس Submit را بزنید تا تسک تکمیل شود.

لینک ورود به بازی تپ سواپ

https://t.me/tapswap_mirror_1_bot?start=r_287271213

کد دومین ماموریت تسک تپ‌سواپ 9 تیر

1

عدد ۵ را کپی کنید، وارد بخش Task و بعد Cinema شوید و کد را وارد کنید.

با انجام این کار، شما ۲۰۰هزار کوین دریافت می‌کنید.

لینک ورود به بازی تپ سواپ

https://t.me/tapswap_mirror_1_bot?start=r_287271213

*********************************

🔴 دو تسک جدید در تپ سواپ

🔻دو تسک جدید در تپ سواپ ظاهر شده یکی در قسمت Special دیگری در قسمت جدیدی به اسم Cinema

🔻 برای تسک Special شما فقط کافیه وارد صفحه یوتیوب TapSwap شوید و خارج شوید چند ثانیه صبر کنید گزینه Check را بزنید بعد از ارور و ۳۰ ثانیه مجددا چک کنید و تمام

🔻 برای تسک Cinema باید وارد یوتیوب تپ سواپ شده و یک فیلم مشاهده کنید که در فیلم مورد نظر یک کد ۶ رقمی نمایش میده که باید کد را در قسمت مورد نظر وارد کنید ، بخاطر صرفه جویی در زمان شما من فیلم را کامل نگاه کردم کد را این پایین میذارم روش بزنید کپی میشه داخل قسمت مورد نظر کپی کنید Submit بزنید تمام میشه

راضیه میرزاحیدری
راضیه میرزاحیدری

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها